Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה בעניין דיור - האם יש מניעה לרכישת קרקע והצבת "קראווילה" עליה, בהנחה שלא מדובר על קרקע "לחקלאות" או משהו דומה? זה נראה לי פתרון סביר (לא הכי טוב, אבל סביר) לעלות של דירה היום. הרי הקראוונים כבר בנויים כך שהם וודאי יותר זולים מבניה באבן. הבעיה הגדולה בסיפור היא הקמת תשתיות.

ולצקת ממ"ד. אין מצב שתקבל פטור מממ"ד.

בעקרון אין מניעה.

הבקשה להיתר תצטרך לעמוד בתנאים כמו מבנה רגיל (קווי בניין, אחוזי בנייה,תכסית,גידור היקפי,ניקוז השטח וכו').

 

מה הקשר ליוקר המחייה וכ"א ? :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי 3 כרטיסי אשראי:

* אמקס בנקאי עיקרי שמשמש אותי כמעט להכל.

* ויזה כא"ל הייטק זון שמשמש למקומות שלא עובדים עם אמקס (שזה מעט יחסית, אבל קיים, KSP או חנות חיות לדוגמה וכו')

* כרטיס אשראי ישראכרט (חבר במקור, עכשיו יש עליו רק לוגו של חבר בלי הטבות) שמשמש אותי אך ורק להו"ק של הוט, מכיוון שאני מתכוון ברגע שאני אתנתק מהם גם לבטל את הכרטיס.

 

שלושתם ללא עלות (האמקס מעל 1000 ומשהו שקל נדמה לי)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

באגירה - אני ירדתי ל-5 כרטיסים בארנק (קודם היו שבעה). ועדיין הם ממש לא מגדילים לי את ההוצאות.

אחד בנקאי משמש לצריכה שוטפת.

עוד אחד בנקאי כגיבוי, בחודש רגיל הוצאה אפס.

שלושה כרטיסי מועדון - משמשים רק למועדונים. החסכון בתלושים וצ'ק-בק גדול מהעלות הכוללת, שהיא 15 ש"ח לחודש ל-3 זוגות כרטיסים (לאשתי ולי).

 

M3 - חלק מהכרטיסים ניתנים בהנחה על הדמ"ש מעל סכום מסויום, והמחה מלאה בשימוש יותר גדול. תלוי במנפיק, בדרגת הכרטיס ובמועדון. העניין הוא שלפחות בכרטיסים הבנקאיים של בנה"פ החישוב נעשה ברמת חשבון אין לי שום בעיה להחזיק גם כרטיסים יוקרתיים בחינם, כיון שאני מרכז את מרבית ההוצאות (חוץ משופרסל) בזוג כרטיסים שלי ושל אשתי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ולצקת ממ"ד. אין מצב שתקבל פטור מממ"ד.

בעקרון אין מניעה.

הבקשה להיתר תצטרך לעמוד בתנאים כמו מבנה רגיל (קווי בניין, אחוזי בנייה,תכסית,גידור היקפי,ניקוז השטח וכו').

 

מה הקשר ליוקר המחייה וכ"א ? :-P

 

דיור זה חלק הארי של הבעיה, לא?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אז אצלי הכרטיס הראשון במחיר של 13 שקל, שאינם נגבים למיטב זכרוני מעל 1000 שקל, שני האחרים ללא עלות בכלל, אף פעם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם אנחנו יכולים לפעול כדי להוריד את יוקר המחיה, ואחת הדרכים היא לקנות מזון בסופר מרקט חדש בשם "אחד" ברעננה (עבור מי שגר לא רחוק מדי) , שמתוכנן להתרחב ולהיות רשת.. הרעיון שמאחריו הוא רק מותג אחד לכל מוצר ובד"כ מדובר ביצרן קטן. אין שם נסטלה-אוסם, שטראוס-עלית, יונילוור-קנור-תלמה וכו'. הרשתות "אלדי" ולידל" פועלות כך באירופה והן מאוד מצליחות ומתרחבות לעוד ארצות. בהולנד קונים דג פורל מעושן ב"אלדי" ברבע מהמחיר אצל רשת הסופרמקטים הגדולה שם.

 

בארץ הרי החוק הוא עוד אוסף של אותיות מתות ואין אכיפה או שיש אכיפה מצחיקה. עלית דרסה את נסיון הכניסה של קדבורי לארץ וקיבלה קנס מצחיק יחסית למה שהשיגה. הפרשה נגררה שנים רבות בבתי המשפט. חברות המזון הגדולות משתלטות על המדפים בסופרמרקט והקטנים נדחקים למדף לא אטרקטיבי או שבכלל מועלמים.

