Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה רק נראה ככה, הדבר הכי זול בברלין זה הבילויים, המון חברים פה בשוויץ טסים לסוף שבוע בברלין רק בגלל המסיבות.

 

 

רכשתי שם בערך את רוב המוצרים שרוכשים בארץ כל יום בסופר,ובמחירים כאלה אני מוכן להיות לחיות בעוני הזה:oops:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוודאי שזול יותר בברלין, מאחר והשכר הממוצע נמוך יותר מבארץ.

בדקת פעם כמה נתמכי סעד חיים בברלין ?

בתור תייר הכל נראה זוהר, לחיות שם שונה בתכלית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

יהודה,

כבר מזמן ידוע שהתקשורת היום היא לא יותר מאמצעי פרסום.

במשפחה שלי הפסיקו לקרוא עיתונים, מלבד אלו שמקבלים חינם מהעבודה. יש מספיק אתרי אינטרנט שעושים את אותו דבר בצורה טובה יותר.

מוזמן להצטרף.

פורסם

ואתה חושב שזה "דילג" על האינטרנט?

אני נתקל כל הזמן בכתבות שונות שהן לא יותר מפרסומת.

זה אפילו יותר גרוע מהעיתונות הכתובה, כי כל אחד יכול לגרום למאמר לעלות לאינטרנט. כמו למשל מאמר על סיגריות אלקטרוניות, שכמעט שום דבר לא היה נכון בו, שעלה לאתר כלשהוא והוא היה לא יותר מאשר פרסומת למשחת שיניים (או מברשת שיניים? לא זוכר).

אנשים כותבים על ה-כ-ל, ממלאים את הגיליון האלקטרוני בשטויות, ומעלים לרשת והכל על מזבח הפרסום או הקידום (מאמרים הם אחת הדרכים היותר טובות לקידום אתרים). מי סובל מזה? כל מי שצריך מידע אמין.

אני פשוט הפסקתי להאמין לכל מה שאני קורא. אני לוקח בחשבון שיש איזה שהוא אינטרס מאחורי הדברים, ואם זה באמת מעניין אותי, אני מנסה גם לגלות מהו כדי שאוכל להבין כיצד "לאכול" את הכתבה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אתה צודק ב-100%.

הפרסום נמצא בכל מקום. לצערנו, לא רבים מצליחים כמוני וכמוך להתנער מהחומר הפרסומי בכתבה, ומתנהלים בהתאם.

סיכוי גדול שיצמח לנו פה דור של בורים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בורות לא נובעת מזה שמפציצים אותך בפרסומות, אלא בזה שלא מחנכים אותך לחקור כדי להבין דברים אלא לקבל כמובן מאליו כל שטות שזורקים לך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יקר לכם ?

אל תקנו, כמה פשוט ככה נכון.

פיניתי 10 דקות מזמני וקראתי את החפירה של פנחס עידן, שגם אם היא נכונה, אין הרבה סיכוי לשנות אותה.

במקום שבו אני סבור שהמחיר אינו לרוחי, אני פשוט לא קונה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

כנראה שהדרך היחידה להציל את המדינה היא קריסתה הטוטאלית והקמתה מחדש. כל דרך אחרת כוללת תשלומים אין-סופיים של האזרח הפשוט לאזרחים קצת פחות פשוטים.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

מ 48' אנחנו בדרך לקריסה טוטאלית, פעם באשמת הקיבוצים, פעם באשמת המיתיישבים ביהודה ושומרון, פעם באשמת הוועדים הגדולים ועכשיו הטייקונים יגרמו לנו לקרוס כליל ולהעלם סופית מהמפה.

הכל יהיה בסדר, עברנו גרועים מאלו ושרדנו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
יקר לכם ?

אל תקנו, כמה פשוט ככה נכון.

פיניתי 10 דקות מזמני וקראתי את החפירה של פנחס עידן, שגם אם היא נכונה, אין הרבה סיכוי לשנות אותה.

במקום שבו אני סבור שהמחיר אינו לרוחי, אני פשוט לא קונה.

