Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטער, שאר יושבי הפורום, אני מתחיל ליהנות מזה. לא יכול להפסיק :lol:

 

m3, אתה נכשל בהבנה של דבר מאוד בסיסי בכל הקשור לניהול דיון בפורום, ואני רואה שאתה עושה את זה באופן עקבי במרבית השרשורים אותם אתה מטריל (בין אם בכוונה או פשוט מחוסר מודעות לכך שאתה מתנהג כמו טרול) - אתה מאבד קונטקסט מהדיון ומתחיל להתפזר לכל עבר, ברמה שלא מאפשרת לשאר המשתתפים לעקוב אחריך. מהנקודה הזאת זה כבר לא משנה אם אתה צודק או לא, פשוט אי אפשר לנהל דיון.

פה עשית אותו הדבר: דיברנו על היעילות של קורא ברקודים אישי בסופר, ואתה הקפצת את הנושא לכך שהעם היושב בציון בכלל לא יודע שזה קיים, ולכן אין ביקוש לכזה דבר. זו נקודה חסרת משמעות, שכן כל מה שצריך לעשות זה להודיע לעם היושב בציון שזה קיים, ולבדוק שאכן קיימת דרישה.

אני בתגובה, בהיותי אני, לא נשארתי חייב והטרלתי אותך בחזרה עם קשיי שפה ושלל שטויות אחרות. ואתה ממשיך...

 

הסיבה שכתבתי שהעם בציון אינו יודע שזה קיים זה כי דני כתב שאין ביקוש, כתבתי לו שאין ביקוש כי לא יודעים על קיום המוצר.

אם לא יודעים על קיום המוצר קל וחומר אין ביקוש אליו.

 

אתה לא צריך לחפש קשר בין מה שכתבתי ליעילות הקורא ברקודים, אלא לחפש קשר לטקסט שזה היה בתגובה אליו וזה היה:

כי אין ביקוש מצד הלקוחות לדבר הזה. ברגע שיהיה, תהיה גם על זה תחרות.

 

כמו שאמר אחד ממפתחי משחקי המחשב לשאלה, למה כל כך הרבה משחקים מכילים אלימות רבה - "כי זה מה שהלקוחות קונים".

 

דני

 

וזו תגובתי:

איך מודדים ביקוש למשהו שלא רק שאינו קיים בשוק המקומי, אלא אפילו לא קיים בסיפורי מעשיות מקומיים?

 

יש קשר ישיר בין ההודעה של דני ובין ההודעה שלי, אין קשר ישיר בין ההודעה שלי להודעה שלך, והעובדה שאתה מנסה לחפש ביניהם קשר היא טיפשית.

יש קשר עקיף ביניהם - והקשר הוא ההודעה של דני, זה הכל.

 

וככה מנהלים דיון נכון, עכשיו תגיד לי מי נכשל בהבנה של דבר מאוד בסיסי בכל הקשור לניהול דיון בפורום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קצת קשה לעקוב אחריכם לקחתם את הדיון למקום אחר לגמרי עם מילים שמצריכות מילון אז אחזור לנושא המקורי.

 

שלשום נפגשתי עם חבר, בעלים גאה של שלושה נכסים במדינת המרכז. הוא נשוי+2, בן 40, הוא ואשתו מכניסים יחדיו קצת פחות מ20K.

שאלתי אותו כיצד הוא עשה זאת, ללא שום עזרה מאף אחד. הוא סיפר לי שאת הבית בו הם גרים עד היום הם ירשו חצי ממנו ואת החצי השני שילמו לאחיו כנגד תשלומים חודשיים. את כל המוצרים היבשים שאינם פג תוקף החל מנייר סופג ועד סבון ידיים הם קונים בצורה סיטונאית במחירים מוזלים.

את הירקות הם קונים פעם בשבוע-שבועיים בשוק הסיטונאי או ביום שישי בסוף היום כאשר יש הנחות. בשביל קניות בסופר הם מדרימים ללוד על מנת להוזיל עלויות בסל הקניות. בנוסף הם מפצלים את הקנייה ל4 רשתות כאשר בכל אחת מהן הם עושים בדיקה של מבצעים - ואוכלים לפי מה שזול.