 

גילוי נאות: אין לי שום קשר לסופרמרקט הזה פרט לקניה שם. אני מקווה שהתגובה הזו לא תימחק בגלל חשיבות הענין.

כתבות בעיתונות:

 

גלובס: רשת סופרמרקטים חדשה מבטיחה להיות הכי זולה בישראל

(עדכון) - הסניף הראשון של רשת "אחד" נפתח ברעננה, ועד סוף השנה צפויים להפתח עוד 3 סניפים ■ מחירים לדוגמה: דגני בוקר ב-6 שקלים, סלטים ב-7 שקלים ■ מניות רשתות השיווק נופלות בתגובה להודעה

 

הארץ- דה_מארקר: סופרמרקט חדש, מוזל וללא מותגים: קוטג' ב-4.5 ש' וחומוס ב-9.5 ש'

הסניף הראשון של הרשת תחת השם "אחד", ייפתח השבוע ברעננה וישתרע על פני 1,000 מ"ר, השני צפוי להיפתח בנתניה בעוד כחודשיים

 

מאקו: זול בעשרות אחוזים: צפו בסיבוב מדפים בסופר החדש "אחד"

ביום שאחרי השקת רשת הסופרמרקטים החדשה שמטלטלת את שוק רשתות השיווק, יצאנו לסיבוב בין המדפים והמוצרים שמחירים הוזל בחדות.

 

יהודה

פורסם

עשיתי קניה אחת בסופר הזה (אחד). אחרי שיצאתי משם הייתי צריך ללכת לסופר אחר כדי לקנות קרטון חלב וגבינה צהובה כי פשוט לא היה. סך הקניה היה זול רק במעט מקניה מקבילה בסופר "נורמלי" והעולב של חוויית הקניה ב"אחד" פשוט לא שווה את זה במתכון הנוכחי. את המותגים הזולים האלה אפשר למצוא גם בסופרים אחרים, במכולות שכונתיות או בסופר "פחות נחשבים" כמו קוסט 365 או רמי לוי. חבל שלא מכניסים ל"אחד" מותגים גדולים (במחיר נמוך יותר לפחות במקצת) כדי לפחות "לסתום את החורים" של החוסר בהיצע המוצרים אצל של הפשוטים לפחות בשלב הראשוני.

מקרה קלאסי של כוונה טובה וביצוע גרוע.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני חושב ששופרסל עושים את זה במידה מסויימת עם מכירת מוצרים של יצרן כלשהו תחת שמם,

מוצרים אלו לרוב זולים יותר ממוצרים ממותגים ודווקא לרוב לא נופלים באיכות,

בעיה נוספת שאני רואה ברשת 'אחד' הוא חוסר המבחר, נעזוב רגע את החוסרים של המוצרים, גם אם קיימים אין מבחר, קיים מוצר מסוג אחד בלבד, מה אם אינני מרוצה מטיב המוצר? הדילוג בין הסופרים הוא דבר מתסכל שאישית הייתי נמנע ממנו.

פורסם (נערך)

זה כל הקטע של הסופר ובגלל זה הוא נקרא "אחד", כי יש "אחד" מכל מוצר. גם לטעמי זאת אסטרטגיה מטומטמת שפוסלת את הסופר הזה להרבה מאוד לקוחות שלא מוכנים להכפיל את הזמן שלוקחת כל הסחבת סביב הקניות השבועיות (חניה, פקקים, חיפוש, תור בקופה) כדי לחסוך כמה שקלים בודדים על קניה של כמה מאות שקלים או לחילופין כאלה שלא מירוצים מאיכות המוצרים המוצעים.

 

יתרה מזו, אם אני מרשה לעצמי להציץ בכדור הבדולח המטאפורי שלי, אני לא פוסל שהתוכנית המקורית היא שבמידה והסופר הזה באמת יצליח, הבעלים של הרשת יתחיל לחייב את הספקיות שלו למכור לו ביותר זול "בגלל הבלעדיות" וככה יצא שתקבל סופר שגוזר קופון שמן (יחסית) על מוצרים זולים (יחסית) וחברות קטנות שלא יכולות להתנגד ל"ענק הרשע". מבחינת הלקוח המוצרים ישארו זולים (כנראה), אבל כל חזון ה"סופר שתומך ביצרניות קטנות" ילך פייפן.

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
סך הקניה היה זול רק במעט מקניה מקבילה בסופר "נורמלי"

עקב התחרות החדשה, סופרמרקט "ינות ביתן" הסמוך התחיל מלחמת מחירים. אם וכאשר "אחד" יסגר, המחירים יעלו חזרה.

