Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי יותר מדי זמן שנעדרתי ממפגשי נהיגה עם החברים המקומיים החלטתי להצטרף לנהיגה "חגיגית" לקראת הכריסמס.

 

מהיותי "חרמן" הגה זמן ארוך מדי יצא שעם התחלת הנהיגה אני ועוד בחור עם BMW 135M (משופרת מאוד) פשוט נעלמנו לאחרים בכביש המהיר וחיכינו להם בהמשך הדרך בתחילת הקטע הטכני.

 

היה תענוג צרוף, חבר'ה טובים, מכוניות טובות, תמהיל טוב של מהיר עם טכני לסיום כוס קפה על החוף, אבל כל זה שגרתי, הסיבה האמיתית שאני מפרסם את זה היא דווקא מכונית שלא התלוותה אלינו, איטלקיה אחת...

 

1512635_10151936618844962_2144666928_n.jpg

 

1538813_10151936618679962_1490469526_n.jpg

 

ברקע כבר רואים איזו איטלקיה מיוחדת....

 

1506610_10151936618749962_2094943499_n.jpg

 

לנצ'יה סטרטוס HF תואמת מכונית הראלי שזכתה באליפות העולם בראלי בשנים 1974-1976.

 

988388_10151936618584962_171215518_n.jpg

 

1507207_10151936618524962_1975559079_n.jpg

 

 

בקרב החבר'ה שנהגנו יחד היו רכבים מעניינים, 2 מרצדסים C63 AMG, BMW 135M, פורשה קאיימן S משופרת, פורשה קאררה S חדשה, 911 טורבו שעברה אצל RUF, ב.מ.וו M3 E90 ועוד כמה רכבים.

 

אבל מי שגנבה את ההצגה היתה כמובן אותה לנצ'יה סטרטוס שחנתה בקצה החניון, לצערנו לא פגשנו את בעליה אבל היא העתק של מכונית הראלי, לוחית רישוי תואמת את הרכב ונראית דנדשה, פשוט מדהימה!!!.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

Now I have a stiffy...

 

הלוחית רישוי הזאת חוקית ובסדר? אין חובה למספרים? או שזאת לוחית פקטיבית?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

וואאוווו!

 

לטעמי האישי, אחת משתי המכוניות היפות ביותר בעולם.

(השניה היא למבורגיני מיורה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
Now I have a stiffy...

 

הלוחית רישוי הזאת חוקית ובסדר? אין חובה למספרים? או שזאת לוחית פקטיבית?

 

לוחית חוקית למהדרין.

 

כשאתה רוכש רכב יש 2 אופציות:

1.לוחית רישוי "סדרתית"- בעצם הלוחית הסטנדרטית המנופקת על ידי משרד הרישוי על פי סדר רץ, שילוב של אותיות ומספרים.

2.לוחית רישוי בהתאמה אישית- יכול להיות שילוב של אותיות ומספרים או אותיות בלבד וכדומה, עלותה תואמת את הביקוש שלה- לוחית הרישוי היקרה ביותר בהונג קונג נושאת בגאון את הספרה 8 (כן, רק ספרה 8, מספר מזל אצל הסינים), נמכרה לפני שנים בכמה מליוני דולרים.

 

פרארי 458 אחת שעלתה פה לכביש בינואר לפני שנתיים בעלת לוחית רישוי XMAS GIFT ("מתנת חג המולד" בתרגום חופשי).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

וואוו, הפריוס בתמונה השניה, אילו קווים, איזה צבע ואיזו צריכת דלק, פשוט וואוו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בתמונה הראשונה - מדהים.

משמאל, מנגל ציבורי, נקי, מצוחצח. אף עארס לא לידו עם הכרס בחוץ.

אין מסביבו שאריות של שקיות של רמי לוי עם חורים מהשיפודים שנוזלים מכל מקום.

אין משפחה שמנפנפת. אין על הרצפה שאריות של שקיות פחמים.

איזה יופי של ניקיון. כבוד!

1512635_10151936618844962_2144666928_n.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בתמונה הראשונה - מדהים.

משמאל, מנגל ציבורי, נקי, מצוחצח. אף עארס לא לידו עם הכרס בחוץ.

אין מסביבו שאריות של שקיות של רמי לוי עם חורים מהשיפודים שנוזלים מכל מקום.

אין משפחה שמנפנפת. אין על הרצפה שאריות של שקיות פחמים.

איזה יופי של ניקיון. כבוד!

 

אתה מודע לזה שזה לא מנגל, אלא הספויילר של הפורשה השחורה.

 

:lol:

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בתמונה הראשונה - מדהים.




משמאל, מנגל ציבורי, נקי, מצוחצח. אף עארס לא לידו עם הכרס בחוץ.

אין מסביבו שאריות של שקיות של רמי לוי עם חורים מהשיפודים שנוזלים מכל מקום.

אין משפחה שמנפנפת. אין על הרצפה שאריות של שקיות פחמים.

איזה יופי של ניקיון. כבוד!

 

 

:lol::lol::lol:

 

עזוב את המנגל, הסאונד של המכונית שמחוברת למנגל הזה....(ואני בכלל לא מחובבי פורשה).

 

אפרופו פורשה, הנה נקודה מחרמנת למחשבה-

 

הקאררה S החדשה (זו שבגב של ה-911 טורבו RUF)- שייכת וננהגת על ידי בחורה בת 23.

 

הרכב הקודם שלה היה מגאן CUP, בין לבין עברו תחת ידיה עוד כמה פורשה כאלה ואחרות (הודות לאביה העשיר) עד שלבסוף החליטה שהיא סבבה עם הקאררה S.

 

והיא יודעת לנהוג הילדה הזאת...

 

עוד קטע שממחיש את החוסר פרופורציות של המקום הזה, בתמונה השניה רואים את אחת מה-C63 שנסעו איתנו, היא נהוגה בידי בחור חביב בשם סאני, בן 30 וקצת, המכונית משופרת (תוכנת ניהול מנוע, ניהול גיר ועוד כמה שטויות), במהלך השיחה איתו הוא זרק לי שיש לו רכב נוסף עם אותו מנוע שלי, לשאלתי אמר שהוא מחזיק 3 רכבים, את ה-C63, עוד M3 e90 ידנית ולסיום SL55 AMG (שכאמור חולקת אותו מנוע עם הרכב שלי).

 

והוא רק בתחילת שנות ה-30.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הקאררה S החדשה (זו שבגב של ה-911 טורבו RUF)- שייכת וננהגת על ידי בחורה בת 23.

(הודות לאביה העשיר)

 

אני רווק, תמסור לה שתדבר איתי.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לטעמי האישי, אחת משתי המכוניות היפות ביותר בעולם.

(השניה היא למבורגיני מיורה).

 

פששש... יש לנו טעם מאוד דומה במכוניות. זה מפחיד קצת, לא? :shock:

 

אחלה תמונות, עידן. keep 'em coming

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

וואו לא רק על הרכבים הסופר מדהימים, אלא גם על זה שהרכבים ניראים כל כך שמורים ויפים, מקוריים ונקיים.

זה לא רק רכב נקי ומבריק מבחינת הניקיון, אלא הקווים הישרים - רואים שרכבים נשמרו וטופלו על ידי מומחים. רכבים ברמת שמירה כזאת בארץ אפשר למצוא רק חדשים בסוכנויות רכב, אחרי כמה ימים כבר מתחיל הבלאי החיצוני על ידי קנאים ונהגים מוכשרים שלא משאירים פרטים בחנייה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...