Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שאני מסכים עם ההגיון הפוליטי שלך, עדיין, בא נתחיל להשוות את תרומת הקיבוצים למדינה מול תרומת המגזר החרדי.

 

אבל עדיין, בסופו של יום, אתה צודק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז בגלל שפעם היה עיוות\שחיתות (קרא לזה איך שאתה רוצה), צריך "לתקן" את זה בעיוות אחר?

 

אני לא קונה את העניין הזה שהצד המפסיד תמיד מתבכיין.

 

יש דרך לחלק את התקציב כך שיועיל לכולם ויש דרך לחלק כך שיועיל למגזר אחד, תוך דריכה על מגזר אחר וניצולו.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

בכל מקרה, לא הקיבוצים ולא החרדים הם הבעיה שלנו, גם לאלה וגם לאלה מגיע לחיות בכבוד.

 

שתי בעיות מרכזיות יש לנו, שתיהן קשורות למגזר הציבורי.

 

1. שחיטות.

2. פנסיות תקציביות ומשכורות דמיוניות לחלק מהבכירים.

 

או במילה אחת, חגיגה על הקופה הציבורית.

 

כבר לפני 70 שנה אמרו רביעיית מועדון התיאטרון "מחאפצן...מנאעמצן..." (לוקחים...חוטפים...) מכל הבא ליד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ובהמשך לזה - ממליץ לקרוא את הכתבה הזו, שיש בה ציטוט של קצין כלשהו מצהל אשר עוסק בתקציבים שם.

זה בהמשך לראיון שנתן אחד מבכירי צהל לאחרונה, ובו טען בגדול שאם הצבא לא יקבל כל שקל שהוא מבקש, חיילים זוטרים ימשיכו להישלח אל מותם בעזה בכלים מיושנים.

זו גם סחטנות במיטבה. חגיגה על הקופה הציבורית, בלי שום ביקורת. לא רק זה - שם הסחיטה נתמכת באיומי מוות, מה שלא קורה לא עם החרדים, לא עם הקיבוצים ולא עם גופים מושחתים אחרים במדינת ישראל. זה גם יחמיר ככל שנראה יותר ויותר מבצעים כמו "צוק איתן".

 

ויהיו כאלו שיתעצבנו עלי עוד יותר, אבל כדאי לקרוא גם את זה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כבר לפני 70 שנה אמרו רביעיית מועדון התיאטרון "מחאפצן...מנאעמצן..." (לוקחים...חוטפים...) מכל הבא ליד.

 

שוב פינת התיקון: מנחפט זיך, מניימת זיך...

menchapt sich, menneimt sich

 

ובתרגום: חוטפים ולוקחים, בקיצור - גוזלים.

 

:-D:-D:-D

פורסם

אם במקרה חשבתם שנצא מזה "רק" עם העלאת הקצבאות לחרדים,

כחלון רוצה להעלות את יעד הגרעון

 

אני מזכיר שבפעם הקודמת שהיה גרעון כזה, בא שר אוצר (לפיד) שצמצם את הממשלה למינימום, העלה מסים ויצא למלחמה בהון השחור. הפעם לא ישאר הון שחור לגבות, הממשלה לא תצטמצם ואנחנו כבר לא נעמוד בהעלאת מיסים נוספת.

זה חתיכת הימור, לאחר שכבר תקופה ארוכה הצריכה בשפל, ולא נראה שמשהו עומד להשתפר בקרוב.

 

ובנוסף לזה, הוא רוצה להוריד את הכנסות המדינה מקרקעות!

למקרה שחיפשתם את חלם על הגלובוס, זה כאן!

פורסם
הפעם לא ישאר הון שחור לגבות...

 

 

זאת בדיחה טובה, בישראל יותר הון שחור מהון לבן.

 

אולי התכוונת לא נשאר מי שילחם בהון השחור.

 

שוב פינת התיקון: מנחפט זיך, מניימת זיך...

menchapt sich, menneimt sich

 

ובתרגום: חוטפים ולוקחים, בקיצור - גוזלים.

 

:-D:-D:-D

אני רואה שאתה יותר נוטה ליידיש ספרותית, אני יותר בקטע של מדוברת :lol:

תודה על התיקון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה לא סוד שיש בעלי עסקים חארות ומולם חייבים ועד לוחמני (כי"ל זו דוגמא טובה), מצד שני, יש גם ועדים שבא לך להקיא עליהם, כמו נמל אשדוד.

באמצע יש את כל הפשפשים שעלו למעלה וחושבים שהם אריות.

 

מגה עומדת לסגור את הבסטה (הייתי אתמול בהלם בסניף זכרון, חצי מהסניף ריק, אין אספקת סחורה מקוקה קולה, יוניליוור, שסטוביץ וטרה).

רמי לוי שוקל לקנות.

