Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ושוב הסתיימה שנה, ושוב נגמר המבצע של התשתית אינטרנט, ונחשו מה? ניחשתם נכון, המחיר למבצע החדש גבוה ב 10 שקלים מהישן.

אותה מהירות בדיוק, אותו מוצר בדיוק.

מילא זה, אבל לעשות את אותו תרגיל 4 שנים ברציפות? ותנו לי להמר שגם בשנה הבאה זה יהיה בדיוק ככה.

מקווה מאוד שחברת החשמל תפרוס את התשתית שלה ותגאל אותנו מהמנוולים של בזק והוט.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין שום סיבה שהמיזם ייכשל, ולו רק בזכות מי שמוביל אותו- חח"י.

המיזם יגזור קופונים שמנים מאד לכל האוכלי (חשמל) חינם שם, כך שאני מנחש שהם כבר ימצאו דרכים יצירתיות כדי שזה יקרום אור וגידים אופטיים, ויחסית מהר.

לא, זו לא הייתה שגיאת כתיב, אלא משחק מילים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אין שום סיבה שהמיזם ייכשל, ולו רק בזכות מי שמוביל אותו- חח"י.

המיזם יגזור קופונים שמנים מאד לכל האוכלי (חשמל) חינם שם, כך שאני מנחש שהם כבר ימצאו דרכים יצירתיות כדי שזה יקרום אור וגידים אופטיים, ויחסית מהר.

לא, זו לא הייתה שגיאת כתיב, אלא משחק מילים.

מתלהב מהידע שלך בתנ"ך אה? :wink:

פורסם

תנ"ך? מה קשור תנ"ך?

יותר כמו "ת'עובד קשה" מאשר "ת' נח".

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

[h=2]אייל רביד, מבעלי רשת ויקטורי, שהציג השבוע תוצאות מחמיאות, בטוח שחוק המזון הוא ישראבלוף ושלרשתות אין חלק ביוקר המחיה[/h]http://www.themarker.com/markerweek/1.2288058

 

"-הישראלים אוהבים מותגים עד כדי כך שהם אפילו לא בודקים את שקדי המרק האחרים שהם לא של תלמה, על אף שחברת מאנה מייצרת גם את זה וגם את זה.

-כל הקרוטונים בישראל מיוצרים במאפייה של קיבוץ עינת, ועדיין קרוטונים של אסם עולים 16 שקל ושל המותג הפרטי 8 שקלים.

-גם גביעי הגלידה מיוצרים כולם במקום אחד".

 

אז למה המותג הפרטי לא משתלט על השוק? היינו מצפים לזה לאור המחאה על יוקר המחיה.

"המצב בשוק טוב והמצב במשק טוב. זה הכל סיפורים. לאנשים אין פחות כסף. וגם אם לאנשים יש פחות כסף, הם שורפים אותו ולא אכפת להם מה יהיה מחר."

 

יהודה

פורסם

ההסבר שלי יותר פשוט. אנשים טפשים. לא מסתכלים על המחיר, לא על האותיות הקטנות.

אני רואה את זה בכל פעם שאני מבקר בשופרסל-דיל: אנשים לא בודקים מחירים, לא בודקים תאריכי תפוגה, לא בודקים מי היצרן. ונדמה לי שיש יחס הפוך בין המצב הכלכלי לבין המודעות הצרכנית.

בשכונה שלי יש שופרל אקספרס. בחצי השנה האחרונה ביקרתי שם פעמיים - פעם קניתי שתי שקיות חלב ופעם שלוש. מדובר במוצר בפיקוח, אז אני יודע שלא ישדדו אותי. הדירה הקודמת שבה גרתי היתה קרובה לאחד מסניפי שופרסל שבסקר לפני כחודש-חודשיים יצא כיקר בחיפה והשני או השלישי בארץ. אני הייתי קונה שם חלב, לחם ולפעמים מוצרי מאפה בסוף היום, כאשר המחיר יורד ב-50%. אבל החנות היתה תמיד הומה אדם - חלקם כנראה מעשירי העיר שלא עושים שום חשבון, וחלקם סתם חסרי מודעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני משקיע, פעם בשבוע לוקח את הרכב ונוסע 16 ק"מ לכל כיוון לרמי לוי. לשופרסל נכנס רק אם יש לי שוברים שבד"כ הם שולחים בדואר, למשל בפעם האחרונה עשו לי הנחה של 55 ש"ח במחיר.

