Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק בשביל זה נועדה אגרת הרישוי - תפיסת מקום על הכביש ושחיקתו.

 

הסיבה להפרדה פשוטה - זיהום הוא פועל יוצא של שימוש בדלק, ולכן תשתמש ביותק דלק => תזהם יותר => תשלם יותר.

המס הירוק נועד לעודד אנשים לקנות רכבים חדשים (ולכן מזהמים פחות) וקטנים יותר.

* לאחר שראו שהמדינה מפסידה מהמס הירוק החליטו לעדכן את הנוסחה כך שפחות מכוניות יקבלו הנחה ויותר יקבלו קנס, להזיז את הקו האדום באופן מלאכותי אם תרצו כדי להתאים את ההכנסות לציפיות.

 

אגרת הרישוי נועדה כדי שתשלם על הבלאי שאתה גורם לכביש ולו היה ניתן למסות באופן אמין קילומטראז' אני מניח שהיו ממסים את הקילומטראז' שעשית בשנה הקודמת / חודש קודם, כי זה מהווה אינדיקציה כללית כמה השתמשת בתשתית הכבישים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שכל המיסים המשונים האלו נועדו בסך הכל כדי לבלבל את האוייב (כלומר אנחנו).

 

כי אם היה מדובר בתחזוקה של התשתיות ובזיהום, הרי המס על הדלק לבדו עונה על שתי הדרישות האלו - כי מי שנוסע יותר קונה יותר דלק. קל ופשוט.

 

אבל כמו בחשבוניות של חברות הסלולר לפני כמה שנים, הרבה יותר טוב לחברה שנקבל חשבון בלתי מובן לחלוטין, ונתווכח על שטויות כמו "למה בשורה 37 בעמוד 6 כתוב 17 אגורות ולא 15", כי כך לא נשים לב שבעצם בשורה התחתונה גובים מאתנו מחיר גבוה.

 

וכך, לדעתי, גם כאן. ולכן הוויכוח האם יש או אין הגיון בשינוי המס הירוק מדרגה 7 לדרגה 9 וכולי, הוא לדעתי וויכוח סרק. זו פשוט עבודה בעיניים. השורה התחתונה היא שגובים מאתנו מיסים גבוהים ככל שאפשר - וזה הכל.

 

דני

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר בכלל להתנגד למיסים כשבמקשים לחיות במדינה נורמלית?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עד כמה שאני זוכר בפורום זה התלהבו מהשינוי שחל במפת המכירות - יותר מכוניות מיני\סופרמיני ובמיוחד יותר ידניות.

מובן שהמהלך לא נועד להקטין את הכנסות המדינה, אלא לחלק אותו מחדש: פחות מיסים על רכב "נקי" ויותר מס על רכב מזהם. אולי האוצר הופתע מהשינוי בחלוקת המכירות שנגרם על ידי ה"מיסוי הירוק", ובהתאם לכך גם נעשים בו שינויים שסביר שנובעים גם מהשינויים הטכנולוגיים וגם מהצורך לשמר את הכנסות המדינה ממסי רכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שמח שסוף סוף אנחנו יכולים להסכים על משהו

8)

 

(ואני כותב את זה בתור מי שלא מתנגד למיסים כקונספט).

גם אני מבין שאם ועד בית צריך מיסים - מדינה לא כל שכן. השאלה היא אם זה גם אומר שיותר מיסים=יותר טוב... וזה כבר ענין של גישה.

 

דני

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כל מילה, בסלע!

 

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3658172,00.html?dcRef=ynet

 

[h=1]אני מודה: נשבר לי מלשלם מסים[/h][h=2]ההסכמים הקואליציוניים המתגבשים עסוקים בהגדלת קצבאות הילדים ובהחלשת הביקורת על המחוקקים. זה בדיוק ההפך מהצורך לשפר את השירותים הציבוריים ומהחובה לספק תמורה ראויה לנטל המס, שכבר היום נחלק בצורה לא שוויונית[/h]

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מסכים לחלוטין. כבר משלמים דמי כניסה לשרותים הציבוריים ובכל זאת מגעיל ומסריח שם אז על מה כל המיסים הנוספים האלה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נו, באמת. "הפסדתי בבחירות אז זה לא נחשב".

 

אם היה בסדר לבטל קצבאות מסיבות פוליטיות בממשלה הקודמת, אז זה גם בסדר להחזיר אותן מסיבות פוליטיות בממשלה הבאה.

 

דני

 

נ.ב. אני נגד כל הקצבאות האלו באופן עקרוני, אבל התלונות הללו אינן אלא צביעות ותו לא.

פורסם

אני חושב שמה שדני מנסה להגיד לך הוא ש:

 

הביטול היה מסיבות ענייניות וראויות בעיני הרכב הממשלה הקודמת.

ההחזרה היא מסיבות ענייניות וראויות בעיני הרכב הממשלה הנוכחית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הבעיה היא כשיש אנשים בממשלה שלא חושבים כלכלית, סוציולוגית ורציונלית.

הם לא חושבים על מה שהפעולות שלהם יעשו כי הם מאמינים שאיזה כוח מסתורי יכול להתערב ולשנות כמה כסף יש בכלל במדינה ולאזן הכל.

בממשלה הקודמת הם לא היו שם אז אנשים שחשבו על כלכלה ועל מערכת שיכולה להחזיק את עצמה קיבלו החלטות.

 

כרגע ההחלטה היא בקטע של "דווקא" ולהתעלם לגמרי מההשלכות של זה.

פורסם

זה ברור שעם כל הכניעות וההטבות האלה הממשלה תסיים את הקדנציה שוב עם גרעון של 40 מיליארד ש"ח בדיוק כמו שהיה פעם שעברה שההצמידו את ביבי לחבלים(אז זה היה שובתים).

 

למה זה מפליא/ מפתיע אותך?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כל זה לא חדש. פעם סיבסדו קיבוצים במליארדים, היום מעבירים קצבאות, מחר יתנו למישהו אחר.

 

לדעתי אין שום טעם להגיד "זה לא בסדר שפלוני מקבל כסף", כי אם מחלקים, אז ברור שמישהו גם יקבל, והמישהו הזה הוא מי שיש לו כוח פוליטי כרגע.

 

כך עובדת השיטה, ולהגיד שחוקי הכדורסל לא טובים רגע אחרי שהקבוצה שלך הפסידה, זה לא רציני.

 

דני


×
×
  • תוכן חדש...