Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשום מקום לא מחלקים דירות בחינם אז מספיק לדיין את המוח.

 

עדיין זה לא אומר שאין מה לשפר כאן ובגדול.

 

אבל כאשר מגיעות בחירות בהם ניתן להשפיע , אתם בים /בקניון / בחורשת קק"ל ממנגלים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אף אחד לא מחזיק לאף אחד אקדח לראש. כל המיזם הזה נועד לכך שבמקום שסטודנטים ישלמו שכירות הם ישלמו משכנתא.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
מעניין אם תתחיל עכשיו תופעה של רישום למוסדות אקדמיים כאלה ואחרים רק בשביל לקבל את ההטבה? :lol:

לא צריך מוסד אקדמי.

כדי להיות חבר בהתאחדות הסטודנטים, אתה יכול ללמוד גם בג'יזל בית הספר הגבוה לעיצוב שיער.

כל מוסד לימודים או מכללה יכול להגיש בקשה להתאחדות, והלומדים בו יוכלו להיות חברים.

 

ידוע לי, כי למשל לג'ון ברייס, יש הסדר עם ההתאחדות. כך שמי שלומד שם, נניח קורס ערב בעיצוב אתרי אינטרנט (בלי להעליב את משתתפי הקורס :-P) יכול להיות חבר התאחדות הסטודנטים.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אבל על בוגרות קורס פניסטיות בג'יזל אתה כן מזלזל!

 

גועל נפש!:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז מה דעתכם על הפרוייקט?

שווה אולי בתור השקעה של 100K ומחירת הדירה בעתיד?

 

המכירה תתבצע דרך הגרלה ביו כל המתענינים (שיגיעו פיזית ל"שבוע הפתוח" שלהם),

אין שום דמי רצינות.

אני נרשמתי.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

יצאתי הרגע מרמי לוי אחרי שמרוב עצבים השארתי את כל הסחורה על המסוע ושיחנקו איתה! :bad-word:

 

על מה כל הזעם?

 

אין יותר כרטיס מועדון, הם כולם בוטלו.

רוצה חדש?

אין שום בעיה, רק שזה כרטיס מועדון שהוא כרטיס אשראי.

 

לא רוצה? לא צריך, רק תגיד ביי ביי לכל ההנחות וההטבות.

 

כאמור, כ"כ התעצבנתי שהשארתי את כל הקניות על המסוע והלכתי.

 

על מה ולמה בכלל נותנים לו להדליק משואה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

אכן מעצבן. כל דבר היום צריך כרטיס אשראי.

אני לא נופל בפח הזה - יש לי כרטיס אחד בנקאי וכרטיס קורפורייט חוץ בנקאי. רמי לוי, כמו רבים אחרים, יכול ללכת ולבצע משגל עם עצמו.

עריכה אחרונה על ידי GOLF
פורסם

ביקשו ממני לבוא להדליק אמרתי להם אני עסוק, תתקשרו לרמי הוא נלחם נגד יוקר המחייה, נראה לי מגיע לו.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אכן מעצבן. כל דבר היום צריך כרטיס אשראי.

אני לא נופל בפח הזה - יש לי כרטיס אחד בנקאי וכרטיס קורפורייט חוץ בנקאי. רמי לוי, כמו רבים אחרים, יכול ללכת ולבצע משגל עם עצמו.

+מיליון.

למה אני צריך להחזיק חצי קילו פלסטיק בארנק כשכל חתיכה זה בסביבות 15 ש"ח בחודש?

 

 

על מה ולמה בכלל נותנים לו להדליק משואה?

בגלל שהמדליק פחמים אצלו הכי זול וגם יש עוף בשקל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בסופו של דבר כל אחד צריך לעשות את החשון האישי שלו. אני מחזיק שלושה כרטיסי מועדון שהתחשיב שלי הוא שהם כדאיים לי: שופסל, לייפסטייל (זוג, לאשתי ולי) ולעצמי גם פאואר קארד. עלות שני הראשונים זעומה ופחותה מההנחות שמהן אני מהנה כל חודש, השלישי חינם בתנאי שאנימוציא בו 1000 ש"ח בחודש כך שמספיק לי להשתמש בו לרכיש תדלק כדי שיהיה כדאי. עיקר ההוצאה נעשית בכרטיסים בנקאיים שהיקף השימוש בהם נותן אותם חינם וכן הם קשורים למועדון לקוחות מקצועי.

היו לי ולאשתי עוד כרטיסים שהיו מיותרים, בוטלו כאשר החלו לעלות כסף.

החוכמה בכרטיסים אלה היא לעקוב אחר העלויות מול ההנחות ולהחזיק רק את השימושיים. בבדיקה באתר ישראכרט נמצא כי הכרטיס חינם לשנתיים כך שבינתיים מדובר בעסקה העשויה להיות כדאית (בתנאי שקונים אצל רמי לוי, מה שאשתי מסרבת לעשות בטענה שהסניף בנשר לא זול) ובעוד שנתיים אפשר לעשות מו"מ מול ישראכרט שמנסיוני נכנעים בקלות ונותנים את הכרטיס במחיר מוזל מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הכרטיס של רמי לוי הוא חינם לשנה, ולאחר מכן כאשר יתחילו לחייב אתכם, התקשרו לחברת האשראי, תאיימו בעזיבה. אם מסכימים לוותר על העמלה, מצוין. אם לא, פשוט עוזבים את המועדון ורושמים על שם האישה.

 

דרך אגב, הוא עסק, זו זכותו לבטל את כל כרטיסי המועדון.

 

לגבי המשואה - טמטום מוחלט. נגמרו להם האנשים לתת להם להדליק משואות שהם צריכים קמעונאים?

פורסם

הבעיה שלי היא לא עם הדמי מנוי של הכרטיס (הוא אכן חינם לשנתיים) אלא עם ההגדלה הבילתי נמנעת של ההוצאות כאשר יש לך שני כרטיסים בכיס ולא אחד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם אתה חסר אחריות ההוצאות יגדלו. אם אתה מחושב אותה הוצאה תתחלק בין שני הכרטיסים. בינינו - גם כרטיס אחד מספיק כדי להתפרע, אלא אם אתה תקוע על מסגרת אשראי של חייל בחובה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אירוני

 

d90731f95063868b745563c400763f59.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חצי כח. תראה לאיזה רמה הוא יורד בגלל יוקר המחיה: הוא קונה את זה באילת כי זה יותר זול. ועם כרטיס אשראי של מישהו אחר. שלא ברור איך הגיע אליו. וזה עוד לפני שקראנו את ההודעה המלאה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...