 

אני מבין שכבודו נוסע במונית שירות לרבת עמון בכל עת בה חפצה נפשו לטוס.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
כנראה שהדרך היחידה להציל את המדינה היא קריסתה הטוטאלית והקמתה מחדש. כל דרך אחרת כוללת תשלומים אין-סופיים של האזרח הפשוט לאזרחים קצת פחות פשוטים.

 

בכתבה מצוין כי אחת הסיבות היא הפריימריז. "הסיבה השנייה היא שהפנחס עידנים יודעים להתפקד למפלגות ולהביא קולות בפריימריז".

לדעתי זו הסיבה הכי משמעותית. פוליטיקאי שרוצה לשרוד חיב ללכת עם ה"פנחס עידנים". הבעיה תיפתר רק לאחר תיקון שיטת הבחירות וניתוק הקשר בין ועד העובדים ובין הפריימריז .

 

יהודה

פורסם
יקר לכם ?אל תקנו, כמה פשוט ככה נכון.פיניתי 10 דקות מזמני וקראתי את החפירה של פנחס עידן, שגם אם היא נכונה, אין הרבה סיכוי לשנות אותה.במקום שבו אני סבור שהמחיר אינו לרוחי, אני פשוט לא קונה.
אתה פשוט לא מבין איך זה עובד. אם היית קורא יותר מ10 דקות, היית מבין מצויין. גיא רולניק, דמות חשובה מאין כמוה בשיח הציבורי הישראלי אבל, לא נעים לומר, קצת חוזר על עצמו, קם על הצד הרע, או הטוב, תלוי איך מסתכלים על זה, והוציא טור מושחז, לא מצונזר ובלי מעצורים. הוא הרבה יותר קורקטי מזה בדרך כלל:
מה שאי אפשר לראות בטבלה הוא שהגאוניות והכישרון הייחודי של מהנדסי הטילים ברש"ת אינם מקריים אלא במקרים רבים גנטיים: כרבע לפחות מעובדי הרשות הם קרובי משפחה, ובולטים הם קרובי משפחה של חברי ועד העובדים ובראשם מלך הג׳ונגל, הצ׳יף הגדול, מהנדס הטילים, התעופה והחלל הראשי - פנחס עידן, יו"ר הוועד מאז 1986 (עם הפסקה קצרה באמצע כשכיהן כראש העיר לוד).ועכשיו קצת ברצינות: רש"ת היא מיליציית מיסוי עצמאית ישראלית אופיינית הפועלת בשיטה שפיתחו יחדיו ההסתדרות ומשרד האוצר: היא יושבת בצומת מרכזי במגזר הציבורי, קובעת לעצמה את המס שהיא גובה מהציבור ומחלקת את רובו לחבורה של מקורבים לוועד - להלן עובדי דור א׳.
חן, כמו שאמר ניטץ' בחוכמתו האינסופית, אין לך שום SAY בעניין הזה. אז אל תקנה בארומה, אתה חושב שזה מעניין אותם? זה רק הגלייזינג על הסופגניה שלהם. אתה חושב שהם מכניסים 2.8 מיליארד שקל לשנה מהזכיון של בורגר ראנץ'? אתה משלם להם מהרגע שהרגל שלך דורכת בנתב"ג. את הרוב אתה משלם להם באגרות דרך מחיר הכרטיס, אבל כאמור אתה משלם גם כשאתה קונה קפה ואתה אפילו משלם להם כשאתה נוסע הביתה עם המונית המורשית. עכשיו תחליף את רשות שדות התעופה בנמל אשדוד, חברת חשמל, או כל בנק לבחירתך. ואני בכלל לא מדבר על משרדי ממשלה (מושחתים לא פחות), אלא על הגופים המונופוליסטיים שנגזר עליך לצרוך את שירותיהם באופן ישיר או עקיף והם מקבלים מנדט לקבוע מהממשלה את התעריפים - מדובר במס, בכל דבר מלבד השם והשקיפות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני מציץ פה מדי מפעם (לעיתים רחוקות, מטעמי דיכאון) ורועי בלבל אותי.

לא היית בעד השוק החופשי אי שם בתחילת השירוש?

התופעה שתארת היא תוצאה של שוק חופשי בלי יד מכוונת.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

איך זה שוק חופשי אם יש קבוצה שקיבלה מהממשלה מונופול על משאב ציבורי ללא מכרז וללא תחרות כלל?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...