הם לא אכלו בחוץ מספר שנים, ימי הולדת להם ולילדים הם חוגגים בבית, מסתפר בבית (היא ב'מספרת מדרכה' ברבע מחיר ומבצעת לעצמה את כל הטיפולים הקומסטים), הם יוצאים רק לבתים של חברים (פעם בחודש הולכים לסרט 1+1 דרך מבצעי כ.א), טיול שנתי משפחתי הם עושים בטבע וישנים באוהל. הם גם מתדלקים במיוחד את הרכב ביום שישי בטנק מלא על מנת לקבל עיתון חינם וגם לחסוך את זה. הם לא הולכים לאף אירוע, אלא אם כן זה ממדרגה ראשונה. אם זה אדם שהם רוצים לשמר על יחסים טובים איתו הם ישימו לו סכום סימלי וימנעו להגיע לאירוע ויודיעו מראש. כל דבר שעולה מעל 60 ש''ח לפריט הם לא קונים ומחכים ליום הולדת של אחד מבני הזוג על מנת לבקש זאת.

הם לוקחים אוטו בליסינג למען העבודה של הבעל שממוקמת די רחוק, וגם למען חיסכון בקנייה. אם אין גשם אישתו נוסעת לעבודה באופניים ואם יש הוא מסיע אותה או היא לוקחת אוטובוס (גם מזה הם מעדיפים להימנע).

הילדים הולכים לגנים של העירייה בלבד ולאחר מכן הלכו לחינוך ציבורי חינם אין כסף. כאשר הילדים היו קטנים הם רשמו אותם לחינוך הדתי על מנת להשאירם כמה שיותר במסגרת עד שהאם תצטרך לצאת מהעבודה על מנת לאסוף אותם. הביה'ס ממוקם במרחק כרבע שעה ברגל והם שולחים אותם ברגל יום יום. אין חוגים, אין שיעורים פרטיים. אין הצגות/פסטיבל/פסטיגל, אין קייטנות. (בקיץ מחכה להם סנדוויץ' על השולחן ומפתח והם משחקים בחוץ עם חברים). אין מחשב, אין סמארטפון, אין אופניים חשמליות, אין כלום.

הילד הזדקק לתגבור בלשון וחבר של המשפחה נתן לו שיעורים פרטיים כנגד שיעורים פרטיים בחשבון לילד השני. הם הצהירו בביה"ס שהם הורים נזקקים ומקבלים סל מוצרי מזון, ספרים בהשאלה חינם, הנחה כמעט מוחלטת בסל תרבות ובקרוב יקבלו גם פר"ח.

 

כל פעם שהיה להם הון עצמי הם רכשו בית באזור (קנו בזמן הבועה), השכירו וככה התקדמו. הוא בהשכלתו רו"ח וכך דאג לעצמו לתנאים טובים במשכנתא וניהול פיננסי.

דר"א בתקופה שנולד בנם הראשון הם לקחו את כל הבגדים מחברים (יד2), לא קנו צעצועים והיו משתמשים בחיתולים רב-פעמיים והיו מכבסים אותם. גם עגלה וכל היוצא בזה או קיבלו מחברים או קיבלו מעמותות או קנו יד2. ומשם הכל התגלגל מהבכור לבן זקונים. בסוף מכרו את הכל בEBAY על מנת להחזיר הוצאות.

 

ככה מגיעים לבית. (בעצם 3)

 

בעיני זה לא חיים אבל אם רוצים להגיע לבית....

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
כאשר הילדים היו קטנים הם רשמו אותם לחינוך הדתי על מנת להשאירם כמה שיותר במסגרת עד שהאם תצטרך לצאת מהעבודה על מנת לאסוף אותם.

 

זה מעניין.

 

ועם היה להם בית ספר נוצרי/מוסלמי ממש דקה מהבית שהיה משאיר את הילדים במסגרת שעה נוספת, הם היו הולכים על זה?

פורסם

וככה מנהלים דיון נכון, עכשיו תגיד לי מי נכשל בהבנה של דבר מאוד בסיסי בכל הקשור לניהול דיון בפורום.

'נכשל' זו הגדרה מחמירה מעט אבל אם אתה בנושא של קשר עקיף - קח לך דקה [0:59 תכל'ס]

והבט באופנוען הזה שביקש מנהג במוו שחורה [...!] להניח את הנייד בזמן נהיגה וההוא נכנס בו אח"כ.

תיאור מלא בתחתית הסרטון:

The first one to get angry loses

פורסם
זה מעניין.

 

ועם היה להם בית ספר נוצרי/מוסלמי ממש דקה מהבית שהיה משאיר את הילדים במסגרת שעה נוספת, הם היו הולכים על זה?