בכל מקרה אצל רמי לוי תמיד יוצא זול יותר.

פורסם
ההסבר שלי יותר פשוט. אנשים טפשים. לא מסתכלים על המחיר, לא על האותיות הקטנות.

אני רואה את זה בכל פעם שאני מבקר בשופרסל-דיל: אנשים לא בודקים מחירים, לא בודקים תאריכי תפוגה, לא בודקים מי היצרן. ונדמה לי שיש יחס הפוך בין המצב הכלכלי לבין המודעות הצרכנית.

בשכונה שלי יש שופרל אקספרס. בחצי השנה האחרונה ביקרתי שם פעמיים - פעם קניתי שתי שקיות חלב ופעם שלוש. מדובר במוצר בפיקוח, אז אני יודע שלא ישדדו אותי. הדירה הקודמת שבה גרתי היתה קרובה לאחד מסניפי שופרסל שבסקר לפני כחודש-חודשיים יצא כיקר בחיפה והשני או השלישי בארץ. אני הייתי קונה שם חלב, לחם ולפעמים מוצרי מאפה בסוף היום, כאשר המחיר יורד ב-50%. אבל החנות היתה תמיד הומה אדם - חלקם כנראה מעשירי העיר שלא עושים שום חשבון, וחלקם סתם חסרי מודעות.

זה נכון אבל זה גם לא רק זה, אנשים פשוט לא יודעים להתנהל כלכלית.

אתמול הייתי בבנק ובזמן שהייתי עם הבנקאי באה בחורה צעירה מאחורה וצעקה עליו שהוא עבד עליה. הוא אמר לה שהוא עושה לה מסגרת של 1000 שקל אז היא גיהצה וגיהצה והגיעה כבר בחצי חודש ל- 2600, הוא הסביר לה שלא כל החנויות מבקשות מהחברת אשראי אישור ופשוט מעבירות.

אני רק חשבתי לעצמי - ראבק את יודעת שיש לך 1000 ש"ח בחודש איך בשבועיים את מגהצת 2600 בלי לשים לב ? קחי את עצמך בידיים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

ואללה - שמת לב שכתבנו אותו דבר, רק במלים שונות?

לפני מספר שנים ראיתי כתבה באחד מערוצי 8. כמובן שמקורה באנגליה, והיא עסקה בנושא כרטיסי האשראי, כלי שיכול להיות מצויין בשימו שנכון ואסון במקרה של אבדן שליטה. הכתבה עסקה בצעירים, ומה שזכור לי במיוחד היא בחורה שקיבלה שורה של כרטיסי אשראי והשתמשה בהם בלי לחשוב יותר מדי, כאשר לא יכלה יותר לעשות juggling ביניהם היא הגיעה לפשיטת רגל. תחשוב על זה - בחורה בת 21, ועתידה הכלכלי גמור, יקח לה שנים עד שתוכל לקבל הלואה קטנה או לקבל פנקס צ'קים, שלא לדבר על משכנתא לדירה.

 

סטיו - אני ממשיך בשופרסל מסיבה פשוטה מאד: אשתי בדקה את רמי לוי בנשר פעם-פעמיים, הגיעה למסקנה שבקו התחתון הוא לא זול, אבל איכות המוצרים שלו פחותה מזו של השופרסל, וכרטיס האשראי של שופרסל נותן לנו הנחות שימושיות - אז חזרה לרשת זו (למעשה דיל בנשר שהוא חנות דיסקאונט, ודיל בגרנד קניון שאינו כל כך זול, אבל יש מבצעים מצויינים בימי ששי שאותם היא מנצלת עד תום. ממעטים מאד לבקר בסניפים אחרים).

