Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פיקששו אחד. אחד מחזיק את הנורה, 4 מסובבים את הכסא. חסר הזה שרץ בכיוון הנגדי כדי שלזה שמבריג את הנורה לא יסתובב הראש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לא רציתי לפתוח נושא חדש, אז אני מקפיץ את הקיים.

התעוררתי כולי עצבני, כל דבר חי ודומם מעצבן אותי. בסדר, קורה לכולם אני משאר.

 

אבל אחד הדברים שמעצבנים אותי על בסיס יום יומי, במיוחד עכשיו כשאני צריך לעבור דירה, זה למה לעזעזל, לא בונים במדינת ישראל דירות יחיד\זוגות?!

למה אני צריך לשלם הון תועפות של כסף בשביל 2וחצי מטר מרובע שחולק בצורה כזאת שאני שומע את "השכנים" מחרבנים?! ומעניין לי מקום אחד, שהדירה "עוצבה על ידי אדריכל!!! כל הקודם זוכה!!" זוכה במה? בכלוב 4 קירות עם כיוון אוויר אחד במקרה הטוב? בפעם הקודם שהחלפתי דירה, אשכרה הייתה בעלת דירה, שהפכה את המחסן של הווילה שלה ל"דירה". אין חלונות, זה מתחת לאדמה, היא רוצה 3000ש"ח על זה ואחרי ש"התרשמתי" מה"דירה" הזאת, היא עוד שואלת אותי "נו, אהבת?". אהבתי מה? את הפרספקטיבה לגור בבונקר מתחת לאדמה? נכון, אם תיהיה מלחמה גרעינית אני כנראה אשרוד, הרי זה מקום אטום!!

 

ולא אני לא רוצה לגור עם שותפים, מספיק לי שאני צריך לסדר אחרי עצמי, אני עוד צריך לעשות לוח ניקיונות ולדאוג שאחרים ינקו את מה שהם צריכים לנקות. לא תודה אני אוהב את השקט שלי.

 

אפשר לחשוב שכל מי שרוצה לשכור דירה, זה בהכרח זוג + 3 והם חייבים מינימום 4 חדרים, כי הרי זה מה שבונים היום, 4 וחדרים ופנטהאוזים. ואני מפונק סך הכל רוצה סטודיו סביר לאדם יחיד.

 

אבל עזבו, זה הרי ברור שמדינת ישראל דואגת להגדלת החובות לבנק של אזרחיה, אין לה שום אינטרס שאנחנו נחיה פה בכבוד.

 

שבוע טוב לכולם.

פורסם

לא בונים דירות קטנות כי אין לזה מי יודע מה היתכנות כלכלית. מעטים האנשים שיקנו דירות קטנות, כי לרוב מי ששוכר דירה קטנה אלה אנשים שלא נוטים לרכוש ואין להם אמצעי או כוונה. מי שיקנה דירה קטנה אלה משקיעים, ואז יתחיל הדיבור הרגיל בגנותם. לחלופין, זה יהיה במסגרת איזושהי תכנית מטעם המדינה, וח'ר כנראה לא יצא מזה גם כן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל מה רע במשקיעים? הדייר רוצה לגור בשכירות, לפחות יהיו לו תנאי מגורים נורמליים ולא של שב"ח בדירה משפחתית מחולקת ל4.

כמעט כל הדירות שבונים היום זה למשפחות כשבפועל האוכלוסייה הרבה יותר מגוונת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

RK

בדקתי כמה מדינות באירופה, ובכולן אפשר למצוא דירה שנקראת "סטודיו". זה דירת יחיד\זוג חדר\שתי חדרים. אני לא מאמין שהאוכלוסיה שם יותר מגוונת מאשר בארץ.

קשה לי להאמין שכל מי ששוכר עם שותפים, שוכר בגלל שהוא נהנה לגור עם אנשים זרים לו.

 

אולי אני עדיין צעיר, אולי יצאתי מוקדם מבית ההורים ואולי רוב האנשים באמת יוצאים מבית ההורים כשיש להם כבר תינוק בדרך, ואז כן אין להם בעיה למצוא דירה משפחתית. אבל עצם העובדה ששוק הדירות המחולקות פורח וקיים, מעיד על כך, שכנראה כן יש ביקוש לדירות קטנות, רק שההיצע הוא נוראי.

