Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה הקשר בין מה שאמרתי למה שכתבת?

כשאני אומר "יש ביקוש" אני מתכוון ל"שאל קונה בסופר בשעות העומס האם היה מעדיף לסמן בעצמו את המוצרים ולשלם במסוף בעת היציאה מבלי לבזבז זמן מיותר, והוא יגיד לך שבוודאי".

 

בנוסף, סלולריים לא היו קיימים ב-1980 ומכוניות לא היו קיימות ב-1870. פה מדובר על טכנולוגיה קיימת. יחי ההבדל הלא קטן...

 

לא הבנת, אני תומך בטענתך, ובכוונה נבחרו שנים שבהם לא היו המוצרים - הרי לפני שיודעים על קיומה של הטכנולוגיה - אין לה ביקוש.

בין אם מדובר על היכרות מקומית עם הטכנולוגיה או היכרות גלובלית.

 

ב-1870 לא הייתה דרישה גלובלית למכוניות, ב-2015 אין דרישה מקומית בישראל לקוראי ברקודים כאלה.

 

וברור לי לחלוטין (וכך משתמע מכל הודעותיי בנושא) - שאילו הייתה הבחירה בידי הלקוח - היה בוחר להשתמש במוצר כזה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראיתי שאתה תומך, אבל אתה עדיין טועה ב"אין ביקוש". אל תבלבל עם "אין היכרות". הטענה של "ב-2015 אין דרישה מקומית בישראל לקוראי ברקודים כאלה" לא נכונה, מכיוון שאם תשאל 500 איש ברחוב (מדגם מייצג) אם היו משתמשים בכזה מוצר, כנראה שתקבל מובהקות גדולה לכיוון החיובי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אסטוניה נשמעת די מתקדמת טכנולוגית (זכור לי גם משיטת הבחירות). האם זה נובע מהפוליטיקאים שדוחפים לחדשנות הזו, או שדווקא האזרחים רוצים להתקדם?

פורסם
ראיתי שאתה תומך, אבל אתה עדיין טועה ב"אין ביקוש". אל תבלבל עם "אין היכרות". הטענה של "ב-2015 אין דרישה מקומית בישראל לקוראי ברקודים כאלה" לא נכונה, מכיוון שאם תשאל 500 איש ברחוב (מדגם מייצג) אם היו משתמשים בכזה מוצר, כנראה שתקבל מובהקות גדולה לכיוון החיובי.

 

אין ביקוש זה תוצר של אין היכרות. היכרות היא תנאי מקדים לביקוש, זה מה שניסיתי להבהיר עם שתי הדוגמאות של טלפון סלולרי ומכונית.

אם תיגש ל-500 איש ברחוב תצטרך להכיר להם את המוצר לפני שאתה שואל אם היו משתמשים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

רגע, ואם מתוך ה-500 אנשים חלק לא דוברים עברית, אני אצטרך קודם ללמוד את השפה שלהם כדי שאוכל לתקשר איתם. ואם מתוך ה-500 חצי לא ירצו לדבר איתי כי הם לא יבינו למה אדם זר רוצה לדבר איתם על קוראי ברקודים, אז אני אצטרך למצוא 250 איש אחרים. כל כך הרבה בעיות שחשוב לדבר עליהן!

 

סקרוניס, עזוב. לטובת הבריאות הנפשית שלך.

 

טוב, טוב, הפסקתי :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בעיות שפה הן לא חלק מהנושא המדובר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא חלק מהנושא המדובר? זה לא הפריע לך להציף את "בעיית" חוסר הידיעה של הציבור על קיומם של קוראי הברקודים... :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוניס, אתה תכניס אותו ללופ והוא ייתקע. חלאס.

 

אני ממליץ במקום על הסרטון הרצ"ב. מי שרואה מההתחלה ועד הסוף ונשאר מרותק

יכול לקרוא לעצמו חובב הגה. וגם מי שלא.

 

The first one to get angry loses

פורסם
לא חלק מהנושא המדובר? זה לא הפריע לך להציף את "בעיית" חוסר הידיעה של הציבור על קיומם של קוראי הברקודים... :-P

 

קושי שפה אינו רלוונטי, כי הדגמה ניתן לעשות ללא מילים, וגם ככה ההנחה היא שלפחות 90% מהאנשים שתפגוש ברחוב יבינו עברית.

