Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שהייתי ממליץ זה להחליף את הרדיו המקורי ברדיו איכותי יותר(לגבי הרווח שנשאר יש פנל שמתאים).אל תחתוך שום חוט אלא תשתמש במחברים מתאימים(קונקטור רדיו)אז כל הקישקושים לגבי אחריות ששומעים פה כל פעם שמישהו עושה שינוי ברכב אינם רלוונטים.לגבי השליטה מההגה כמו שמישהו אמר כאן אתה יכול לקנות מכשיר של אלפיין(רק האירופאי כמעט כל הדגמים)יש להם אפשרות להתחבר לשליטה המקרית מההגה באמצעות מתאם.

פורסם
אין לי סאב בכלל כרגע.

אחרי שאני אקנה את מה שכתבתי בהודעה האחרונה שלי(מגבר וזוג אחוריים), אני אשקול את ההמשך.

לפני שקיבלתי את הרכב היה כתוב במפרט 6 רמקולים, הייתי בטוח שיש 2 מאחורה. עכשיו אני יכול להגיד שלא. יש לו 2 רמקולים על הדלתות האחוריות, 2 על הדלתות הקדמיות, ו-2 טוויטרים על המראות.

 

(בבקשה להתייחס להודעה שלי האחרונה לפני ההודעה הזאת ולא להסטוריה של הנושא. אם אפשר חברה מומלצת לגבי רמקולים, סוג רמקולים או הרבה יותר טוב יהיה דגמים ספציפיים.)

 

תודה מראש, רן.

תפנה אלי אם תסתבך עם פירוק הפלסטיקים בטויוטה.

פורסם

כרגע אני לא חושב להחליף את הרדיו דסק המקורי בגלל גל פריצות מטורף.

לגבי שירים, נראה שלי שאני אשתמש ב-MP3CAR שיש למעלה.

לגבי הרמקולים על הדלתות, גם אותם אני לא אחליף כרגע.

אני אוהב שהסאונד בא מאחורה, ובגלל זה אני קודם כל רוצה רמקולים(לא יודע איזה סוג, איזה חברה ואיזה דגמים) ומגבר(רוקפורד נראה לי. אבל איזה דגם?) לבמה האחורית.

 

רוצה עוצמה ואיכות, ומוכן לשלם על זה 3,000 שקל ואולי גם 3,500.

 

מקווה שאולי עכשיו תענו, תודה מראש, רן.

פורסם

אתה לפי דעתי עושה טעות מרה ידידי הסאונד מאחורה הוא לא סאונד טוב אתה תרגיש מחסור בבמה קדמית..

אחרי התקנה כזאת אתה תגיד וואלה עשיתי טעות ותוסיף עוד רמקולים קדמיים...

אני הייתי מוכן להפוך את העולם כדי שיהיה לי מקום לרמקולים מקדימה לך באוטו יש את המתנה הזאת תשתמש בה...

אני יתן לך שתי המלצות אחת היא מה שאני חושב שטוב ואיכותי ואחת מה שאתה ביקשת רמקולים אחוריים ומגבר 4 ערוצים:

 

ההצעה שלי

מגבר:

או רוקפורד 501X או סאונד סטורם D350 או סאונד סטרים EGA4160 או לקחת JBL755.6 מהדיוטי פרי כל המגברים האלה נעים בסביבות 1500 שקל ואפילו קצת פחות...

סט קדמי הייתי ממליץ לך על איזה הייבירד אווישן גם חזק גם איכותי לא נראה לי שתתאכזב ואפשר להשיג אותו ב 2000 שקל...

 

עכשיו אני יתן לך את ההצעה לפי הבקשה שלך:

מגבר עדיין הייתי ממשיך עם משהו ממה שהצעתי לך למעלה

רמקולים אחוריים הייתי מביא מאק אודיו פרוטקטור 69.3 או את המאק אודיו גולד 200 RMS הוא עולה 1900

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=445&CatCode=174

שוב אני אומר אני ממש ממש ממש לא ממליץ ללכת על רמקולים אחוריים אלא להשקיע בקדימה...

המחירים שנתתי לך גם הם בלי התקנה וחיווט טוב ככה שכך את זה בחשבון להתקנה תצטרך לקפוץ למתקינים באזור מגורייך ולשאול..

אל תשכח עוד פרט חשוב מאוד הרמקוליים האחוריים האלה של מאק אודיו ה 200RMS במידה ואתה מתקין אותם ותרצה אחר כך להוסיף גם במה קדמית יהיה לך קשה מאוד להשתוות עם רמקול קדמי לעוצמה שהדבר הזה מוציא ולכן הבמה האחורים תשמר לך באוטו גם אם תרצה להשתדרג(תצטרך להוציא תקציב מאוד גדול כדי להשתוות לעוצמה של רמקול כזה גם מקדימה)...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
שלום לכם.

