Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישראלים יעשו הכל כדי לא לאבד את הדירה שלהם. שוק המשכנתאות כאן שונה מהותית מזה בארה"ב ולכן אני לא צופה גל של פשיטות רגל.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברור לי שעיקול דירה אינו צעד של מה בכך. הענין הוא שטפון ההלואות הגדולות שאנשים לקחו על גבול יכולת ההחזר שלהם, והצרות שיתפתחו ברגע שתהיה עליה בריבית יחד עם איזו הרעה במצב התעסוקה ואנשים יקתשו לשלם את התשלומים החודשיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הנה תאוריה אחרת: הריבית הנמוכה מפתה אנשים לרכוש רכב יקר יותר ממה שהם יכולים להרשות לעצמם ולממן אותו בכל מיני עסקאות מימון. חלקם לוקחים על עצמם מחויבות שגדולה עליהם בכמה מידות וזה נגמר בעיקול הרכב. כשהריבית תעלה עלויות המימון יגדלו ואז אנשים יחששו יותר מהלוואות כך שבאופן פרדקסולי יתכן שמספר העיקולים ירד.

מעקלים את הרכב כשאתה חייב כסף מכל סיבה, לא רק כי נכנסת לחובות בגלל הרכב. לדעתי אין קשר ישיר, כמות החייבים עולה בגלל יוקר המחייה.

כשעבדתי כמעקל גררנו לאנשים בלילה גרוטאות סרוחות ששוות בקושי עשיריה מהסיבה הפשוטה שהצורך ברכב זה מה שיגרום להם ללכת להסדיר את החובות שלהם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
רכב זה כסף קטן. חכו שזה יגיע לדירות.

 

בתקופה מסוימת בעבר הלא רחוק הייתה ישראל 'המדינה הראשונה בפינוי על רקע משכנתאות',

אם איני טועה, לפי איזשהו חתך. לפני כמה שנים עבר חוק שמקשה קצת

על הבנקים לפנות והמספרים ירדו אך עדיין יש מאות או אלפי פינויים בשנה.

 

עיקולי דירות זה לא משהו שתראה כל כך מהר כאן.

 

"האם השכולה פונתה מביתה, פינת הזיכרון לבנה נעקרה"

 

[h=2]אורה כהן התקשתה לעמוד בהחזרי המשכנתה שלקחה לפני 31 שנה, האסונות שפקדו את משפחתה פגעו עוד יותר ביכולתה להחזיר את ההלוואה והחוב תפח – עד שפונתה מביתה. "רוצים לעקל את האופנוע של בני שנהרג בתאונה". הבנק: "פינוי מבית - מוצא אחרון"[/h]

24.07.15

 

=========

 

"

כמה פינויים היו ממש בגלל אי תשלום משכנתא? לפי הערכת עמותת ידיד, עד לשנת 2009 עמד המספר על כ-3,000-2,5000 לשנה. רן מלמד, סמנכ"ל העמותה, מוסיף כי "הבנקים נהגו לדווח רק על כ-1,500 פינויים, מכיוון שהם לא הכניסו לרשימה את אלו שהסכימו לפנות את הבית מרצון כדי לחסוך את עלויות הפינוי הגבוהות - כ-10,000 שקל"."



http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000673123

The first one to get angry loses

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
הסיפור על הזוג שמתכלב וסוחב סוכרזית מבתי קפה מוגזם ביותר, ואני מניח שהם גם טובעים במשכנתאות (אלא אם היתה ירושה יפה). כלומר - לא הסיפור מוגזם, אלא התנהגותם המוגזמת מאד.

 

בדיוק, גם כל ההתנהלות הפסיכית הזו לא היתה מביאה אותם לשלושה נכסים באזור המרכז. כנראה שכחו לספר לך על הירושה של סבתא.

 

בדיוק סוג האנשים שמספרים שהם היו בדובדן, איפה ? אהה... אממ... במטבח.

 

מגניבה של סוכר, הצהרה כוזבת והתכלבות בבית לא מגיעים לדירה, בטח שלא למספר דירות.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

בגירה, אין שם את הגרסה הישראלית, לא?

יש לך 2 פרות. הערבים טוענים שהפרות היו שלהם לפני מאות שנים וגנבת להם אותן.

המדינה לוקחת את שתיהן, נותנת אותן לתשובה, מזמנת אותך לחודש מילואים פעם בשנה, ומוכרת לך חלב יקר בטרוף, כדי לממן את ההגנה על הפרות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כולם במדינה הזאת חיים במינוס ובגלל שהריבית היא אפסית זה גם אפשרי. חכו חכו שהריבית תעלה קצת ואז האנשים יתחילו לפשוט רגל.