פורסם

רומן,

 

כבר פורסם ברבים ממזמן, הסיבה שלא בונים בישראל דירות קטנות היא כי ראשי עריות/מועצות מעוניינים למשוך אליהם אוכלוסיה כמה שיותר מבוססת, כזו שיכולה לרכוש דירת 5 חדרים ב 1.9 מליון ש"ח ולא משפחת 5 נפשות שירכשו דירת 2.5 חדרים ב800 אלף ש"ח, סלון, חצי חדר הורים ושלושה ילדים בחדר אחד.

 

אז פשוט רומזים בעדינות לקבלנים איזה תוכניות להגיש ואיזה תוכניות לשמור אצלם אם הם רוצים יחס מיוחד מועדת הבינוי האזורית.

אתה יודע, אלא שאתה מסתכסך איתן ופתאום הפרויקט שלך תקועה לחמש-שש-שבע עשרה שנים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בתל אביב דווקא כן בונים שני חדרים - אבל בעיקר או רק בדרום העיר, שם, אני מנחש, יש יותר דירות מושכרות אפילו ממה שיש במרכז.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לא רציתי לפתוח נושא חדש, אז אני מקפיץ את הקיים.

התעוררתי כולי עצבני, כל דבר חי ודומם מעצבן אותי. בסדר, קורה לכולם אני משאר.

 

אבל אחד הדברים שמעצבנים אותי על בסיס יום יומי, במיוחד עכשיו כשאני צריך לעבור דירה, זה למה לעזעזל, לא בונים במדינת ישראל דירות יחיד\זוגות?!

שבוע טוב לכולם.

 

לא בונים דירות קטנות ? דווקא בתל אביב מצליחים להפוך דירות 4 חדרים ל 5 דירות של חדר.

אולי הפיתרון לחשוב מחוץ לקופסה כמו שעשה הבחור הזה, אבל זה כבר דופק את השיטה לגמרי, בלי תשלומי ארנונה, חשמל, מים , ביוב:

JK-jPOLkR&index=9
פורסם

הקונספט נחמד. הבעיה זה שמעבר למחיר הראשוני, מגדל גבוהה עם מעליות, בריכות ומגרשי טניס דורש סכומי עתק על תחזוקה.

אז לא ממש ברור למי זה מכוון.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המגדלים האלה זו אופנה מטומטמת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא רציתי לפתוח נושא חדש, אז אני מקפיץ את הקיים.

אבל אחד הדברים שמעצבנים אותי על בסיס יום יומי, במיוחד עכשיו כשאני צריך לעבור דירה, זה למה לעזעזל, לא בונים במדינת ישראל דירות יחיד\זוגות?!

למה אני צריך לשלם הון תועפות של כסף בשביל 2וחצי מטר מרובע שחולק בצורה כזאת שאני שומע את "השכנים" מחרבנים?! ומעניין לי מקום אחד, שהדירה "עוצבה על ידי אדריכל!!! כל הקודם זוכה!!" זוכה במה? בכלוב 4 קירות עם כיוון אוויר אחד במקרה הטוב? בפעם הקודם שהחלפתי דירה, אשכרה הייתה בעלת דירה, שהפכה את המחסן של הווילה שלה ל"דירה". אין חלונות, זה מתחת לאדמה, היא רוצה 3000ש"ח על זה ואחרי ש"התרשמתי" מה"דירה" הזאת, היא עוד שואלת אותי "נו, אהבת?". אהבתי מה? את הפרספקטיבה לגור בבונקר מתחת לאדמה? נכון, אם תיהיה מלחמה גרעינית אני כנראה אשרוד, הרי זה מקום אטום!!

 

שבוע טוב לכולם.

 

חיפשת יחידות דיור במושבים? בדיוק מה שאתה צריך.

פורסם

יחידת דיור נורמלית קשה למצוא. זה אפקטיבית לגור בחצר של הבעל בית שלך. ברוב המקרים זה ממש ממש לא כיף. אין פרטיות, אין חופש ומאוד מרגיש כמו לגור אצל ההורים שלך, רק שאתה משלם טונות של כסף על שכר דירה.

 

לגבי המגדל הזה, הרעיון לא רע, אבל 35 מ"ר? אני גר ביחידה (בחצר של מישהו, שבמקרה התברר כבעל בית מהחלומות) של 40 מ"ר וקשה לי לנשום עמוק מרוב שזה קטן. שלא לדבר על לבשל (המטבח בסלון) או לארח חברים (אין מקום לספת שלושה מושבים אפילו).

 

מרטינס, צ'מע קטע - זה לא חוקי בארץ.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...