Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,בזמן האחרון בזמן הנעת בוקר או כשהמנוע קר מופיע גמגום חוזר גם בנסיעה וגם בעמידה לאחר כחמש עד עשר דקות נסיעה הגמגום נפסק כלא היה לרכב יש כרגע 70000 ק"מ יש לציין שכל הטיפולים עברו במוסך מורשה ופלאגים הוחלפו לפני כ-10000 ק"מ לפחות לטענת המוסך ולא נדלקות שום נורות אזהרה בלוח השעונים אשמח לשמוע את חוות דעתכם המקצועית מה הגורמים שיכולים לגרום לתופעה זאת.

תודה מראש לעוזרים

פורסם

כשמופיע הגמגום אצלך, באיזה מהירות אתה נוסע כשהוא מופיע?

אצלי יש ספארק ויש לי אותה תופעה בבוקר למשך מספר שניות בזמן נסיעה במהירות נמוכה.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

גם אצלי בהתחלה התופעה הזאת הייתה למספר שניות ולא ייחסתי לזה חשיבות אבל כרגע זה ממש מורגש ומציק,הגמגום מופיע בזמן ההתנעה וגם בזמן הנסיעה יש הרגשה בחמש דקות הראשונות של הנסיעה כאילו המנוע לא "נושם" כמו שצריך שהמנוע מתחמם כבר האוטו נוסע כרגיל ללא גמגומים.

באיזה מוסך הרכב מטופל?

פורסם

פנית עם הבעיה למוסך ?

אצלי לא נדלקות שום מנורות פשוט גמגום בתחילת נסיעה כשמנוע קר. קורה גם שלא מניע מפעם ראשונה.

הייתי במוסך לגבי זה במסגרת אחריות אך לא טיפלו ברצינות בבעיה ולפי מה שהם אמרו אין שום בעיה למרות שיש משהו לרכב.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

גם לי יש בעיה עם רעידות ברכב במצב סרק (קרוז 2010, 1600, 65 אלף ק"מ)

במוסך מורשה (לא יבואן) חיברו מחשב וקיבלו תקלה:

cylinder 1 misfired

החליפו פלאגים לפלאגים מקוריים של קרוז והבעיה לא נפתרה

אני לא רוצה להחליף כויל בעלות של 1200 שקל ולגלות שזה לא עזר. למישהו יש רעיון מה כדאי לעשות?

פורסם
שלום,

גם לי יש בעיה עם רעידות ברכב במצב סרק (קרוז 2010, 1600, 65 אלף ק"מ)

במוסך מורשה (לא יבואן) חיברו מחשב וקיבלו תקלה:

cylinder 1 misfired

החליפו פלאגים לפלאגים מקוריים של קרוז והבעיה לא נפתרה

אני לא רוצה להחליף כויל בעלות של 1200 שקל ולגלות שזה לא עזר. למישהו יש רעיון מה כדאי לעשות?

 

רשום בבירור על פי התקלה שקיימת החטאת ניצוץ בצילינדר מספר 1 אז במיקרה שלך אכן רוב הסיכויים שמדובר בסליל הצתה פגום של הצילינדר הזה. ודבר נוסף, האם המוסך לא ייקח אחריות על התיקון במידה והבעיה לא תיפתר?

פורסם
שלום לכולם,בזמן האחרון בזמן הנעת בוקר או כשהמנוע קר מופיע גמגום חוזר גם בנסיעה וגם בעמידה לאחר כחמש עד עשר דקות נסיעה הגמגום נפסק כלא היה לרכב יש כרגע 70000 ק"מ יש לציין שכל הטיפולים עברו במוסך מורשה ופלאגים הוחלפו לפני כ-10000 ק"מ לפחות לטענת המוסך ולא נדלקות שום נורות אזהרה בלוח השעונים אשמח לשמוע את חוות דעתכם המקצועית מה הגורמים שיכולים לגרום לתופעה זאת.

תודה מראש לעוזרים

 

יש לי הרגשה שזה כויל.

מנורת צאק מנוע מהבהבת?

×
×
  • תוכן חדש...