מצד שני כמה מהאנשים שתפגוש ברחוב היו באירופה, ביקרו בסופר מרקט שמכיל את זה והבינו מה זה ה"קופסה המוזרה הזו"? בטוח שלא 90%, אפילו לא 10%.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
שתי קופסאות גדולות של רסק עגבניות

125 גרם מוצרלה

200 גרם פרמזן

חבילת דפי לזניה גדולה

100 גרם ריקוטה

250 גרם אגוזים

 

עזוב שטויות.

יצא טעים?

כי זה כמו המתכון של אשתי, רק שהיא לא מוסיפה אגוזים :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

השנה 1977

 

גרמניה מחולקת כך גם ברלין

 

נוסע עם שתי בנותי וזוגתי

 

מגיעים לברלין המערבית וכמהים גם לעבור לברלין המזרחית.

 

על פי עצת בית המלון לוקחים סיור מאורגן

 

שתי מדריכות מזרח גרמניות פצצות, שוטפים לנו את המוח במשך כ 8 שעות על פלאי גרמניה המזרלחית בכלל וברלין בפרט.

 

החומה כמובן נוצרה כדי למנוע ממערב גרמנים לחצות למזרח לגן העדן.

 

בשלב מסויים אחרי ארוחת צהריים דשנה החל מסע השוואת המחירים בין גן העדן לבין המערב.

 

הדוגמה שאני זוכר היא ק"ג בשר עולה 1DM בלבד, לעומת כ 5 DM במערב.

 

כאן כבר לא התאפק דרום אפריקאי לבן ענק מימדים ושאל וקבע?

 

ראשית אין למצוא בשר ושנית מה השכר במזרח כדי לדעת כמה ק"ג בשר ניתן לרכוש?

 

על זה לא נתקבלה תשובה , חוץ מרשף אש בעיניים מצד המדריכות המופתעות

 

הבנת את זה רוני?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
קושי שפה אינו רלוונטי, כי הדגמה ניתן לעשות ללא מילים, וגם ככה ההנחה היא שלפחות 90% מהאנשים שתפגוש ברחוב יבינו עברית.

מצד שני כמה מהאנשים שתפגוש ברחוב היו באירופה, ביקרו בסופר מרקט שמכיל את זה והבינו מה זה ה"קופסה המוזרה הזו"? בטוח שלא 90%, אפילו לא 10%.

 

מצטער, שאר יושבי הפורום, אני מתחיל ליהנות מזה. לא יכול להפסיק :lol:

 

m3, אתה נכשל בהבנה של דבר מאוד בסיסי בכל הקשור לניהול דיון בפורום, ואני רואה שאתה עושה את זה באופן עקבי במרבית השרשורים אותם אתה מטריל (בין אם בכוונה או פשוט מחוסר מודעות לכך שאתה מתנהג כמו טרול) - אתה מאבד קונטקסט מהדיון ומתחיל להתפזר לכל עבר, ברמה שלא מאפשרת לשאר המשתתפים לעקוב אחריך. מהנקודה הזאת זה כבר לא משנה אם אתה צודק או לא, פשוט אי אפשר לנהל דיון.

פה עשית אותו הדבר: דיברנו על היעילות של קורא ברקודים אישי בסופר, ואתה הקפצת את הנושא לכך שהעם היושב בציון בכלל לא יודע שזה קיים, ולכן אין ביקוש לכזה דבר. זו נקודה חסרת משמעות, שכן כל מה שצריך לעשות זה להודיע לעם היושב בציון שזה קיים, ולבדוק שאכן קיימת דרישה.

אני בתגובה, בהיותי אני, לא נשארתי חייב והטרלתי אותך בחזרה עם קשיי שפה ושלל שטויות אחרות. ואתה ממשיך...

 

עזוב שטויות.

יצא טעים?

כי זה כמו המתכון של אשתי, רק שהיא לא מוסיפה אגוזים :-P

 

האגוזים הם למשהו אחר, וכן - יצא מעולה!

החברה כבר חודשים מבטיחה לי שהיא יודעת לבשל אבל עד עכשיו המקסימום שהיא עשתה זה להכין סלט. המתכון הזה הגיע ממנה ולקינוח היא הכינה פנקייקים. כנראה שכן בחרתי טוב...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...