Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל המגיבים כאן

 

בלוג מעניין שגילתי לאחרונה, תראו איך אפשר לחיות בפחות מ4000 שח בחודש, ועוד לשלם שכירות.

 

www.hasolidit.com

Golf 1.6 DSG 2009

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה הולך לשני הכיוונים, ידידי: אתה תלוי בהחלטות של בעל הדירה. אם מחר הוא מחליט למכור, אם הוא מחליט שלא טוב לו שיש לך חיית מחמד פתאום אחרי 3 שנים, אם הוא חושב שאתה עושה יותר מדיי רעש או שסתם לא בא לו בטוב שביום שישי אתה בונה לך דברים שימושיים במרפסת, אז אתה תמצא את עצמך במירוץ אחרי דירה חדשה לגור בה, וזה לא תמיד בא ברגע שנוח לך להתמודד גם עם זה בחיים.

בהולנד מגבילים את העלאת שכר הדירה בחידוש חוזה שכירות, באחוז (נמוך) שהממשלה קובעת. אם היו מגבילים גם בישראל, היינו נפטרים מהחשש של כל שוכר דירה מה תהיה הקפצת שכר הדירה בחידוש החוזה, ושכירת דירה לזמן ארוך היתה הופכת להיות אטרקטיבית.

 

יהודה

פורסם

אם לא מגבירים את התחלות הבניה מה שיקרה זה שפשוט לבעלי הדירות זה לא ישתלם והם ימכרו. זה יגרום לכך שבשביל לגור איפהשהוא אתה תצטרך לקנות דירה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
לכל המגיבים כאן

 

בלוג מעניין שגילתי לאחרונה, תראו איך אפשר לחיות בפחות מ4000 שח בחודש, ועוד לשלם שכירות.

 

www.hasolidit.com

 

 

אל תאכל את הלקושים של הגברת.

יש ת'רד ענק ב HWZONE על הנושא, היא אפילו הגיבה שם.

תוך עשר דקות הפריכו את כל מה שהיא כתבה שם.

והראו שכל הנתונים שהיא כיביכול שמה שם מפוברקים.

 

שים לב, היא חייה כמו בימי הביניים,

היא מתקלחת במים קרים,מכינה לעצמה חומרי ניקוי ועוד.

 

בקיצור ראיתי לא התרשמתי.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
אם לא מגבירים את התחלות הבניה מה שיקרה זה שפשוט לבעלי הדירות זה לא ישתלם והם ימכרו. זה יגרום לכך שבשביל לגור איפהשהוא אתה תצטרך לקנות דירה.

 

אז אולי במצב כזה ההיצע יגדל, המחירים ירדו, ובכול מקרה יהיה משתלם כבר לקנות דירה.

פורסם
איך בדיוק אתה חוסך פה- על המקרה שתצטרך את אחד מהמוצרים האלו, אתה קונה אותו?

אני פשוט לא רוכש מה שאני לא צריך, גם אם זה במבצע. זה שזה במבצע לא אומר שאני צריך לרוץ לקנות אותו. אין לי צורך במפשיר תנינים, במגבת לתיקנים או במערגל שומרונים, כך שגם אם הם במבצע אני פשוט לא נוגע בהם. ולמי שתוהה, לרוב המוצרים במבצע הם בעלי אותה יעילות עבורי כמו ה"מוצרים" שציינתי.

אם שמת לב - אני מדבר על מוצר שמקיים שני תנאים: יש בו צורך, ויש לו אורך חיי מסף מספק כדי להגיע לשימוש בו. פחיות של מלפפון חמוץ - אני אמלא את המזווה, הרי חיי המדף של הפחיות הם כמה שנים, ובכל יום נכנסים כמה מלפפונים לסנדביצ'ים. קפה נמס - יש בבית כבר 20 צנצנות, אז אין שום סיבה לקנות עוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אם שמת לב - אני מדבר על מוצר שמקיים שני תנאים: יש בו צורך, ויש לו אורך חיי מסף מספק כדי להגיע לשימוש בו. פחיות של מלפפון חמוץ - אני אמלא את המזווה, הרי חיי המדף של הפחיות הם כמה שנים, ובכל יום נכנסים כמה מלפפונים לסנדביצ'ים. קפה נמס - יש בבית כבר 20 צנצנות, אז אין שום סיבה לקנות עוד.

 

תתחיל למכור לשכנים לעשות כסף.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

למכור ככה סתם לא שווה,להכין סנדוויצ'ים מושקעים לעומת זאת - אחלה כסף ;)

 

יהודה - כבר נכתב לא מעט בפורום לאורך השנים,שאנחנו לוקחים כל חולי רע מהמדינות בעולם,ולא את הטוב.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
1.המשכנתא תהיה גבוהה יותר מהשכירות(בהנחה שכמו שאמרו, אין לך הון עצמי של 50 אחוז) על דירה שהשכירות שלה עולה 3000 אתה תשלם משכנתא הרבה יותר גבוהה

2. בשכירות, אני חופשי. אם מחר מפטרים אותי/מתפטר/רוצה לשנות כיוון בחיים, אני תמיד יכול לעבור לגור בדירה קטנה יותר או אפילו רחמנא ליצלן, לחזור לבית של ההורים. בניגוד למשכנתא שאתה משועבד לשלם את הסכום הזה. יש לך רצונות אחרים בחיים? יש לך סיטואציות לא נעימות? הוצאות בילתי צפויות? מעניין לבנק את התחת.