היום הזמנתי טויוטה runx luxury 2005 והיא תגיע אלי בערך עוד שבוע וחצי.

כרגע אני מתעניין באיבזור פוזה ומערכת אודיו ואולי גם די וי די.

 

1. המערכת הטויוטה היא בילד-אין. הבנתי שיש מצב שאפשר להוציא אותה(היא אפילו לא קוראת mp3) ושזה יראה נורמלי. השאלה אצל מי עושים את זה.

2. נניח שעשיתי את זה. ברדיו דיסק המקורי יש שליטה מההגה. אני יכול להעביר את השליטה לרדיו דיסק החדש שאני אשים??

3. יש ברכב 6 רמקלים. 2 על דלתות קדמיות, 2 על דלתות אחוריות, ו2 מאחורה. את ה-2 רמקולים אחוריים אני מעוניין להחליף (מיותר להחליף את 2 הרמקולים על הדלתות האחוריות, נכון?). השאלה היא לאיזה דגם מדוייק להחליף.

 

התקציב למערכת אודיו, לא כולל הרדיו דיסק או הדי וי די, הוא בערך 3 אלף. יש אפשרות לשים את הסאב במקום אחר כדי שלא יתפוס חצי מהתא מטען?? (אולי בין 2 הרמקולים האחוריים?).

מבחינת סגנון מוסיקה, זה כמעט הכל חוץ ממוזיקה דיכאונית. ים תיכוני, קצת יוונית, אבל בעיקר אמ טי וי. שירים עם קצב טוב. לא אוהב שירים שקטים.

חשובה לי מאוד איכות הסאונד ועוצמה שלה.

שלום לך, אצלי גם היתה בעיה כזאת לפני כמה שנים (בתחילת רכישת הרכב) , אז עוד אף אחד לא ידע שאפשר בקלות להוציא את הרדיו-דיסק המקורי (2DIN) בקלות , רק פשוט צריך לקנות מתאם-פאנל מפלסטיק שהופך את ה2DIN ל-אחד+מגירה, לדבר הזה קוראים TOY-K960 ,תריץ חיפוש ב-ebay.com ,אני בזמנו הזמנתי אישית אותו משם, אבל עכשיו כפי שידוע לי , באשקלון במוסך מורשה בטויוטה התחילו כבר למכור את הפאנלים הנ"ל.

בנוגע לשאלות שלך, השליטה מההגה מתבטלת עם הסרת רדיו דיסק המקורי , ואי אפשר לחבר אותה לרדיו-דיסק אחר, למשל בפיוניר השלט הוא אלחוטי ולא על חוט מחובר.

ברכב קיימים 6 רמקולים, אך החברה מתכוונת ל 2 טויטרים מקדימה, 2 רמקולים מקדימה למעטה בדלתות ושתי רמקולים למעטה בדלתות האחוריות, כלומר תתצטרך לגזור רמקולים במגש האחורי.

בהצחה !

מש"ק זרזור

פורסם

Stas'Ka, התייחסת להודעה ישנה מאוד.

הבקשה שלי השתנתה, אבל נמנעתי מלפתוח אשכול חדש.

ההודעה הראשונה של הבקשה החדשה היא זאת ( http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=435287#post435287 ).

 

mdma, יש כזאת חיה 200RMS?? על מאק אודיו עוד לא שמעתי. לא עדיף חברות יותר מוכרות?? זה רמקול בודד או זוג??

פורסם

זה זוג רמקולים אחי זה באמת חיה לא נורמלית לי יש את הפרוטקטור(120RMS) אבל זה בגלל שאני באוטו של ההורים ואין לי מקום מקדימה אני מעדיף לא להשקיע באוטו שלהם אבל אחי פשוט זה לא מספק במה אחורית טובה חייבים להוסיף קדמית אז אני חושב על בניות

אחי באמת אני אומר לך תבנה במה קדמית הייתי מוכן לעשות הכל בשביל שיהיה לי עכשיו את המזומנים לבניית קיקפאנלים מקדימה יש לך את המתנה הזאת תנצל אותה...

מאק אודיו חברה מעולה אחי חברה גרמנית מאוד אמינה יש לי סאב ורמקולים שלהם...

זה זוג רמקולים כשכל אחד מהם הוא 200RMS...

חבל על הכסף אתה משקיע סכום נכבד תשקיע אותו מקדימה אחר כך תשקיע פחות באחורה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25


×
×
  • תוכן חדש...