Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל אפשרי.

השאלה כמה כוח יש לאנשים להתעסק עם זה, וכמה יצירתיים הם הולכים להיות, והכי חשוב מה התקציב.

ולא לשכוח שאחד התנאים הכי חשובים, זה בריחות אויר של הבאגז שבמצב שכזה דיי קריטי עבור סאב מסוג זה.

 

אבל זה לא אומר שזה לא אפשרי, או אלטרנטיבה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בעיקרון אפשר לוותר על התיבה, אבל אם מוותרים על תיבה אז הכי מומלץ זה לעשות איטום לבגאז כולו על מנת

למנוע בריחות אוויר?

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

כן.

דרך אגב האיטום המדובר אינו מחייב "איטום" שאנו מכירים,

כל סוג דרך של מניעת בריחת אויר תעשה את העבודה..

 

המטרה של איטום מסוג זה, זה ליצור תיבת תהודה, ואיננו דווקא לבטל רעשים..

 

(לפי דעתי , איטום מסוג זה זול בהרבה.. ואינו מחייב חומר ייעודי)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא איטום של דיינמייט?

 

איזה עוד שיטות יש למניעת בריחת אוויר?

והבנתי את המטרה, בעיקרון להפוך את כל הבגאז ל"תיבה" של הסאב, לא?

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

בידיוק.

כל חומר, כשאני אומר כל חומר ....... זה כל חומר שיש לו תכונות של להיות עמיד בתנאי השטח, ולמנוע מעבר של אויר.

 

אפילו ספריי זפת יכול לעשות זאת

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הבנתי, גרמת לי לחשוב מחדש על כל הסידור של המערכת בבגז' :) אני יבדוק את הנושא לעומק מחר.

 

Thanks for the info :)

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

בכיף, אני במקומך לפני שהיתי קופץ למים

היתי משתדל למצוא מישהו עם רכב כמו שלך, ועם התקנה מסוג זה

ובודק את ההשלכות של זה, מבחינת האיטום, מבחינת האלמנטים, מבחינת הנפח, וכו.

 

ואם לא כמו שלך, אז לפחות אפליקצייה זהה, לקבל רושם כל שהו מהנושא..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כן לזה התכוונתי שאמרתי יבדוק את הנושא לעומק, אני ילך לקרוא על זה קצת יותר, לבדוק עם אנשים ולהתרשם

מאנשים שיש להם את זה. מה שבטוח זה שאם אני יעשה את זה, אז רק אחרי שאני יהיה בטוח בהכל, וכמובן אחרי

המפגש של Sound FX.

 

שוב תודה ;)

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

רק כדי שאיל לא יתעצבן, המשכתי פה. :)

 

אחרי שקצת חשבתי על העניין, החלטתי כך:

בתקציב של 3,000 שקל בערך אני רוצה מגבר ורמקולים אחוריים.

עכשיו ככה:

אני אחד שלא אוהב להתפשר על איכות. אפילו שונא.

בגלל זה נראה לי שאני אעדיף מגבר 4 או 5 ערוצים(לא 2) כדי שבעתיד אני אוכל לחבר לו גם סאב.

מבחינת איכות, הבנתי שרוקפורד מובילים בעניין איכות המגברים.

ומבחינת רמקולים, אני גם לא מתמצא. לא יודע אם עדיף 6*9(פיוניר?) או קומפוננט או כל דבר אחר.

בכל מקרה, אני רוצה משהו איכותי, הן מבחינת עוצמה והן מבחינת איכות סאונד, חברה אמינה.

יש מצב שהתקציב יעלה ל-3,500 אם יהיה משהו איכותי להפליא.

מוכן לשלם עם איכות.

 

לגבי הדי.וי.די. כרגע ירדתי מהעניין בגלל גל פריצות בשכונה. ובדיוק בגלל זה, רציתי לשאול אם למישהו ממכם יש את המוצר הזה ( http://buy.down.co.il/product.asp?productid=2532#more )?? ואם כן, הייתי רוצה חוות דעת עליו לגבי איכות השמע(כי הוא משודר על גל רדיו פנימי).

 

תודה מראש, רן.

פורסם

 

1. המערכת הטויוטה היא בילד-אין. הבנתי שיש מצב שאפשר להוציא אותה(היא אפילו לא קוראת mp3) ושזה יראה נורמלי. השאלה אצל מי עושים את זה.

2. נניח שעשיתי את זה. ברדיו דיסק המקורי יש שליטה מההגה. אני יכול להעביר את השליטה לרדיו דיסק החדש שאני אשים??

3. יש ברכב 6 רמקלים. 2 על דלתות קדמיות, 2 על דלתות אחוריות, ו2 מאחורה. את ה-2 רמקולים אחוריים אני מעוניין להחליף (מיותר להחליף את 2 הרמקולים על הדלתות האחוריות, נכון?). השאלה היא לאיזה דגם מדוייק להחליף.

 

אתה לא מפרק את המערכת המקורית. אם תעשה את זה, אתה מאבד גם את צג הנתונים שמציג את נתוני מחשב הדרך, ונשאר עם חור מיותר בחזית. מה שכן תוכל לעשות זה להוסיף עוד רדיו-דיסק ולא להשתמש במערכת המקורית. יש מקום לרדיו-דיסק נוסף.

אופציה אחרת היא להוסיף מנחת בדרך למגברים ולהשתמש ב-IPOD עם משדר FM.

 

מבחינת שליטה - תוכל לקנות רדיו-דיסק עם שלט הגה, או להתקין רדיו שמסוגל לקבל שליטה (אני חושב שלאלפיין יש דגמים כאלה) ולחבר את החוט של השלט המקורי בהגה לרדיו שהוספת. אם תחבר מנחת ותשתמש במערכת המקורית - כמובן שלא תזדקק לכל זה.

 

ברכב אמנם ישנם שישה רמקולים, אבל לא באופן שתארת. ישנם ארבעה בדלתות הקדמיות ושניים באחוריות. אין רמקולים על המדף או מאחור.

פורסם
לעשות פריאייר כמו שצריך זה לא עסק פשוט. אם מדובר ברכב 5 דלתות אז הבעיה גדולה יותר שכן כמו שנאמר הדלת החמישית מהווה בעיה גדולה.

 

תקן אותי עם אני טועה אבל לסאב שלך אין תיבה והוא באוויר בשטח הבגג'.

פורסם

אין לי סאב בכלל כרגע.

אחרי שאני אקנה את מה שכתבתי בהודעה האחרונה שלי(מגבר וזוג אחוריים), אני אשקול את ההמשך.

לפני שקיבלתי את הרכב היה כתוב במפרט 6 רמקולים, הייתי בטוח שיש 2 מאחורה. עכשיו אני יכול להגיד שלא. יש לו 2 רמקולים על הדלתות האחוריות, 2 על הדלתות הקדמיות, ו-2 טוויטרים על המראות.

 

(בבקשה להתייחס להודעה שלי האחרונה לפני ההודעה הזאת ולא להסטוריה של הנושא. אם אפשר חברה מומלצת לגבי רמקולים, סוג רמקולים או הרבה יותר טוב יהיה דגמים ספציפיים.)

 

תודה מראש, רן.


×
×
  • תוכן חדש...