Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף פעם לא הבנתי את כרטיסי המועדון האלה שהם גם כרטיס אשראי. נראה כאילו רשתות חושבות שיש לי חור שחור בארנק שאני יכול לאחסן בו אינסוף כרטיסי אשראי ושבכלל אני כבן אדם צריך יותר מ 1-2 כרטיסים.

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני באופן עקרוני לא נותן לאף מועדון גישה לחשבון הבנק שלי.

 

מעדיף לשלם יותר אבל לישון בשקט.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אם אתה חסר אחריות ההוצאות יגדלו. אם אתה מחושב אותה הוצאה תתחלק בין שני הכרטיסים. בינינו - גם כרטיס אחד מספיק כדי להתפרע, אלא אם אתה תקוע על מסגרת אשראי של חייל בחובה.

 

אין שום קשר, לא לחוסר אחריות, לא להתפרעות ולא למסגרות אשראי.

 

אם יש לך כרטיס אחד שבו אתה קונה בממוצע ב 2000 ש"ח, ברגע שתוסיף עוד כרטיס, או שבראשון תרד ל 1700-1800 ובשני תשתמש ממש קצת, 500-700 ש"ח או ששניהם ישתוו לאזור ה 1200-1300 ש"ח.

 

כרטיס נוסף בארנק (שלא לדבר על אלא שיש להם 4-5 כרטיסי אשראי) מגדיל באופן אוטומטי וכמעט בילתי רצוני את ההוצאות.

 

 

נהג לילה,

כמוני כמוך.

לא צריך לעשות לי תנאים כדי שאני אהיה חבר מועדון ואם יש תנאים והגבלות, שידחפו את הכרטיס מועדון שלהם איפה שהשמש אף פעם לא זורחת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה, לא ברורה לי הלוגיקה שלך כאן. כשאתה קונה בכרטיס אשראי, השיקול העיקרי שלך הוא כמה הוצאת כבר עם הכרטיס הספציפי החודש?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אל תחפש לוגיקה, זה לא משהוא מושכל, שאל כל מומחה מכירות ופסיכולוג שיווק, זו עובדה בשטח שתקפה לכל בני האדם בכל תרבות בכל שפה, זה אפילו רלוונטי לניאנדרטאלים במערות.

 

קנה כל יום מילקי וכל יום יהיה לך מילקי.

קנה שיבעה מילקים לשבוע מראש ופתאום תמצא את עצמך בלי מילקי בשבת (או אפילו שישי) שזו בעצם המהות מאחורי מבצעי המכירה של קנה 17 שלם על 15, זו לא רק הגדלת הקניה שלך אלא הם יודעים שבאופן אוטומטי ולא מושכל אתה מגביר את הצריכה.

זה טבע האדם!

 

כרטיס אשראי אחד שווה 100%.

שני כרטיסי אשראי לעולם לא יגיעו ל 100% (לא משנה כלל באיזו התפלגות) אלא לכ 120%.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נראה לי שזה תקף רק אם אתה מגהץ את הכרטיס עד המקסימום.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

במילה אחת, לא!

 

כפי שאמרתי, זה לא מושכל.

 

פתאום אתה עומד מול חשבון הבנק ולא מבין איך מכרטיס של 3000 ש"ח לחודש נהיו 2 כרטיסים של 1800 כל אחד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לי יש 2 כרטיסי אשראי.

מצטער לאכזב אבל הלוגיקה שלך ממש לא נכונה.

מאז שהנפקתי את הכרטיס השני (ויזה) הוא בשימוש עיקרי (גיהוצים פה ושם) והכרטיס הישן משמש רק לתשלומים שוטפים (טלפון, טלוויזיה וכו').

 

מבדיקה לא רואה שהגברתי את השימוש בכרטיסים אלא אפילו להיפך - עברתי להתנהל יותר במזומן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אל תחפש לוגיקה, זה לא משהוא מושכל, שאל כל מומחה מכירות ופסיכולוג שיווק, זו עובדה בשטח שתקפה לכל בני האדם בכל תרבות בכל שפה, זה אפילו רלוונטי לניאנדרטאלים במערות.

 

קנה כל יום מילקי וכל יום יהיה לך מילקי.

קנה שיבעה מילקים לשבוע מראש ופתאום תמצא את עצמך בלי מילקי בשבת (או אפילו שישי) שזו בעצם המהות מאחורי מבצעי המכירה של קנה 17 שלם על 15, זו לא רק הגדלת הקניה שלך אלא הם יודעים שבאופן אוטומטי ולא מושכל אתה מגביר את הצריכה.

זה טבע האדם!

 

כרטיס אשראי אחד שווה 100%.

שני כרטיסי אשראי לעולם לא יגיעו ל 100% (לא משנה כלל באיזו התפלגות) אלא לכ 120%.

