Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קופה בשירות עצמי זה דבר מעולה. כן ירבו.

"בארץ זה בחיים לא יעבוד כי אנשים יקחו מוצרים בלי לשלם"

אתה טוען שהיהודים גנבים? גזען :lol:

ברצינות, לדעתי יש בזה הרבה אמת - התרבות פה שונה ו"לא לצאת פראייר" זה בערך כמו "כל עוד לא תפסו אותך, לא באמת גנבת".

קראתי בעיתון שיש איזו אפליקציה בפיתוח המדינה שתאפשר לאנשים להשוות מחירים בחנויות בזמן אמת. בכתבה דיי קטלו את הרעיון. מה אתם חושבים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצאה לאור השבוע . לפי הכותרות עדיין בעייתית מאד (בכלל לא הבנתי אם מדובר באפליקציה או אתר web סטנדרטי).

האפליקציה שלי הולכת על שתיים ויש לה טראבייטים של מחירים בזכרון בלתי מחיק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בעיר מגוריי הקופות בשירות עצמי בשופרסל עבדו נהדר, ועמדה שם קופאית שהייתה אמורה להשגיח שהלקוח אינו בוזז את החנות.

 

הבעיה היא שמאז שכף רגלי דרכה בשופרסל בפעם האחרונה, עברה שנה וחצי בערך, מכיוון שהירקות שלהם כל כך מזעזעים, והסופר כל כך מלוכלך, שערקתי לרמי לוי.

פורסם

קופות בשירות עצמי זה נחמד ויש את זה גם פה, אבל ההבדל בינן לבין קורא הברקודים העצמי הוא עצום. כשאתה משתמש בו תוך כדי הקנייה אתה לא מרגיש שאתה מבזבז זמן, זה סוג של משחק, ובסיום הקנייה כל שנשאר הוא לשלם. זה ליטרלי 30 שניות מהרגע שסיימת את הקניות ועד שאתה בחוץ.

ממה שאני מבין, זה עובד פה כי אפילו אם אנשים גונבים לפעמים, הגניבות לרוב קטנות, והסופר הזה מרוויח הרבה יותר לקוחות בעיקר בסופ"שים, כשאנשים מאוד שמחים לא לעמוד בתורים הארוכים. חוצמזה יש להם בדיקות אקראיות לראות שלא "שכחת" לסמן חלק מהמוצרים.

אגב, הסופרים פה, כמעט ללא יוצא מהכלל, נקיים ומסודרים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה ככה גם יכול לנהל (פיננסית) את הקניה תוך כדי קניה.

בצרפת האופציה הזו קיימת כמעט בכל סופר גדול, עובד פצצה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
"בארץ זה בחיים לא יעבוד כי אנשים יקחו מוצרים בלי לשלם" - אולי. לך תדע. אבל אפילו במדינה כמו אסטוניה, בה לאנשים אין הרבה כסף, זה עובד.

 

בארץ זה לא יעבוד כי לא ישקיעו בזה כסף - כי זה לא מופיע ישירות בשורות המינוס והפלוס בסוף החודש.

כמו שמקימים בארץ סופר ענק עם 30 קופות וביום חמישי בערב אפילו חצי לא מאוישות ויש תורי ענק.

 

כשכולם משתינים עליך - זה לא שיש לך יותר מדי ברירה, מה תעשה? לא תקנה אוכל?

 

כמו שעובדות הקופות העצמיות בשופרסל גם זה יכול לעבוד יופי. (וגם הקופות בשופרסל מוגבלות לחברי מועדון או למי שיש "אחראית קופות" לידו).

 

כשהטייקונים לא רוצים להשקיע - ימציאו תירוצים מתחת לאדמה למה זה לא יעבוד בישראל.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כשכולם משתינים עליך - זה לא שיש לך יותר מדי ברירה, מה תעשה?

 

זה מלכתחילה לא אמור לקרות ללא הסכמתך, גולדן בוי, וכמעט תמיד יש ברירה.

דע לך שדרך חשיבה של 'אין ברירה' מוליכה [בקצה הסקאלה כמובן] למחשבות אובדניות,

וחשוב להבין - או לפחות לשדר למי שחושב כך - שכמעט תמיד יש ברירה.

The first one to get angry loses

פורסם (נערך)

הקופות בשופרסל מוגבלות לחברי מועדון בלבד. אני לא מסוג האנשים שמוציא אלפי כרטיסי אשראי בכל סופר שאני מבקר בו. אני לא מבין את הטימטום של שופרסל להגביל את הקופות לחברי מועדון בלבד.

