Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופה של תקופה - סיכום 3 שנים עם AUDI A3 1.8T


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר 3 שנים של הנאה וילד נוסף הגיע הזמן להיפרד.

באופן אישי נהנתי מאוד מהרכב, עכשיו קשה לחזור אחורה ליפני/קוראני/אמריקאי, אבל אל דאגה, המאליבו שעכשיו יש לי (3.5 ליטר V6 שנת 2008 של המשפחה) היא רק זמנית עד ה AUDI הבאה.

 

קצת פרטים על עלויות. אם יש שאלות בשמחה.

 

מודל 2009, ספורטבק.

קניתי אותה עם 22,000 ק"מ, מכרתי אותה עם 144,000 ק"מ. נמכרה בדצמבר 2013

צריכת דלק ממוצעת של 1:12 כאשר מרבית הק"מ היה בבין עירוני – אך אני עם רגל די כבדה והיו הרבה נסיעות לירושלים

רישיון רכב יקר (קבוצה 6, חבילת שארפ) – 2,497 ₪.

ביטוח שנתי (מעל גיל 24) – 1819 חובה, 3,922 מקיף וצד ג'

טיפול כל 15,000 ק"מ במוסך של היבואן

סה"כ טיפולים ב 2011 – 3,445 ₪

סה"כ טיפולים ב 2012 – 3,357

סה"כ טיפולים ב 2013 – 7,801 (כולל מצבר והחלפה של בולמים קדמיים, זה הפער לעומת השנים האחרות)

 

מעבר לזה היה ריקול של היצרן והוחלף גיר + גל זיזים + עדכון תוכנה למנוע.

A3

A4

פורסם

תודה על הסקירה. עושה רושם שהיא לא הרבה יותר יקרה לאחזקה ממשפחתומטית ממוצעת.

נשמח לקצת תמונות, בעיקר של פנים הרכב. יש אבטיחים בשוק נתניה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לפי הקילומטראז' שעשית עם הרכב ב-3 שנים, אני מניח שעשית לפחות שני טיפולים בשנה, ומחיר הטיפולים לשנה שציינת, ללא פירוט של חלפים ועבודה לא נותן כ"כ כיוון.

תוכל לתת פירוט של טיפול אחד לפחות כדי לקבל מושג על עבודה וחלפים? מעניין אותי להשוות את זה לטיפולים בפולקסווגן שלי.

פורסם
טוב, אז אני אוותר על החלום לקנות אחת כזו. (אלא אם אזכה בלוטו)

 

למה?

הוצאות סבירות ביותר ורכב מעולה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תוכל לתת פירוט של טיפול אחד לפחות כדי לקבל מושג על עבודה וחלפים? מעניין אותי להשוות את זה לטיפולים בפולקסווגן שלי.

 

זה חשבונית לדוגמה - מחירים ללא מע"מ

 

עבודה:

טיפול קטן - 245 ש"ח

הח' בלמים אחוריים - 245 ש"ח

הח' פילטר מזגן 70 ש"ח

 

 

חלקים:

מסנן שמן 165 ש"ח

ש' משותף 4 ליטר 204 ש"ח

שמן 50200 1 ליטר - 59 ש"ח

פקק לאגן - 20.1 ש"ח

נוזל שמשות - 10.5 ש"ח

רפידות בלם - 360 ש"ח

מסנן אבק - 205 ש"ח

 

שטיפה חינם

A3

A4

פורסם

יחסית למחירים של המוסכים מורשים זה כמו כל משפחתית אחרת לפחות לא זול מהטיפול של הפיגו שלי (שקרעו לי את הכיס לפני שלושה חודשים ) נראה שהחלום מתקרב .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם

תודה על הסיקור,רכב חלומי לפחות מבחינתי קשה למצוא אחת שמור מנוע 1.8T עם קלילומטר נמוך :(((

אם מישהו מכיר מישהו שמוכר אחת שמור עם קילומטר נמוך 1.8T דגם 3 דלתות שישלח לי מספר אני מאוד ישמח :)

פורסם
למה?

הוצאות סבירות ביותר ורכב מעולה.

 

רכב מעולה זה ברור וידוע אבל, ואני מצטט :

 

"סה"כ טיפולים ב 2013 – 7,801 (כולל מצבר והחלפה של בולמים קדמיים, זה הפער לעומת השנים האחרות)"

 

כשאני אמור להוציא כזה סכום בטיפול, הדבר מוציא את החשק להחזיק כזה אוטו. זה פאקין משכורת וחצי (משכורת ממוצעת בשוק,לא הייטק).

פורסם

לנו הייתה כזאת-2009 בדיוק.

אוטו פשוט נהדר, יפה, חזק ושימושי.

 

הוצאנו אותו מהחברה ומכרנו אותו לפני חודשיים עם-100K על השעון.

ירידת הערך חזקה מאוד, הרכב עם התוספות מהחברה עלה כ-215K, כשנמכר המחירון היה בסביבות ה-90K.

 

האחזקה השוטפת לא יקרה יחסית כשלטובה במיוחד אני יכול לציין את צריכת הדלק.

מה שכן, המנוע צורך קצת שמן וצריך להוסיף ולעקוב בין הטיפולים.

 

בכל-4 שנותיו למעט טיפולים רגילים, הוחלף פעם אחת מצבר, מכטרוניק של הגיר ובפעם השניה הוחלפו המצמדים, כשצויין אז שהם מחוזקים והאחריות עליהם התרחבה.

לפני כחצי שנה הייתה גם נזילת מים והוחלפה משאבת המים.

 

סה"כ באמת רכב שאהבתי.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
רכב מעולה זה ברור וידוע אבל, ואני מצטט :

 

"סה"כ טיפולים ב 2013 – 7,801 (כולל מצבר והחלפה של בולמים קדמיים, זה הפער לעומת השנים האחרות)"

 

כשאני אמור להוציא כזה סכום בטיפול, הדבר מוציא את החשק להחזיק כזה אוטו. זה פאקין משכורת וחצי (משכורת ממוצעת בשוק,לא הייטק).

 

לרכב שעבר אצלי 120,000 ק"מ זה די סביר להוציא על חלפים (ולא טיפולים) סכום של 4,500 בשלוש שנים. 7,801 זה עם 2.5 טיפולים בגלל הקילומטראז הגבוהה.

 

ברור שזה לא יפני/קוריאני אבל יחסית לתמורה לדעתי זה שווה את תוספת ההוצאות.

A3

A4

פורסם
תודה על הסיקור,רכב חלומי לפחות מבחינתי קשה למצוא אחת שמור מנוע 1.8T עם קלילומטר נמוך :(((

אם מישהו מכיר מישהו שמוכר אחת שמור עם קילומטר נמוך 1.8T דגם 3 דלתות שישלח לי מספר אני מאוד ישמח :)

 

אם אתה לא קונה מיד ראשונה פרטית או מזקנה תחפש עוד אינדיקטורים לקילומטראז נמוך (רישיון רכב הוא אחד מהם אבל לא תמיד עוזר, חפש לראות האם הצמיגים מהיצרן למשל ועוד).

יש תופעה לרכבים האלו של משחק עם הקילומטראז מכיוון שרוב הרוכשים כמוך - מחפשים אותם עם קילומטראז נמוך ולא מוכנים לשמוע על גבוהה.

אישית אני מכיר וראיתי כמה שהתעסקו איתם

A3

A4

×
×
  • תוכן חדש...