מי שבאמת עוקב אחרי ההוצאות שלו בקפדנות לא יגיע לכזה מצב גם עם 10 כרטיסי אשראי (חוץ מ150 ש"ח דמי כרטיס על כולם), אבל כמובן שהאדם הסביר לא מטייל עם חשבוניה וזוכר מתי בפעם האחרונה הוא קנה משהו וכמה זה עלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש לי שני כרטיסי אשראי ללא עלות. אחד מהם יושב בארנק כבר 4 שנים ללא שימוש כי המעקב אחריו דורש שאכנס לאתר החברה במקום לאתר הבנק שאליו אני נכנס בשוטף.

אני מעדיף לשלם עוד קצת ולא להתפזר בין כרטיסי הנחות ומועדונים כי כך אני יודע בדיוק מה החיוב הצפוי לי בשני לחודש הקרוב. את "ההנחות" שלהם שישמרו לעצמם.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

קנה כל יום מילקי וכל יום יהיה לך מילקי.

קנה שיבעה מילקים לשבוע מראש ופתאום תמצא את עצמך בלי מילקי בשבת.

 

תעבור לגרמנייה, קנה שם 14 מילקי לשבוע, יהיו לך 2 מלקי ליום ועדיין יעלה לך פחות.

 

כרטיס אשראי אחד שווה 100%.

שני כרטיסי אשראי לעולם לא יגיעו ל 100% (לא משנה כלל באיזו התפלגות) אלא לכ 120%.

אני ממש לא מסכים אתך ידידי.

הכל מתחיל בך, ולא במה שיש לך בארנק. אם יש לי כרטיס אחד (המצב שהיה לי מאז ומעולם) או יותר מאחד, אני לא אשנה את הרגלי הצריכה שלי. אני מעולם לא הזדקקתי ליותר מכרטיס אחד, ולגמרי בכנות הסתדרתי גם בתקופה שלא היה לי אפילו את זה. אני פשוט ממש לא מעוניין לשלם דמי כרטיס על עוד כרטיס אחד, ובנוסף להתחיל להתפזר על השליטה בכספים עם 2 כרטיסים- לזכור מה קניתי עם איזה כרטיס וכדומה. לא צריך יותר מאחד.

במילה אחת, לא!

 

כפי שאמרתי, זה לא מושכל.

 

פתאום אתה עומד מול חשבון הבנק ולא מבין איך מכרטיס של 3000 ש"ח לחודש נהיו 2 כרטיסים של 1800 כל אחד.

אל תעמוד מול חשבון הבנק... ברוב המקרים, אנשים כאלו מגיעים לשיחה עם הפקידות ולא לבדיקה עצמאית באתר הבנק. קצת לחשוב לפני שקונים משהו, והכל נפתר.

לי יש 2 כרטיסי אשראי.

מצטער לאכזב אבל הלוגיקה שלך ממש לא נכונה.

מאז שהנפקתי את הכרטיס השני (ויזה) הוא בשימוש עיקרי (גיהוצים פה ושם) והכרטיס הישן משמש רק לתשלומים שוטפים (טלפון, טלוויזיה וכו').

 

מבדיקה לא רואה שהגברתי את השימוש בכרטיסים אלא אפילו להיפך - עברתי להתנהל יותר במזומן.

 

מי שבאמת עוקב אחרי ההוצאות שלו בקפדנות לא יגיע לכזה מצב גם עם 10 כרטיסי אשראי (חוץ מ150 ש"ח דמי כרטיס על כולם), אבל כמובן שהאדם הסביר לא מטייל עם חשבוניה וזוכר מתי בפעם האחרונה הוא קנה משהו וכמה זה עלה.

הכל תלוי בתקציב שיש לך להוציא... :lol::cry:

אני כן זוכר.

בסופו של דבר, אני חוסך לעצמי יותר כסף בזה שאני משלם יותר על המוצרים בסופר ולא לוקח כרטיס חבר. איך? זה פשוט.

המבצעים לרוב חלים על דברים שאני לא לוקח בשוטף. אדם מן היישוב יחשוב לעצמו, "וואי! מבצע!!! מברשת שיניים לניקוי חיתולים משומשים רק ב-25 שקל?!?! שווה!" ויקנה. אני לא צריך כזה ולא צופה שאצטרך כזה, כך שאין סיכוי שאקנה גם עם זה במבצע. ואז אותו אדם מן היישוב רואה מבצע נוסף, והפעם על נניח טבורי דבורים במשקל. "המממ, נשמע טעים, זה במבצע, אז אקנה קילו לנסות" חושב לעצמו האדם הסביר, ו...קונה. כי זה במבצע.

 

אני קונה את מה שאני צריך, נקודה. אם אני נופל על מבצע טוב למה שאני תמיד קונה, אני מצטייד במלאי גדול יותר מהרגיל (בגבולות הטעם הטוב), אבל לא קונה מבצעים רק כי הם שם. והכרטיס הזה עובד בדיוק על הנקודה הזו, הגדלת הכנסות הסופר ע"י פיתיון של מבצעים.