 

אני לא מאמין. הוא מצביע בנט, עושה קידוש מידי שבוע, שומר חגים וכיוצ"ב. לא אורך חיים דתי למהדרין אבל מספיק בשביל לא לשלוח את ילדיו לחינוך מדת אחרת.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם (נערך)

לי זה היה נראה ששלחו את הילדים למסגרת הדתית רק בגלל שיקולים כלכליים.

אז עכשיו אני מרגיש בנחת.

 

אבל רק אם נתעלם רגה מהשורה הזו:

 

הם הצהירו בביה"ס שהם הורים נזקקים ומקבלים סל מוצרי מזון, ספרים בהשאלה חינם, הנחה כמעט מוחלטת בסל תרבות ובקרוב יקבלו גם פר"ח.

 

סיפור מעניין אגב. תודה.

 

 

עריכה:

הזכיר לי את הסיפור של קבלת מילגה של משרד החינוך (או העירייה, לא זוכר בדיוק) אצלינו במכללה.

אני לא הגשתי, כי היו לי מספיק מלגות - אבל בקצרה: מילגה ללא שעות התנדבות, ומקבלים מס' חד סיפרתי של אלפים בש"ח, תלוי לפי ההחלטה של הועדה.

2 חברים שלי לספסל הלימודים כן הגישו.

אחד - גר בשכירות, מגיע ללימודים באותם הבגדים כל יום.

שני - גר עדיין אצל האמא, ועוזר להם כלכלית.

שניהם לא קיבלו.

מי קיבל? בערך כל השאר.

אחד מהם אגב בעל רכב עם שווי במחירון של כ-80K.

אחד נוסף, סתם הגיש כי כולם מגישים...

 

:|

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
פורסם (נערך)
לי זה היה נראה ששלחו את הילדים למסגרת הדתית רק בגלל שיקולים כלכליים.

אז עכשיו אני מרגיש בנחת.

 

אבל רק אם נתעלם רגה מהשורה הזו:

 

 

 

סיפור מעניין אגב. תודה.

 

את ההמלצה על החינוך הדתי הוא קיבל מדמות כלשהי מבית הכנסת אותו הוא נוהג לפקוד. אישתו התעקשה על כך שהם לא ילכו לחינוך דתי (היא סבלה מזה כשהייתה קטנה וברחה משם בהזדמנות הראשונה - לא פירט למה), אבל חברי הטיל וטו והלך לשם רק כי זה מסתדר לה טוב עם שעות העבודה. כמובן שכל דת אחרת לא הייתה מתקבלת כי כפי שציינתי הוא סוג של ''דתי לפי טעמי''.

 

דר"א גם אני בהתחלה מאוד הסתייגתי מהמשפט שצוטטת ולמען האמת הסתכלתי עליו בעין עקומה מאוד אבל הוא אמר לי שזה נהיה טרנד היום ומי שלא מצהיר את זה אלו רק האנשים עם האף למעלה או גאווה עצמית בשמיים. הוא אמין ולא חושב שישקר לי, ובנוסף הוא די משכנע לכן כיום זה נראה לי איכשהו לגטימי. (אני בחיים לא אעשה את זה כי חונכתי אחרת אבל שוב כל מקרה לגופו)

 

בקריאה שנייה יש עוד כמה דברים שהשמטתי כמו העובדה שאף אחד לא מתקלח עד שהוא חוזר הביתה (הוא חוזר הכי מאוחר) כי הם לא מדליקים דוד יותר מפעם ביום. אין גז בדירה אלא רק כיריים חשמליות. הם הועד בית על מנת לחסוך תשלומים מיותרים.

רק לפני שנה הם הכניסו מזגן ("כי מצבם הכלכלי סוף סוף הרשה להם" - ציטוט). אין חימום בחורף ומזגן זה רק בימים החמים ביותר. אני זוכר לפני כמה שנים באתי אליו והוא ישב בחנייה מתחת לבית באוטו על מנת להתקרר ממזגן חינם. (יש להם ליסינג+דלקן)

וגם בדברים הקטנים כמו זה שהוא לוקח איתו כל מכשיר חשמלי שזקוק להטענה והוא מטעין בעבודה (כולל סוללה ניידת) ועד זה שהם לא קונים סוכרזית אלא לוקחים חופן כל פעם שהם עוברים דרך בית קפה עם עמדת קפה לא מאוישת.

אם אזכר בעוד טיפים שקיבלתי ממנו אעדכן.

 

מה הטעם בצבירת נכסים כשהם חיים כמו עכברי שדה?