 

לא טוען שרכישת דירה זה צעד לא הגיוני. זה הגיוני וחכם הרבה יותר, אבל לא בכול סכום. וסכום המקסימום כבר עבר מזמן מזמן.

 

רואים מהתגובה שלך שאין לך כרגע משפחה.

הפתרון שלך אולי יעבוד לרווק פרוע וספונטני אבל לא יתאים לרוב עם ישראל.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

redroze, תתפלא, אבל הדברים שכתבתי קיבלו חיזוקים מבעלי משפחות צעירים, לא רווקים, ולא ספונטנים. שהם שותפים לאותם מחשבות, וקנו/מתכוונים לקנות דירה במחירים של היום

 

מחשבות המתנגדות לזה, קיבלתי בדרך כלל מבעלי משפחות שכבר קנו דירות, במחירים של פעם

 

פרספקטיבה שונה לחלוטין

פורסם

אני חושב שאתה תוקף את זה מהכיוון הלא נכון.

ה"סידור" הזה מתאים לבעלי אופי ספונטני, כאלה שאוהבים להחליף עבודות כמו גרביים וכו'.

מסתבר שרוב האוכלוסייה בארץ מעדיפה לשלם ביוקר על רשת בטחון פסיכולוגית.

השאלה היותר מעניינת היא לבדוק האם מדובר באנשים שבאמת התייאשו מהשינויים בשוק ומשתמשים בזה בכדי לעודד את עצמם.

התשובה לשאלה תהיה מאוד פשוטה, במידה ונראה ירידות דרסטיות בעתיד אותם אנשים יישארו בשכירות ולא יקפצו על המציאה לרכוש דירה.

 

ד"א, אז תוסיף אותי לרשימה/סטטיסטיקה שלך, בעל משפחה שקנה במחיר של היום ולא נותן חיזוק למה שרשמת.

שלא תבין אותי לא נכון, אני לא מתנגד למה שרשמת, אני פשוט חושב שהפתרון הזה לא מתאים לכולם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני חושב שאתה תוקף את זה מהכיוון הלא נכון.

ה"סידור" הזה מתאים לבעלי אופי ספונטני, כאלה שאוהבים להחליף עבודות כמו גרביים וכו'.

מסתבר שרוב האוכלוסייה בארץ מעדיפה לשלם ביוקר על רשת בטחון פסיכולוגית.

השאלה היותר מעניינת היא לבדוק האם מדובר באנשים שבאמת התייאשו מהשינויים בשוק ומשתמשים בזה בכדי לעודד את עצמם.

התשובה לשאלה תהיה מאוד פשוטה, במידה ונראה ירידות דרסטיות בעתיד אותם אנשים יישארו בשכירות ולא יקפצו על המציאה לרכוש דירה.

 

ד"א, אז תוסיף אותי לרשימה/סטטיסטיקה שלך, בעל משפחה שקנה במחיר של היום ולא נותן חיזוק למה שרשמת.

שלא תבין אותי לא נכון, אני לא מתנגד למה שרשמת, אני פשוט חושב שהפתרון הזה לא מתאים לכולם.

 

אני כבר אומר לך שרוב המוחלט של האנשים אכן מעדיפים לקנות דירות ולא להמשיך לשכור(לראיה- מחירי דירות שממשיכים לטפס), אבל אני חושב שהסיבה - "רשת ביטחון בדמות נכס". היא משנית באופן יחסי.

הסיבה העיקרית היא -שישראלי לא אוהב לצאת פראייר( שכירות זה כסף לפח= לקנות דירה כמה שיותר מהר)

ובהמשך לסיבה מספר 1, הישראלי הממוצע גם אוהב מאוד תשלומים, שגורמים לו לחשוב שהוא קונה בכסף חינם( מה כבר ההבדל בין משכנתא של 800 אלף ל-500 אלף ל-30 שנה? כולא תוספת של 700 שקל בחודש , שמתחלקים בין הבעל לאישה, לא ביג דיל)

 

עם הגיון כזה, אין מה להלחם נגד הישראלי הממוצע. מחירי הדירות ימשיכו לטפס עד אשר ההחזר החודשי במשכתא יהיה כבד מדי על משפחה ממוצעת( אני לא בטוח שהרגע הזה עוד הגיע).

פורסם
אבל אני חושב שהסיבה - "רשת ביטחון בדמות נכס". היא משנית באופן יחסי.

הסיבה העיקרית היא -שישראלי לא אוהב לצאת פראייר( שכירות זה כסף לפח= לקנות דירה כמה שיותר מהר).

 

זה ממש לא רק זה.

אל תשכח, שישנם אנשים שמחליפים דירה שכורה לעיתים קרובות, בין אם זה בגלל השיגעונות של בעל הדירה או בגלל שהם עצמם מפריעים לכל שאר השכנים בבניין ובעל הדירה מקבל על הראש. אישית, אני שונא את המגורים בשכירות בעיקר בגלל האי וודאות הזו, שהיום הכל בסדר אבל אולי מחר לבעלת הדירה יידפק המוח ואני אצטרך בהתראה קצרה למצוא מקום חדש לגור בו. אריזה, הובלה, פריקה, עניינים, בלגאן, קרחת וראבק. אני כבר זקן מדיי בשביל זה.

אז נכון, יש אנשים ש"זוכים" לגור בשכירות באותו בניין שנים (לעיתים יותר מעשור, מכיר אחד כזה), אבל עדיין החרב של אי הוודאות מעופפת לך מעל הראש. פלוס, הלחץ של אחת לשנה של חידוש החוזה ולך תדע כמה תצטרך לשלם השנה על הזכות לקורת גג...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...