 

מעבר לזה אין לי שום צורך בעוד כרטיס- מה ההיגיון בעוד אחד? שאם הגעתי לתקרה באחד, אני אוכל להשתמש בשני? ובכן, אם הגעתי לתקרה באחד, אני צריך שמישהו ייקח לי אותו מהיד כי אני לא יודע מה אני עושה כנראה... אז גם הטיעון הזה נופל. גם 100 כרטיסים לא יעזרו לאחד כזה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

אני מסכים עם בגירה. אני לא מתלהב מהטרנד הזה שכל עסק מוציא כרטיס אשראי משלו, זה סתם נותן לאנשים פתח להוצאות ללא שליטה, כי הכסף זמין וברגע שכבר לא מוגבלים ע"י מסגרת אחת, קל מאוד לאבד שליטה על ההוצאות.

 

לי יש שני כרטיסים (אחד של הבנק ואחד שהוצאתי כשטסתי לחו"ל) וגם זה נראה לי מופרז, על אף שאני מנהל מעקב אחרי הכרטיסים. הסיבה היחידה שאני לא נפטר מאחד מהם היא כי אני מעדיף באחד לרכז תשלומים שוטפים (חשמל, גז וכו) ובשני קניות רגילות.

 

שאלה בעניין דיור - האם יש מניעה לרכישת קרקע והצבת "קראווילה" עליה, בהנחה שלא מדובר על קרקע "לחקלאות" או משהו דומה? זה נראה לי פתרון סביר (לא הכי טוב, אבל סביר) לעלות של דירה היום. הרי הקראוונים כבר בנויים כך שהם וודאי יותר זולים מבניה באבן. הבעיה הגדולה בסיפור היא הקמת תשתיות.

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

המבצעים לרוב חלים על דברים שאני לא לוקח בשוטף. אדם מן היישוב יחשוב לעצמו, "וואי! מבצע!!! מברשת שיניים לניקוי חיתולים משומשים רק ב-25 שקל?!?! שווה!" ויקנה. אני לא צריך כזה ולא צופה שאצטרך כזה, כך שאין סיכוי שאקנה גם עם זה במבצע. ואז אותו אדם מן היישוב רואה מבצע נוסף, והפעם על נניח טבורי דבורים במשקל. "המממ, נשמע טעים, זה במבצע, אז אקנה קילו לנסות" חושב לעצמו האדם הסביר, ו...קונה. כי זה במבצע.

 

אני קונה את מה שאני צריך, נקודה...

פתח כרטיס מועדון בשופר-סל, הקופונים שם הם רק למוצרים שכבר קנית בעצמך.

מאוד שימושי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לי יש 2 כרטיסי אשראי.

מצטער לאכזב אבל הלוגיקה שלך ממש לא נכונה.

מאז שהנפקתי את הכרטיס השני (ויזה) הוא בשימוש עיקרי (גיהוצים פה ושם) והכרטיס הישן משמש רק לתשלומים שוטפים (טלפון, טלוויזיה וכו').

 

מבדיקה לא רואה שהגברתי את השימוש בכרטיסים אלא אפילו להיפך - עברתי להתנהל יותר במזומן.

 

כמוני כמוך - אחד לטובת הו"ק והשני לטובת הוצאות. להפך, לי זה דווקא עושה המון סדר.

 

מי שבאמת עוקב אחרי ההוצאות שלו בקפדנות לא יגיע לכזה מצב גם עם 10 כרטיסי אשראי (חוץ מ150 ש"ח דמי כרטיס על כולם), אבל כמובן שהאדם הסביר לא מטייל עם חשבוניה וזוכר מתי בפעם האחרונה הוא קנה משהו וכמה זה עלה.

 

אומנם אינני מסתובב עם חשבוניה בכיס, אך בתחילת כל חודש אני פותח פתק קטן שעליו אני רושם כל הוצאה שהוצאתי, ולו הקטנה ביותר, לעיתים באותו הרגע, או בהזדמנות הראשונה שיש לי. הכוונה כמובן לדברים שרכשתי במזומן (מה שנרכש בכ.א, מופיע בפירוט שלו).

 

אני לא יודע אם זה עולה כדי אדם סביר, אבל אותי, בהחלט, זה משאיר בשליטה מלאה על ההוצאות שלי, בעיקר אלו שנעשות במזומן, ובפרט אלו הקטנות (לכאורה).

 

יש לי שני כרטיסי אשראי ללא עלות.

 

אני מעדיף לשלם עוד קצת ולא להתפזר בין כרטיסי הנחות ומועדונים כי כך אני יודע בדיוק מה החיוב הצפוי לי בשני לחודש הקרוב. את "ההנחות" שלהם שישמרו לעצמם.

 

כנ"ל, ולהדגיש, אינני מוכן לשלם דמי עלות, וביום שכרטיס הופך, או עתיד להפוך, להיות בדמי מנוי חודשיים הוא מבוטל (בסייג אחד: חבר, שעולה 20 ש"ח לודש לשני בני הזוג וילדיהם עד גיל 28).

 

יחד אם זאת, והכל כמובן במידה, כדאי לבחון כל הצעת מועדון, יש פעמים שזה דווקא משתלם.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...