 

ואיזה אפס שעונה לשם אייל אלי ונושא את התפקיד של יו"ר ועד עובדי מגה, שכל מה שהוא יודע לעשות בחיים זה להתסיס עובדים ותקוע מקלות בגלגלי הכלכלה מתבטא עליו כמו אחרון הבסטיונרים.

 

גועל נפש!

 

“התוכנית של רמי לוי ביחס למגה היא לא יותר מבדיחה...

...מקסימום הוא יכול לקנות פירור פה או פירור שם...

...אבל לא ניתן לרמי לוי לדרוך במגה...

...עם מה הוא יפעיל חברה כזו? עם הבת שלו וגיסו? זה לא גן ילדים...

 

אם אני רמי לוי ואם העניינים באמת רציניים, הייתי מציב תנאי ראשון שהאפס הזה מושלך לרחוב, אח"כ נדבר על להציל אתכם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ובעיה מרכזית נוספת במגזר הציבורי- עודף אדיר של אנשים שמקבלים משכורת ולא ממש מביאים תועלת. אין כוונה להגיד שהם לא עובדים, אלא שארגון מחדש יכול להקטין את כמות העובדים בצורה דרסטית ולהביא יותר תועלת.

 

חוק פרקינסון:

"בפרק הראשון טוען פרקינסון כי לאדם נטייה טבעית להגדיל את כמות הזמן שעליו להשקיע בהשלמתה של מטלה מסוימת, עד למיצוי הזמן העומד לרשותו לביצועה. לפיכך, יש להגדיל באופן קבוע את מספר העובדים/פקידים. על פי הסקותיו של פרקינסון, קיימים שני כוחות:

  1. "הפקיד רוצה להגדיל את מספר פקודיו ולא את מספר יריביו".
  2. "הפקידים מייצרים עבודה נוספת אחד עבור האחר".

כתוצאה מכך, מספר הפקידים גדל במשרד ביורוקרטי אף על פי שהעבודה הממשית והיעילה אינה גדלה"

 

יהודה

פורסם

לטעמי הבעיה היא שהשלטון מתערב בכל דבר. ולמה זה בעיה? כי השלטון דואג לעצמו, ולא לנו. לא בגלל שפלוני יותר מושחת מאלמוני, אלא זה טבע האדם.

 

כל שקל שנכנס לקופה הציבורית הופך מיד לשקל מושחת.

 

ולכן, הפתרון הוא לצמצם את המעורבות של השלטון למה שחייבים בלבד. כלומר:

 

  • צבא - חייב להיות לאומי, לא יתכן צבא פרטי.
  • משטרה ומערכת משפט - כנ"ל, אבל בהסתייגות: התושבים צריכים למנות (לבחור) את מפקד המשטרה המקומי, ואפשר לבחור מי יהיה השופט (כך פעלה מערכת המשפט של היהודים בגולה).
  • תשתיות לאומיות - חשמל, מים וכבישים - גם צריכים להיות לאומיים, לפחות ברמת ארצית. אין הכרח שמקורות תגיע עד הבית.
  • כל השאר, לדעתי, צריך להיות פרטי. במיוחד בתי ספר.

 

בשיטה כזו תקציב המדינה יפחת בחצי אם לא יותר, והשחיתות - בהתאם.

 

דני

פורסם

דני -

ורווחה?

וחינוך?

ומשרד הפנים?

 

דווקא תשתיות, לדעתי, אפשר שיהיה מופרט, אבל בפיקוח ממשלתי. (כי ראינו מה קרה כשהפריטו את המים בעיריות...)

פורסם

בקיצור, לא צריך שום שינויים גדולים, כל החוקים כבר שם.

 

צריך רק לתת שיניים אמיתיות לאכיפה ולהרחיב אותה משמעותית.

 

יחידה כזו לא רק שתממן את עצמה, היא תחזיר למדינה הון תועפות בכסף מושחת שנעלם במערכת "בין האצבעות".

 

מין יחדת על כזו סטייל אליוט נס/ דה אנטאצבלז.

 

אגב, גם הוא, היה איש משרד האוצר, לא אף.בי.איי או איזה משטרה פדראלית)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הבעיה עם ההפרטה, זה שהיא הולכת לקיצוניות אחרת.

מעשירה את בעלי ההון, על חשבון העובדים, שהופכים לעובדי קבלן, בשכר נמוך.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
הבעיה עם ההפרטה, זה שהיא הולכת לקיצוניות אחרת.

מעשירה את בעלי ההון, על חשבון העובדים, שהופכים לעובדי קבלן, בשכר נמוך.

 

הסיבה שיש בכלל עובדי קבלן היא ההסתדרות, וראייה לכך היא שהמדינה היא המעסיקה הגדולה ביותר של עובדי הקבלן.

פורסם

נגיד לצורך העניין, שההסתדרות היא הסיבה לריבוי עובדי קבלן.

מה הפתרון שלך? לפרק את ההסתדרות?

איש חולם אני

וכך היה תמיד


×
×
  • תוכן חדש...