שלום לכולם,בזמן האחרון בזמן הנעת בוקר או כשהמנוע קר מופיע גמגום חוזר גם בנסיעה וגם בעמידה לאחר כחמש עד עשר דקות נסיעה הגמגום נפסק כלא היה לרכב יש כרגע 70000 ק"מ יש לציין שכל הטיפולים עברו במוסך מורשה ופלאגים הוחלפו לפני כ-10000 ק"מ לפחות לטענת המוסך ולא נדלקות שום נורות אזהרה בלוח השעונים אשמח לשמוע את חוות דעתכם המקצועית מה הגורמים שיכולים לגרום לתופעה זאת.
תודה מראש לעוזרים