Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עברתי לקנות את הבשר אצל ערבים.

 

תעודת כשרות לא מעניינת אותי בכלל. מה כן? מחיר טוב וטריות - לא יותר.

 

אני קונה בשר בחצי מחיר מאשר בסופרים השונים והוא הרבה יותר טרי.

 

פתאום, אני מרשה לעצמי חלקים שפעם לא העזתי לקנות, כמו פילה משובח או כמות נכבדת של אנטריקוט.

 

בתור יהודי, אני תמיד אעדיף לפרנס את ה"אחים" שלי, אבל במחירים שהם כפולים ומכופלים? לא, תודה.

 

פעם התביישתי טיפה בקטע של הכשרות. היום? טירה נמצאת אצלי ב-WAZE.

 

כשרות ממש לא מעניינת אותי אבל לא אקנה בשר במקום שאני לא בטוח ב 100% לגבי מקור הבשר, פיקוח וטרינרי ותנאים סניטריים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האיטליז הערבי זול מאוד כי אתה משווה אותו למחיר הסופר שהוא סופר יקר מאוד (ואיכות הבשר בינונית ומטה).

 

אם תחפש באזור מגוריך איטליז יהודי, תגלה שפערי המחיר מצומצמים ביותר.

 

בלי שום קשר, אם אתה כמוני וקונה באיטליז ערבי גדול (אצלי זו פשוט בחירה של נוחות, הכי קרוב), אין שום בעיה לא עם פיקוח וטרינרי ולא עם תנאים סניטרים.

 

ייתרון גדול נוסף בקניה באיטליז ערבי, המיגזר לא גילה עדיין את נתח הקצבים ובעוד שבאיטליז יהודי אתה מקבל נתח קצבים במחירי פרמיום, באיטליז ערבי אתה מקבל את הסרעפת (שם נוסף לנתח קצבים) בזיל הזול כי הנתח הזה פשוט הולך ל"טחון".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בקר בכל הגבהים וכבש אני קונה באיטליז בגלל האיכות (הו טוב אבל לא זול). עופות אני קונה בסופר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא צריך להיות מבין גדול, אם האיטליז נקי, אם הבשר לא רוחש זבובים מסביבו, אם הצוות נקי ולא מרוח בדם, אלה כולם סימנים לבעל עסק שלוקח את עצמו את הבשר ואת הלקוחות שלו ברצינות.

 

להבדיל מהמקומות שחצי כבש תלוי או קיבה של פרה מחוץ לאיטליז בשמש רוחש זבובים.

אף פעם לא הצלחתי להבין את הקטע, זה במקום שלט "איטליז"?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה במקום שלט "זול"

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה במקום שלט "דיזנטריה".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה במקום שלט "קוליפורמים" (עם שלט כזה היה צריך גם חיישן תנועה ורמקול שמשמיע הקלטה "קולייייפורמים" בכל פעם שמישהו נכנס לחנות)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לא צריך להיות מבין גדול, אם האיטליז נקי, אם הבשר לא רוחש זבובים מסביבו, אם הצוות נקי ולא מרוח בדם, אלה כולם סימנים לבעל עסק שלוקח את עצמו את הבשר ואת הלקוחות שלו ברצינות.

 

להבדיל מהמקומות שחצי כבש תלוי או קיבה של פרה מחוץ לאיטליז בשמש רוחש זבובים.

אף פעם לא הצלחתי להבין את הקטע, זה במקום שלט "איטליז"?

 

זה לא מספיק.

 

אתה יודע אם הבשר עבר ביקורת וטרינרית והפרה היתה בריאה?

 

אני מעדיף מקום שאני יכול לסמוך על מקור הבשר שלו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

על מי בדיוק בשרשרת אתה סומך?

 

על עובדי זוגלובק שאורזים מחדש בשר פג תוקף?

או עובדי תנובה שמתעללים בבקר לפני השחיטה?

על הבת של פאינה קירשנבאום שמונתה לפקח על איכות החלב (אז צא וחשוב מי ממונה על איכות הבשר)?

או על משגיח הכשרות של בית המטבחיים שנוהג במרצדס וחי בוילה מהכנסה של 3500 ש"ח לחודש?

או על בעל משחטה שיודע שאף אחד לא יתחרה בו באזור שלו כי הוא משלם כסף לרב האזורי וזה לא ינפיק שום אישור כשרות לשום ספק אחר?

הכל מקרים אמיתיים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש מקרים בהם 'אטליז ערבי גדול' ממוקם בתוך כפר גדול ומוכר הרבה בשר

כשהרוב הולך לצריכה מקומית - של השכנים, המשפחה, החמולה.

