Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתכלס זה רעיון גאוני: על ידי חניקת הביקוש, אנשים לא יקנו דירות (כי זה יהפוך לבלתי אפשרי לחלוטין) וכך הביקוש ירד! לדעתי צריך לחשמל את כל הכסאות בכנסת ולתת לאזרחים כפתורים שיפעילו את הזרם. ברגע שמספיק אזרחים לוחצים על הכפתור שלהם, ח״כ רנדומלי יחושמל. כנראה זו הדרך היחידה ליצור משוב ותקשורת בינם לבינינו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

נראה לי שזו עז שזורקים אותה לחלל האוויר, ובדיונים על התקציב היא תצא וכולם ירגישו טוב עם עצמם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אלא שמדובר ב3 עזים - אחת מהן בטוח תעבור במו״מ

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

גם אם המיסוי הזה לא נכון, יש פה בעיה שצריך לפתור. כשיש ההפרשי מיסוי גדולים, הכספים זורמים לכיוון האפשרות הפחות ממוסה.

 

נניח שמישהו רוצה לעזור לילדים בדירה בבוא הזמן. כרגע הוא יכול להשקיע בנירות (מניות, קרנות נאמנות וכו,) אבל אז ישלם מס של 25% על הרווח. יותר מזה, אם בשנה אחת הרויח יפה הוא ישלם את המס, אבל בשנה הבאה שבה לא הלך לו הוא לא יוכל לקזז מס של שנה קודמת. לעומת זאת אם במקום השקעה זו הוא קונה היום דירה קטנה, הוא משכיר אותה ובבוא היום מוכר אותה והכל פטור לגמרי ממס.

 

ברור שאנשים כאלה קונים דירה כהשקעה מכיון שהשלטון מעודד זאת ע"י עדיפות המיסוי.

 

יהודה

פורסם

זו לא שאלה של העדפת מס אלא של העדר אפיקים אחרים בסיכון דומה ובתשואה דומה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הגורם הראשון לזרימת הכספים לשוק הנדל"ן הוא אכן העדר אפיקים אחרים (בתשואה דומה. על הסיכון אפשר להתווכח),

יחד עם זאת המיסוי בהחלט מוצדק. נכון להיום המיסוי הוא וולונטרי לחלוטין (מכיר מספיק אנשים המשכירים דירות מעל רף המיסוי ולא מדווחים), בעוד על ני"ע, אתה משלם מס גם בדרך (על דיבידנד) ולא רק במכירה (מס רווח הון לעומת מס שבח בנדל"ן)

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

הבעיה, כמו שאני רואה אותה, היא שאנחנו לא מדברים על ביטים במחשב (מסחר בבורסה, השקעות בבנק וכו') אלא על מקום המחיה של אנשים, ותוספת שתזרוק אנשים לרחוב רק כי לאקסל של מישהו זה עושה נעים בגב זה אבסורד.

אם רוצים לעשות את זה - איך הם מתכוונים לעשות את זה מבלי לגרום לעליית מחירים מטורפת? ואם זה יקרה, מה הם מתכוונים לעשות עם עשרות ומאות אלפי האנשים שלא מסוגלים לשלם?

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם (נערך)

יוקר מחיה? עכשיו שילמתי את הרישיון רכב של הלקסוס ברומניה מחיר סביבות אלף שקל חזרתי היום בבוקר לארץ וקיבלתי את שובר רישיון הרכב של הפיאט 500 עם בקשה לתשלום על סך 1595 ש"ח ?!?!?!? מדינה של גנבים איך רכב עם מנוע 1.4 עולה יותר מרכב עם מנוע 2.5 ?!?! שלא לדבר על זה שהלקסוס היא רכב ישן והפיאט חדש.

ואיך לכל הרוחות מוסיפים לי אגרת רשות השידור על סך 145שח? ואם אין לי טלויזיה בבית?!??

עריכה אחרונה על ידי Uzi4u2
8)
פורסם

האגרה היא לא על הטלויזיה (היא יקרה משמעותית), האגרה היא על הרדיו שיש לך ברכב.

 

בנוסף, לא מכיר את רומניה אבל הגיוני שם שאגרת הרכב הולכת ויורדת ככל שהשנים עוברות.

 

בארצנו הקטנטונת מעבר כמובן למחירים הגבוהים של אגרת הרישוי, קנה רכב מדרגת רישוי גבוהה ושלם אגרת פרמיום גם אחרי 20 שנה כשהרכב לא שווה כלום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

1,500 ש"ח לקאפה בת 18 שביום טוב שווה 10K, אכן יוקר המחיה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
האגרה היא לא על הטלויזיה (היא יקרה משמעותית), האגרה היא על הרדיו שיש לך ברכב.

 

בנוסף, לא מכיר את רומניה אבל הגיוני שם שאגרת הרכב הולכת ויורדת ככל שהשנים עוברות.

 

בארצנו הקטנטונת מעבר כמובן למחירים הגבוהים של אגרת הרישוי, קנה רכב מדרגת רישוי גבוהה ושלם אגרת פרמיום גם אחרי 20 שנה כשהרכב לא שווה כלום.

 

אם אני משלם אגרה אז למה יש פרסומות ברדיו? אבל חפיף זה בולבול קטן לעומת מחיר הרישיון. ברומניה (ובכל אירופה) מחיר הרישיון רכב הוא בהתאם לדרגת זיהום הרכב. לצורך העיניין על המרצדס שהיא יורו 5 אני משלם חמישים יורו לשנה. הלקסוס שהיא יורו ארבע אני משלם סביבות 250 יורו.

8)
פורסם
אלא שמדובר ב3 עזים - אחת מהן בטוח תעבור במו״מ

 

בסוף המס שבח יהיה רק על מי שבבעלותו יותר מדירה אחת ומוכר, והפטור ממס הכנסה יהיה מ-4000 שקל או אך ורק על הסכומים שמעל 4000 שקל.

 

וכל זה אחרי התקוטטות שתגרום לכולם להראות שהם עובדים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
1,500 ש"ח לקאפה בת 18 שביום טוב שווה 10K, אכן יוקר המחיה.

 

בגלל שהקאפה שווה פחות היא תופסת פחות מקום על הכביש או מזהמת פחות?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

2100 לעקרב. זה המס הכפול הכי לא הגיוני שיש בישראל. הרי כבר שילמתי מס לא הגיוני אחד, כשקניתי את הרכב. למה מגיע לי כל הטוב הזה?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...