 

וד"א - אם אני זוכר נכון אתה מיקנעם או הסביבה הקרובה - דווקא שם יש חנויות זולות מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
זה נכון אבל זה גם לא רק זה, אנשים פשוט לא יודעים להתנהל כלכלית.

אתמול הייתי בבנק ובזמן שהייתי עם הבנקאי באה בחורה צעירה מאחורה וצעקה עליו שהוא עבד עליה. הוא אמר לה שהוא עושה לה מסגרת של 1000 שקל אז היא גיהצה וגיהצה והגיעה כבר בחצי חודש ל- 2600, הוא הסביר לה שלא כל החנויות מבקשות מהחברת אשראי אישור ופשוט מעבירות.

אני רק חשבתי לעצמי - ראבק את יודעת שיש לך 1000 ש"ח בחודש איך בשבועיים את מגהצת 2600 בלי לשים לב ? קחי את עצמך בידיים.

 

 

מה זאת אומרת? היו בגדים יפים והיא לא יכלה להתאפק. רלוונטי גם לתכשיטים.

בכלל, לא מבין את הבחורות הצעירות שחולמות על גבר עם כסף, כזה שייקחו לו את כרטיס האשראי ויוכלו לגהץ כמעט בלי חשבון (אני שומע את זה במכללה הרבה).

ראבק, אם היתה לי חברה כזאת הייתי מעיף אותה לכל הרוחות.

 

בשבוע שעבר נכנסתי לשיחה עם אחת כזאת, היא טענה שגבר צריך לתת לחברה שלו את כרטיס האשראי שלו (כלומר, של הכסף שהוא עובד בשבילו) וכמו כן שכל שבוע הוא יקנה לה תכשיט אחר. התגובה שלי כנראה לא מצאה חן בעיניה...

 

הבנתם? אם תשאלו את דור הבנות של היום לדירה כבר לא צריך לחסוך (אפשר לגור בשכירות), רכב לא צריך לקנות (אפשר לנסוע באוטובוס או לקנות רכב רק בשביל האישה, רצוי אדום), בגדים יקרים לגבר לא צריך לקנות ("שיילך לקנות מהשוק"), אבל לצאת לשופינג מטורף עם כ"א של הגבר צריך!

 

 

 

סטיו - אני ממשיך בשופרסל מסיבה פשוטה מאד: אשתי בדקה את רמי לוי בנשר פעם-פעמיים, הגיעה למסקנה שבקו התחתון הוא לא זול, אבל איכות המוצרים שלו פחותה מזו של השופרסל, וכרטיס האשראי של שופרסל נותן לנו הנחות שימושיות - אז חזרה לרשת זו (למעשה דיל בנשר שהוא חנות דיסקאונט, ודיל בגרנד קניון שאינו כל כך זול, אבל יש מבצעים מצויינים בימי ששי שאותם היא מנצלת עד תום. ממעטים מאד לבקר בסניפים אחרים).

 

וד"א - אם אני זוכר נכון אתה מיקנעם או הסביבה הקרובה - דווקא שם יש חנויות זולות מאד.

 

איפה יש סופרים זולים באזור יקנעם והסביבה יותר מרמי לוי בנשר? אשמח לקבל המלצות.

אתה ממליץ לנסוע לשופרסל דיל בנשר ביום שישי? משתלם יותר מרמי לוי השכן?

עריכה אחרונה על ידי stio
פורסם

זה מה שאנחנו עושים עוד מהימים שהיה קרוי "יוניברס קלאב" והחליף את ה"גל הירוק" בצ'ק פוסט.

 

האמת היא שהאנציקלופדיה למחירים (אשתי) לא בדקה את רמי לוי לאחרונה, ואת הקניות היא עושה בימי שלישי-רביעי אחה"צ, לפעמים גם מפצלת בין השופרסל לבין המגה הסמוך, אם היא מקבלת הודעות על מבצעים. ברמי לוי היא גם מאוד לא אהבה את השירות (לא שבשופרסל הוא טוב, תמיד התורים בופות אין סופיים) בכמויות העוף שאנחנו צורכים הנחה של כמה ש"ח לק"ג מתבטאת בעשרות ואף מאות שקלים בחודש. כיון שסל המוצרים שלנו שונה מסל שלך אני בהחלט ממליץ לך לבדוק איזה סופר הוא המתאים לך ביותר. כמוכן כדאי לך לבדוק את הסטופמארקט בנשר (פירות וירקות זולים באמצע השבוע).