 

עשיתי קניה אחת בסופר הזה (אחד). אחרי שיצאתי משם הייתי צריך ללכת לסופר אחר כדי לקנות קרטון חלב וגבינה צהובה כי פשוט לא היה.

. את המותגים הזולים האלה אפשר למצוא גם בסופרים אחרים, במכולות שכונתיות או בסופר "פחות נחשבים" כמו קוסט 365 או רמי לוי. חבל שלא מכניסים ל"אחד" מותגים גדולים (במחיר נמוך יותר לפחות במקצת) כדי לפחות "לסתום את החורים" של החוסר בהיצע המוצרים אצל של הפשוטים לפחות בשלב הראשוני.

מקרה קלאסי של כוונה טובה וביצוע גרוע.

הרבה מאוד לקוחות שלא מוכנים להכפיל את הזמן שלוקחת כל הסחבת סביב הקניות השבועיות (חניה, פקקים, חיפוש, תור בקופה) כדי לחסוך כמה שקלים בודדים על קניה של כמה מאות שקלים או לחילופין כאלה שלא מירוצים מאיכות המוצרים המוצעים.

אולי אפשר לקנות את המוצרים הטריים או החסרים (חלב,גבינה צהובה, ירקות) בקניה שבועית בסופר אחר אבל נניח פעם בחודש לרכז ב"אחד" את קנית המוצרים האחרים :בקבוקים ( שמן, מיץ), שימורים (רכז עגבניות, טונה), מזון יבש בשקיות (אורז, פופקורן)

בעיה נוספת שאני רואה ברשת 'אחד' הוא חוסר המבחר, נעזוב רגע את החוסרים של המוצרים, גם אם קיימים אין מבחר, קיים מוצר מסוג אחד בלבד, מה אם אינני מרוצה מטיב המוצר? הדילוג בין הסופרים הוא דבר מתסכל שאישית הייתי נמנע ממנו.

הקונספט של מוצר אחד מכל סוג, מאוד מצליח באירופה עם רשתות "אלדי" ו"לידל" שכל הזמן גדילות ומתרחבות לעוד ארצות. אם יש מוצר שלא מרוצים ממנו, אפשר לקנות אותו פעם ב... במקום אחר.

 

יהודה

פורסם
אולי אפשר לקנות את המוצרים הטריים או החסרים (חלב,גבינה צהובה, ירקות) בקניה שבועית בסופר אחר אבל נניח פעם בחודש לרכז ב"אחד" את קנית המוצרים האחרים :בקבוקים ( שמן, מיץ), שימורים (רכז עגבניות, טונה), מזון יבש בשקיות (אורז, פופקורן)

 

האמת היא שלא חשבתי על זה. נשמע כאילו זה דורש קצת יותר תכנון, אבל לא רעיון רע בכלל.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

דורש הרבה תכנון. אשתי נוהגת לעשות זאת עם מוצרים מסויימים, אבל למרות הכל הסרבול של פיצול הקניה מנצח את החסכון כאשר לא מדובר בסכומים גדולים (מפצלים כאשר הפרש של 10 ש"ח לק"ג בשר, וקונים 6-8 ק"ג, אבל לא כאשר ההפרש 3 ש"ח לק"ג). וכמובן קיימת שאלת איכות המוצרים, לא תמיד מוכנים להתפשר עליה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני בוחר את הסופר לפי סוג הקנייה.

 

אם אני צריך חומרי ניקוי ושימורים למשל אני הולך לאושר עד שחזק בהם ואם אני צריך בשרים אז אני הולך ליו שחזק בתחום הזה. בכל מקרה אני לא אפצל את הקניות כי אין לי זמן לזה וגם הנסיעה עולה כסף.

 

אם כל מה שמכניין זה המחיר אז קנה ירקות בשוק, בשרים בחנות אחרת ומוצרי חלב בסופר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני עברתי לקנות את הבשר אצל ערבים.

 

תעודת כשרות לא מעניינת אותי בכלל. מה כן? מחיר טוב וטריות - לא יותר.

 

אני קונה בשר בחצי מחיר מאשר בסופרים השונים והוא הרבה יותר טרי.

 

פתאום, אני מרשה לעצמי חלקים שפעם לא העזתי לקנות, כמו פילה משובח או כמות נכבדת של אנטריקוט.

 

בתור יהודי, אני תמיד אעדיף לפרנס את ה"אחים" שלי, אבל במחירים שהם כפולים ומכופלים? לא, תודה.

 

פעם התביישתי טיפה בקטע של הכשרות. היום? טירה נמצאת אצלי ב-WAZE.


×
×
  • תוכן חדש...