Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נגיד לצורך העניין, שההסתדרות היא הסיבה לריבוי עובדי קבלן.

מה הפתרון שלך? לפרק את ההסתדרות?

 

לא, להקל בחוקי העבודה בישראל, שחלקם מגוחכים לחלוטין, ובנוסף לבטל את הקביעות במגזר הציבורי.

 

ההסתדרות היא גוף מושחת עם כוח רב מדי.

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה הכוונה ב"להקל בחוקי העבודה"?

לטובת העובדים או לטובת המעבידים?

 

לטובת המעסיקים, מעבידים כבר אין לשמחתנו.

פורסם
בכל מקרה, לא הקיבוצים ולא החרדים הם הבעיה שלנו, גם לאלה וגם לאלה מגיע לחיות בכבוד.

 

שתי בעיות מרכזיות יש לנו, שתיהן קשורות למגזר הציבורי.

 

1. שחיטות.

2. פנסיות תקציביות ומשכורות דמיוניות לחלק מהבכירים.

 

או במילה אחת, חגיגה על הקופה הציבורית.

 

כבר לפני 70 שנה אמרו רביעיית מועדון התיאטרון "מחאפצן...מנאעמצן..." (לוקחים...חוטפים...) מכל הבא ליד.

 

אתה מתכוון שחיתות, לצמחוניים שבינינו שחיטות זו בעיה מרכזית, לקרניבורים זה הכרח :)

 

לגבי הפנסיות התקציביות יש לנו עוד איזה 20 ומשהו שנים של אינפלציה בעלות של הפנסיות האלה ומשם זה יתחיל לרדת (כמובן עד שאחרון המוהיקנים של הפנסיות התקציביות יזדכה על ציוד).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אילו חוקים אתה רוצה לשנות?

 

אני לא מומחה גדול בנושא, אבל אתן לך דוגמה.

 

חייל מועסק לפני צבא על ידי מעסיק. אם הוא מתגייס, המעסיק צריך לשלם לו פיצויי פיטורין. למה זו אשמת המעסיק שיש גיוס חובה?

פורסם

אין עם זה שום בעיה ואפילו ההפך (סוציאלית).

 

נתת דוגמא שהיא גם זניחה וגם לא ממש נכונה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זאת הדוגמא שלך?

עניין שנוגע לאחוז זניח מהמועסקים?

 

אני הגבתי בנוגע לטענות שצריך להפריט את כל שירותי הממשלה, למעט צבא ומשטרה, פחות או יותר.

טענתי שיש בעיה עם ההפרטה, כי היא יוצרת בעיה הפוכה, של עובדים נטולי זכויות, בשכר נמוך מאוד.

 

אז הפתרון שלך הוא להרע עוד יותר את מצב העובדים?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
זאת הדוגמא שלך?

עניין שנוגע לאחוז זניח מהמועסקים?

 

אני הגבתי בנוגע לטענות שצריך להפריט את כל שירותי הממשלה, למעט צבא ומשטרה, פחות או יותר.

טענתי שיש בעיה עם ההפרטה, כי היא יוצרת בעיה הפוכה, של עובדים נטולי זכויות, בשכר נמוך מאוד.

 

אז הפתרון שלך הוא להרע עוד יותר את מצב העובדים?

 

יש דוגמאות נוספות, העניין הוא שזו דוגמה לחוק, בעיני, שאין שום סיבה שיהיה על המעסיקים. מה לכל הרוחות אשמת המעסיק שהבנאדם מתגייס לצבא? למה הוא צריך לשלם אלפי שקלים על מישהו שהוא אפילו לא פיטר?

 

לגבי ההפרטה. אתה כרגע משלם כסף על המון עובדים במגזר הציבורי שאיש אינו זקוק להם. האם זה בסדר מבחינתך לשלם על משהו שלא מביא תועלת לאף אחד?

 

למשל, מכון התקנים שהוזכר כאן לא פעם, שיש בו הרבה עובדים שלא נדרשים אילו היו מאמצים בישראל תקינה אירופאית. דוגמה נוספת היא עובדי משרד המודיעין והאסטרטגיה, עובדי המשרד ליהודי התפוצות, המשרד לענייני ירושלים, עובדי רשות הפרסום הממשלתית, ועוד ועוד... חבר הפורום הציע שכל אלו יהיו פרטיים, ואני מסכים עימו.