 

לגבי "זה לא יעבוד בארץ כי יגנבו". עובדה, שרב קו בשירות עצמי כן עובד. או שלפחות חברת דן לא פירסמו דוחות שמעידים על הפסדים עקב הכנסת מערכת כירטוס עצמאית.

 

ומחזק את סיוויק 08, כי הבן אדם אומר דברים נכונים.

עריכה אחרונה על ידי raiden
פורסם

רק לידיעתך, אפשר להיות חבר מועדון ללא כרטיס אשראי וללא דמי מנוי חודשיים/שנתיים, לי יש אחד כזה והוא לא מוגבל לכלום ולא בתנאי לכלום.

כשיש לי צורך או דחף בלתי נשלט להיכנס לאחד הסניפים של שופרסל אני שולף את החבר מועדון וסה טו.

פורסם
זה מלכתחילה לא אמור לקרות ללא הסכמתך, גולדן בוי, וכמעט תמיד יש ברירה.

דע לך שדרך חשיבה של 'אין ברירה' מוליכה [בקצה הסקאלה כמובן] למחשבות אובדניות,

וחשוב להבין - או לפחות לשדר למי שחושב כך - שכמעט תמיד יש ברירה.

 

העובדה היא שבאמת אין ברירה בנושא הזה, עוד לא קמה הרשת שאומרת "בוא נשפר את החיים ללקוח".

אפילו שיפור החיים ללקוח בשופרסל כתוצאה מהקופות העצמיות - זה תופעת לוואי ולא המטרה עצמה (כשהמטרה עצמה היא כמובן חיסכון בקופאיות).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כי אין ביקוש מצד הלקוחות לדבר הזה. ברגע שיהיה, תהיה גם על זה תחרות.

 

כמו שאמר אחד ממפתחי משחקי המחשב לשאלה, למה כל כך הרבה משחקים מכילים אלימות רבה - "כי זה מה שהלקוחות קונים".

 

דני

פורסם

איך מודדים ביקוש למשהו שלא רק שאינו קיים בשוק המקומי, אלא אפילו לא קיים בסיפורי מעשיות מקומיים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עלק אין ביקוש. לך לכל סופר באשר הוא בשעות העומס ושאל כל בנאדם שתראה איך הוא מרגיש כשהוא מסיים את הקנייה וצריך לעמוד בתור לקופה. תקבל יופי של ביקוש...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
יצאה לאור השבוע . לפי הכותרות עדיין בעייתית מאד (בכלל לא הבנתי אם מדובר באפליקציה או אתר web סטנדרטי).

האפליקציה שלי הולכת על שתיים ויש לה טראבייטים של מחירים בזכרון בלתי מחיק.

 

פיספסתי מקודם את השאלה משום מה, למיטב הבנתי השרת הממשלתי הוא אפילו לא אתר Web (קל וחומר אפליקציה), רק שרת FTP שאליו מעלים קבצים בפורמט מסוים, השרת הזה נגיש לסופרים לכתיבה (כדי לעדכן את הקבצים) ולכולם לקריאה.

על בסיס הקבצים הללו ניתן לבנות אפליקציה שמורידה את הקבצים ומבצעת "תרגום" (Parsing בלשון מקצוע התוכנה) למידע ומציגה אותו בנוחות.

 

עלק אין ביקוש. לך לכל סופר באשר הוא בשעות העומס ושאל כל בנאדם שתראה איך הוא מרגיש כשהוא מסיים את הקנייה וצריך לעמוד בתור לקופה. תקבל יופי של ביקוש...

 

גם בשנת 1980 לא היה ביקוש לטלפונים סלולריים, וב-1870 לא היה ביקוש לרכבים, כמה בכלל יודעים שאופציה כזו קיימת בעולם?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם בשנת 1980 לא היה ביקוש לטלפונים סלולריים, וב-1870 לא היה ביקוש לרכבים, כמה בכלל יודעים שאופציה כזו קיימת בעולם?

 

מה הקשר בין מה שאמרתי למה שכתבת?

כשאני אומר "יש ביקוש" אני מתכוון ל"שאל קונה בסופר בשעות העומס האם היה מעדיף לסמן בעצמו את המוצרים ולשלם במסוף בעת היציאה מבלי לבזבז זמן מיותר, והוא יגיד לך שבוודאי".

 

בנוסף, סלולריים לא היו קיימים ב-1980 ומכוניות לא היו קיימות ב-1870. פה מדובר על טכנולוגיה קיימת. יחי ההבדל הלא קטן...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...