 

כתבתי שבעיני זה לא חיים. אבל יש להם 3 נכסים במרחק יריקה מת"א, וכאשר יסיימו את תשלומי המשכנתא (לא נכנסתי כמה הם שמו וכמה נשאר וכמה החזר זה לא ענייני), יהיו להם חיים טובים + דירה לכל ילד. לפי דעתי הלא מושכלת גם היום הם יכולים לחיות יותר טוב כי בכל זאת שניהם עובדים בחברות ענק שממש לא הולכות לקיצוצים לפי הידע הדל שלי. כנראה זה נהיה הרגל להתכלב.

 

אני חייב לציין שבנו הבכור לא פרייאר בכלל, הוא בסה"כ בן 14 והוא ידע להגיד לי כל מיני דברים לגבי אפשרויות תעסוקה עתידית ושכר לגביי ולגביי זוגתי (שנינו עדיין לומדים) שהפתיעו אותי - ויתרה מכך - השכלתי ממנו. מילד בן 14.

ככה שאם הייתה לי תהייה בראש שהם כ"כ חרדתיים שהילד יעשה מסבחה מכל הכסף - אין חיה כזו.

עריכה אחרונה על ידי ARKODrama
"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
'נכשל' זו הגדרה מחמירה מעט אבל אם אתה בנושא של קשר עקיף - קח לך דקה [0:59 תכל'ס]

והבט באופנוען הזה שביקש מנהג במוו שחורה [...!] להניח את הנייד בזמן נהיגה וההוא נכנס בו אח"כ.

תיאור מלא בתחתית הסרטון:

 

הוידאו הזה מציג קשר ישיר לא עקיף דווקא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
הוידאו הזה מציג קשר ישיר לא עקיף דווקא.

 

אולי בעקיפין הוא מציג קשר ישיר אבל דווקא ההפנמה הרב-רובדית מצד כולנו היא המשיקה ישירות

לשיחתכם - האינטרפטאציה עלולה להסוות את הקשר אבל אתה יכול לגרום בהינף מקלדת

להסטה של הכוון וכך אתה ['אתה' רק כדוגמא, כל יוזר כאן] עובר לקשר 'ישיר' יותר עם הדברים.

הייתי מאמץ גישה רחבה יותר שמאגמת גם את השוליים פנימה [ככל שניתן] ומציג מול סרוניס

[שוב רק כדוגמא ליוזר] אספקט רחב יותר - ןאפילו 'הוליסטי' [בלי ניו אייג' שיט] של הדברים.

The first one to get angry loses

פורסם

סרוניס - ככה עושים טרולינג

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
קצת קשה לעקוב אחריכם לקחתם את הדיון למקום אחר לגמרי עם מילים שמצריכות מילון אז אחזור לנושא המקורי.

 

שלשום נפגשתי עם חבר, בעלים גאה של שלושה נכסים במדינת המרכז. הוא נשוי+2, בן 40, הוא ואשתו מכניסים יחדיו קצת פחות מ20K.

שאלתי אותו כיצד הוא עשה זאת, ללא שום עזרה מאף אחד. הוא סיפר לי שאת הבית בו הם גרים עד היום הם ירשו חצי ממנו ואת החצי השני שילמו לאחיו כנגד תשלומים חודשיים. את כל המוצרים היבשים שאינם פג תוקף החל מנייר סופג ועד סבון ידיים הם קונים בצורה סיטונאית במחירים מוזלים.

את הירקות הם קונים פעם בשבוע-שבועיים בשוק הסיטונאי או ביום שישי בסוף היום כאשר יש הנחות. בשביל קניות בסופר הם מדרימים ללוד על מנת להוזיל עלויות בסל הקניות. בנוסף הם מפצלים את הקנייה ל4 רשתות כאשר בכל אחת מהן הם עושים בדיקה של מבצעים - ואוכלים לפי מה שזול.

הם לא אכלו בחוץ מספר שנים, ימי הולדת להם ולילדים הם חוגגים בבית, מסתפר בבית (היא ב'מספרת מדרכה' ברבע מחיר ומבצעת לעצמה את כל הטיפולים הקומסטים), הם יוצאים רק לבתים של חברים (פעם בחודש הולכים לסרט 1+1 דרך מבצעי כ.א), טיול שנתי משפחתי הם עושים בטבע וישנים באוהל. הם גם מתדלקים במיוחד את הרכב ביום שישי בטנק מלא על מנת לקבל עיתון חינם וגם לחסוך את זה. הם לא הולכים לאף אירוע, אלא אם כן זה ממדרגה ראשונה. אם זה אדם שהם רוצים לשמר על יחסים טובים איתו הם ישימו לו סכום סימלי וימנעו להגיע לאירוע ויודיעו מראש. כל דבר שעולה מעל 60 ש''ח לפריט הם לא קונים ומחכים ליום הולדת של אחד מבני הזוג על מנת לבקש זאת.

