Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטמטית עד 10,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחפש רכב במחיר של עד 10000. מתלבט בין יונדאי אקסנט לסוזוקי בלנו. הרכב ישמש בעיקר לנסיעות בתוך העיר. על איזה דגמים כדאי לוותר (באקסנט ובבלנו)? הבנתי שיש דגם עם שלוש דלתות שעדיף להתרחק ממנו.

 

אשמח לכל בדל מידע נוסף על מה שכבר קיים בפורום (קראתי הרבה שרשורים על הרכבים האלו).

 

שבוע טוב!

פורסם

יש לכם צורך ברכב משפחתית כמו הבלנו?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם זה רק לעיר הייתי בודק את היונדאי אטוס,היא יותר קטנה ותהיה חסכונית יותר,אם היא קטנה מידי האקסנט יכולה להיות אופציה טובה,שילוב של תא מטען גדול,אם תמצאו את גירסת ה 5 דלתות היא יותר נוחה מבחינת תא המטען,אמינות טובה,הוכיחה את עצמה בצבא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני הייתי מוסיף לרשימה את הפונטו ספייס עם הגיר הרציף.

 

דגם מוצלח ומאד חסכוני וגם בטיחותי ביחס לשתי האופציות האחרות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לנו יש אטוס משנת 1998 אוטומטית. הרכב אמין מאד, נוח ומרווח יחסית לגודלו, מתמרן מצויין בעיר, לא מהזריזות בחבורה וצריכת הדלק יחסית גבוהה.

 

סה"כ רכב עירוני אמין ומצוין. היתרון של האטוס לעומת הספייס המוצלחת הוא בעיקר בסיכוי למצוא אחת שמורה עם ק"מ שפוי...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

החלטתי להתמקד באקסנט, אוטומט, שנים 99-01. תודה על העזרה ועל כל החומר בפורום.

 

מה להעדיף - יד נמוכה/ קילומטרז נמוך/ שנה/ אחר?

 

(ההעדפה רק על מנת לצמצם את המוכרים.)

 

יש רכבים עם קילומטרז נמוך, יד שנייה, שנת 2001, במחיר נמוך מרכבים משנת 99 וקילומטרז גבוה. לא מדובר במודעה בודדה, יש הרבה כאלה. מה ההסבר?

 

אקסנטים 99-00 עם קילומטרז שעולה על 200 אלף. להתעלם? מה הגבול?

פורסם

אקסנט זה רכב שהרבה סוחרי רכב אוהבים , עצה שלי תקרא את השרשור הבא לפני שאתה הולך לקנות :

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?158230-%D7%93%D7%95%D7%92%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%A8%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%93-2

×
×
  • תוכן חדש...