 

ביצעתי מה שכתוב בחתימה שלי - מבחינת מוצרי מזון מה שהיא מוצאת זול ביקנעם זה מאפים ("פת לחם") ולפעמים מוצרים קפואים ב"אחים דוד". היא נהנית כנראה ממחירים נוחים ב"ביג" - אבל לא למזון.

מבחינת עלויות סל קניות היא טוענת שההבדלים בין סופרמרקטים שונים הם במוצרים שונים, אבל בקו התחתון אין הבדל גדול בסל הקניות הסופי. לכן היא נשארת נאמנה לחנות שהיא מכירה ומתמצאת בה בקלות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אייל רביד, מבעלי רשת ויקטורי, שהציג השבוע תוצאות מחמיאות, בטוח שחוק המזון הוא ישראבלוף ושלרשתות אין חלק ביוקר המחיה

 

http://www.themarker.com/markerweek/1.2288058

 

"-הישראלים אוהבים מותגים עד כדי כך שהם אפילו לא בודקים את שקדי המרק האחרים שהם לא של תלמה, על אף שחברת מאנה מייצרת גם את זה וגם את זה.

-כל הקרוטונים בישראל מיוצרים במאפייה של קיבוץ עינת, ועדיין קרוטונים של אסם עולים 16 שקל ושל המותג הפרטי 8 שקלים.

-גם גביעי הגלידה מיוצרים כולם במקום אחד".

 

אז למה המותג הפרטי לא משתלט על השוק? היינו מצפים לזה לאור המחאה על יוקר המחיה.

"המצב בשוק טוב והמצב במשק טוב. זה הכל סיפורים. לאנשים אין פחות כסף. וגם אם לאנשים יש פחות כסף, הם שורפים אותו ולא אכפת להם מה יהיה מחר."

 

יהודה

מרתק. הבחור אומר כל מיני דברים נכונים. אנשים באמת קונים מותגים בלי חשבון בסופר,

למרות האיכות והטעם הזהים של המותגים הגנריים / נטולי תקציב פרסום.

בדגני בוקר מזמן עברתי ל-no-name התורן, אי שם בתחתית המדף,

למשל של מאנה. חצי מחיר מהמותגים של אוסם, אותו טעם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני מנסה לשמור על ראש פתוח לגבי המוצרים הגנריים.

זה לא שלא ניסיתי כמה מהם, ולמען האמת ניסיתי די הרבה מהם.

הם פשוט לא טעימים לי.

אני מעדיף את מעדנות מאשר את שלושת הקופים או "המותג!!!1!1!!1", החלב של טרה לא משהו, החומוס של צבר הכי טעים לי לעומת מעדני שמוקי\חומוס וופלה\"המותג!!11!1!11!!!" וכדומה.

יש משהו אחד שאני לא מתכנן לנסות אפילו: קולה של שופרסל. רק המחשבה מעבירה בי חלחלה.

 

לעומת זאת, יש כמה מוצרים שאני דווקא מעדיף של שופרסל על פני מותגים שונים למיניהם, ורובם המכריע הם לא מזון אלא דברים אחרים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

רוצים לדבר על יוקר המחיה? אתמול הייתי ברמי לוי ובכניסה מקדמים את פניי הררי חבילות מצות (החבילות הגדולות) ב 90 ש"ח!!! :shock:

 

חשבתי אחד באפריל, שפשפתי עיניים, בדקתי שזה אולי 9.0 ולא 90 אבל לא עזרו כל התיחמונים, חבילת מצות ב 90 ש"ח!!! וכן, אני יודע שזו מצה שמורה, עדיין, מופרז ומישהוא כנראה התחלק על השכל אם הוא חושב שזה מחיר לגיטימי למצות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...