ואז אפשר יהיה לקנות דברים בזול :)

8)
פורסם

גם כשהריבית היתה גבוהה הרבה יותר אנשים חיו במינוס.

פשוט שילמו הרבה יותר עבור הריבית.

משיכת יתר היא פשוט השכרת כסף, בדיוק כמו השכרת רכב; בעל משיכת היתר משלם ריבית קבועה עבור השימוש בכסף, ותו לא.

זה לא משנה או משפר את רמת חייו אפילו לא במילימטר בודד, ואדם שחשבון הבנק עומד על 50,000 ש"ח בחובה, מצבו זהה לחלוטין לזה שבחשבון הבנק שלו יש 50,000 ביתרת זכות.

ההבדל היחיד הוא רק בריבית שנגבית מידי 3 חודשים.

הריבית צפוייה להשאר נמוכה עוד תקופה ארוכה, או לפחות עד שתתחיל לעלות באירופה וארה"ב.

גם אם אנשים ישלמו עוד כמה עשרות שקלים בחודש, זה לא יוביל אותם לפשיטת רגל, או משהו דומה לזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הורדת רמת החיים בהחלט עוזרת בדרך לדירה. כאן גם מדובר בשלוש דירות.

 

במחירי הדיור היום האופציה היחידה לרכישת דירה היא במידה ויש הון עצמי מירושה או למשכן את התחת ל 35 שנה.

 

ושאף אחד לא יספר לי שבזכות זה שהוא לא יוצא לבית קפה פעם בשבוע ולא עשה מנוי לתיאטרון הוא הצליח להגיע לדירה.

 

מעבר לזאת, דרך החיים של הזוג שתוארה כאן היא פסיכית לחלוטין. לגנוב סוכר מבתי קפה, להצהיר על עצמם כניזקקים (למרות שבמחשבה שנייה הם בהחלט סוג של נזקקים ;) ) כשהם מכניסים קרוב ל 20 אלף שקל... נו באמת.

 

וגם במידה והכל נכון, זה לא היה מביא אותם להון עצמי של (בהערכה גסה) 5-6 מליון שקל כדי לקנות שלוש דירות באזור המרכז.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם (נערך)

אלון, כמה אתה משאיר בביקור בבית קפה? 100 ש"ח 150 ש"ח? תכפיל ב-4-5 שבועות בחודש ותגיע להוצאה של 400-700 ש"ח לחודש. 5000-10000 "ח בשנה. סכום משמעותי מאד, בודאי אם אינך מרויח 40 אש"ח בחודש.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי אפשר לחסוך המון אם לא יוצאים בכלל למסעדות ובתי קפה, לא יוצאים לחופשות במלונות וכמובן לא בחו"ל, בלי תחביבים בכלל, בלי טלויזיה, על הWIFI של השכן עם לפטופ בן 7 שאתה מתקן בחינם אצל חבר, מצרכי מזון וביגוד בסיסיים בלבד ללא מותגים (שאפשר למצוא בשוק או בסופרים הגדולים) ולגור אצל ההורים עד גיל 35. אבל זה לא חיים, אחרי חצי שנה מתחשק לך להוציא את כל החסכונות, לקנות שוטגאן ולהתאבד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

מאז שנולדה לנו הקטנטנה אנחנו כמעט לא מבקרים בבתי קפה (לא בגלל כסף ד"א, פשוט כבר לא בא לנו :) ), אבל כן, חסכון מבורך של 150 שח פלוס מינוס לביקור, נגיד 7500 שקל בשנה.

 

אני ממש לא מזלזל ב 7500 שקל בשנה (האמן לי, אשתי ואני משתדלים לחסוך כמה שיותר - אבל במקביל גם לחיות ולהינות ובטח שבחיים לא אמנע חוג מהילדה שלי כשהיא תגדל, זה לא צריך להיות או שחור או לבן), אבל עם חסכון כזה צריך 200 שנים כדי להגיע לסכום שמאפשר רכישה של דירה באזור המרכז.

 

וזו בדיוק הנקודה, במידה ואתה מרוויח 40 אלף שקל בחודש, הבית קפה הזה זה לא ימנע ממך הגעה לדירה, ואם אתה מרוויח סכום נמוך יותר, שהנתח של ה 7500 שקל הופך להיות קריטי ממנו, אז גם אם תוותר על בית הקפה לחלוטין, זה לא מה שיאפשר לך להגיע לדירה.

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...