אין עם זה שום בעיה ואפילו ההפך (סוציאלית).

 

נתת דוגמא שהיא גם זניחה וגם לא ממש נכונה.

 

מדוע היא אינה נכונה? אני אכן מבין שהיא זניחה, אבל לכן אמרתי שהיא דוגמה.

עריכה אחרונה על ידי Cassano
פורסם
אני הלכתי לאיבוד.

עדיין לא מבין איך הדוגמא שלך קשורה לשאלה: הפרטה בעד\נגד.

 

קרא בבקשה את התגובה הערוכה. העניין הוא שחלק מחוקי העבודה גורמים יותר נזק מתועלת.

פורסם

וזה עדיין לא עונה לשאלה שלי.

אם יש משרד מיותר, צריך לבטל אותו ולא להפריט אותו.

 

ואין לזה קשר לחוקי העבודה שהזכרת. אני לא רואה איך הרעת תנאי העובדים תשפר את השירות שאתה אמור לקבל.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
וזה עדיין לא עונה לשאלה שלי.

אם יש משרד מיותר, צריך לבטל אותו ולא להפריט אותו.

 

ואין לזה קשר לחוקי העבודה שהזכרת. אני לא רואה איך הרעת תנאי העובדים תשפר את השירות שאתה אמור לקבל.

 

אני מסכים, יש לבטלו ולכן הסכמתי עם חבר הפורום אשר הציע מינימום ממשלה.

 

לגבי חוקי העבודה, אני אגיד שוב שאין לי לצערי זמן לחפש הרבה דוגמאות, אבל אני מאמין שלא מדובר על הרעת תנאי העובדים, למרות שוודאי אנשים מסוימים יפסידו מכך, אלא שיפור עלויות ההעסקה עבור המעסיקים, שייצרו אפשרויות להעסיק עובדים נוספים, כך שכלל המשק ירוויח.

 

ייתכן שגלשתי מעבר לscope של הדיון ועל כן אני מתנצל. זה אולי דיון נפרד למה שדנים בו כעת.

פורסם
דני -

ורווחה?

וחינוך?

ומשרד הפנים?

 

  • רווחה - לבטל. מי שבאמת בבעיה יכול לפנות לארגוני צדקה פרטיים. כך עבד עם ישראל בגלות יפה מאד, וכמעט ללא שחיתות.
  • חינוך - אפשר לעשות ב"שיטת הקופון" - כל הורה מקבל "קופון" שהוא מעביר לבית הספר שאליו הוא שולח את הילד. כל מי שרוצה יכול לפתוח בית ספר וכל הורה ישלח לאן שירצה. כל בית ספר מקבל תקציב לפי מספר התלמידים שרשומים אצלו. מאחר שרוב ההורים רוצים בטובת ילדם, לעומת רוב הפקידים שאדישים לטובת הילדים, יהיה שיפור גדול.
  • משרד הפנים - למה הכוונה? משטרה? אמרתי שצריך. מה עוד?

 

דני

פורסם (נערך)

תראה תשמע, אני לא הייתי מוחק את משרד הרווחה. מה שכן הייתי עושה זה סינון בביטוח לאומי ע״פ קריטריון פשוט מאוד: עשית צבא/ש״ל? אתה בפנים. לא? תמות. נותן התראה של 5 שנים לפני ישום החוק (כדי שאנשים יוכלו להתארגן מבחינת עבודה) וזהו. מי שלא עוזר לחברה, לא מגיע לו שהחברה תעזור לו. בנוסף, הייתי מאלץ את כל עמותות הרווחה הללו לעמוד בפיקוח של המשרד - כדי שלא יווצר מצב בו עמותה מספרת כמה קשה יש בלחם בזמן שהמנכ״ל מתרחץ בדולרים.

 

אם לחרדים זה יעשה לא נעים - אז..... חבל נורא. נניח ואנחנו מסכימים להעביר כספים לתלמידים מסויימים, ההישגים שלהם צריכים להיות גלויים בפני המדינה, כי עם כל הכבוד לא כל אחד שיושב בבית מדרש הוא עילוי.

 

וואוצ׳רים לחינוך זה רעיון מצויין. שאנשים ישלחו את הילדים שלהם גם לבתי ספר באילת אם הם רוצים. למדינה זה לא אמור להיות אכפת.

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...