זה המקרה של דבאח [מג'ד אל כרום, מעיליא וצומת מגדל]

שהוא גם אחד מסוחרי הבקר הגדולים בארץ [או הגדול שבהם?]

שם לדעתי אין חשש שהוא יתעסק עם בשר שאינו באיכות גבוהה.

לא שווה לו שום קיצור דרך בהיקפים בהם הוא עובד וכן לאור צרכניו הרבים.

 

כל מיני רמאויות של שחיטה שחורה, בשר חמור מהשטחים וכד'

מאפיינות מקומות קטנים בהם רווח של כמה אלפי ש"ח יכול להיות קריטי,

סוחר ענק שמגלגל מיליונים לא יתעסק בזה, זה נגד האינטרס שלו.

 

[ 80 ש"ח לקילו נתח קצבים בדבאח כבר הרבה זמן, ואחלה נתחים].

The first one to get angry loses

פורסם
או על משגיח הכשרות של בית המטבחיים שנוהג במרצדס וחי בוילה מהכנסה של 3500 ש"ח לחודש?

 

אלו אלו! למה ככה?

הוא חסך את הכסף, פשוט שאר העם בזבזן.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
על מי בדיוק בשרשרת אתה סומך?

 

על עובדי זוגלובק שאורזים מחדש בשר פג תוקף?

או עובדי תנובה שמתעללים בבקר לפני השחיטה?

על הבת של פאינה קירשנבאום שמונתה לפקח על איכות החלב (אז צא וחשוב מי ממונה על איכות הבשר)?

או על משגיח הכשרות של בית המטבחיים שנוהג במרצדס וחי בוילה מהכנסה של 3500 ש"ח לחודש?

או על בעל משחטה שיודע שאף אחד לא יתחרה בו באזור שלו כי הוא משלם כסף לרב האזורי וזה לא ינפיק שום אישור כשרות לשום ספק אחר?

הכל מקרים אמיתיים!

 

אני סומך על הקצב שאני קונה אצלו כי אני יודע מאיפה הוא קונה (מכיר את הספק שלו). התעודה והרב מעניינים לי את התחת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שלפת את קלף "ההיכרות האישית". זה ממש כמו אס (ACE).

 

לצערי, ההודעה האחרונה של באגירה לגבי המצב, אכן קולעת בול לחששות שלי, אבל מה אני אעשה? צמחוני, אני לא מתכוון להיות בזמן הקרוב :(.

 

הקצב, שאני הולך אליו, הוא בעל מוניטין גבוה ולא מעט אנשים (יהודים וערבים), ניגשים לקנות אצלו. אבל לא, אני ממש לא מכיר אותו.

 

מספיק שפעם אחת, הבשר לא יהיה טרי ואני אעבור לקצב הבא - אין לי ולא יהיה לי פיתרון אחר.

 

תעודה, במיוחד בארץ, היא לא ערבון לביטחון עבורי.

פורסם
יש מקרים בהם 'אטליז ערבי גדול' ממוקם בתוך כפר גדול ומוכר הרבה בשר

כשהרוב הולך לצריכה מקומית - של השכנים, המשפחה, החמולה.

זה המקרה של דבאח [מג'ד אל כרום, מעיליא וצומת מגדל]

שהוא גם אחד מסוחרי הבקר הגדולים בארץ [או הגדול שבהם?]

שם לדעתי אין חשש שהוא יתעסק עם בשר שאינו באיכות גבוהה.

לא שווה לו שום קיצור דרך בהיקפים בהם הוא עובד וכן לאור צרכניו הרבים.

 

כל מיני רמאויות של שחיטה שחורה, בשר חמור מהשטחים וכד'

מאפיינות מקומות קטנים בהם רווח של כמה אלפי ש"ח יכול להיות קריטי,

סוחר ענק שמגלגל מיליונים לא יתעסק בזה, זה נגד האינטרס שלו.

 

[ 80 ש"ח לקילו נתח קצבים בדבאח כבר הרבה זמן, ואחלה נתחים].

יכול להיות שאתה צודק אבל היפותטית יכול להיות גם מצב שבו שנשאר לו לפעמים בשר ששכב במקרר הרבה זמן, או שחיטת דחק ( של בהמה חולה שמספיקים ברגע האחרון לשחוט כהלכה לפני שהיא מתה ואז יש לזרוק את כל הבשר). במקרה כזה האם הוא יזרוק את הבשר? אולי הוא ימכור גם אותו ללקוחות פחות טובים? ובענין זה אין הבדל בין ערבים ליהודים.

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...