הם לוקחים אוטו בליסינג למען העבודה של הבעל שממוקמת די רחוק, וגם למען חיסכון בקנייה. אם אין גשם אישתו נוסעת לעבודה באופניים ואם יש הוא מסיע אותה או היא לוקחת אוטובוס (גם מזה הם מעדיפים להימנע).

הילדים הולכים לגנים של העירייה בלבד ולאחר מכן הלכו לחינוך ציבורי חינם אין כסף. כאשר הילדים היו קטנים הם רשמו אותם לחינוך הדתי על מנת להשאירם כמה שיותר במסגרת עד שהאם תצטרך לצאת מהעבודה על מנת לאסוף אותם. הביה'ס ממוקם במרחק כרבע שעה ברגל והם שולחים אותם ברגל יום יום. אין חוגים, אין שיעורים פרטיים. אין הצגות/פסטיבל/פסטיגל, אין קייטנות. (בקיץ מחכה להם סנדוויץ' על השולחן ומפתח והם משחקים בחוץ עם חברים). אין מחשב, אין סמארטפון, אין אופניים חשמליות, אין כלום.

הילד הזדקק לתגבור בלשון וחבר של המשפחה נתן לו שיעורים פרטיים כנגד שיעורים פרטיים בחשבון לילד השני. הם הצהירו בביה"ס שהם הורים נזקקים ומקבלים סל מוצרי מזון, ספרים בהשאלה חינם, הנחה כמעט מוחלטת בסל תרבות ובקרוב יקבלו גם פר"ח.

 

כל פעם שהיה להם הון עצמי הם רכשו בית באזור (קנו בזמן הבועה), השכירו וככה התקדמו. הוא בהשכלתו רו"ח וכך דאג לעצמו לתנאים טובים במשכנתא וניהול פיננסי.

דר"א בתקופה שנולד בנם הראשון הם לקחו את כל הבגדים מחברים (יד2), לא קנו צעצועים והיו משתמשים בחיתולים רב-פעמיים והיו מכבסים אותם. גם עגלה וכל היוצא בזה או קיבלו מחברים או קיבלו מעמותות או קנו יד2. ומשם הכל התגלגל מהבכור לבן זקונים. בסוף מכרו את הכל בEBAY על מנת להחזיר הוצאות.

 

ככה מגיעים לבית. (בעצם 3)

 

בעיני זה לא חיים אבל אם רוצים להגיע לבית....

 

אני מצטער שאני אומר את זה ככה, אבל במילה אחת- איכס.

מה העניין בחיים כאלו? רמות כאלו של קמצנות לא נתקלתי מעולם! לשבת באוטו במזגן? מה לעזאזל?! אני חיי כדי לחיות, לא כדי להסתכל על המטיל זהב שלי מונח בכספת ולחזור למחסן שאני גר בו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ארקודרמה, היית פשוט יכול לכתוב שחבר שלך תימני, ולחסוך לעצמך את כל הטקסט הענקי הזה.

[emoji12]

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לי לא מפריע - מי שרוצה לחיות במינימום של המינימום - שיבושם לו, מפריע לי 2 דברים:

 

הם הצהירו בביה"ס שהם הורים נזקקים ומקבלים סל מוצרי מזון, ספרים בהשאלה חינם, הנחה כמעט מוחלטת בסל תרבות ובקרוב יקבלו גם פר"ח.

 

הם לא קונים סוכרזית אלא לוקחים חופן כל פעם שהם עוברים דרך בית קפה עם עמדת קפה לא מאוישת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
ארקודרמה, היית פשוט יכול לכתוב שחבר שלך תימני, ולחסוך לעצמך את כל הטקסט הענקי הזה.

[emoji12]

 

וואי אני צוחק חמש דקות ברצף... כן הוא תימני.

 

haranza דווקא יש להם בית יפה, ואוטו יפה. אני אמרתי לו שבחיים לא אחיה ככה והתשובה שלו די הגיונית "אז אח'כ אל תבכה אין כסף, אין בית, איך מגיעים לבית" ... לא אומר להיות ברמה שלו זה באמת לא הגיוני אנחנו לא בתקופת האינקוויזיציה :lol:

אם תסתפק בשני בתים בלבד אולי אפשר להדליק מזגן לא יודע :lol::lol:

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)

×
×
  • תוכן חדש...