Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקאררה S החדשה (זו שבגב של ה-911 טורבו RUF)- שייכת וננהגת על ידי בחורה בת 23. הרכב הקודם שלה היה מגאן CUP, בין לבין עברו תחת ידיה עוד כמה פורשה כאלה ואחרות (הודות לאביה העשיר) עד שלבסוף החליטה שהיא סבבה עם הקאררה S.

והיא יודעת לנהוג הילדה הזאת...

 

וכרגיל, כשדיברת איתה גילית שנגמר לך הפילם במצלמה? :wink:

פורסם

 

 

הקאררה S החדשה (זו שבגב של ה-911 טורבו RUF)- שייכת וננהגת על ידי בחורה בת 23.

 

הרכב הקודם שלה היה מגאן CUP, בין לבין עברו תחת ידיה עוד כמה פורשה כאלה ואחרות (הודות לאביה העשיר) עד שלבסוף החליטה שהיא סבבה עם הקאררה S.

 

והיא יודעת לנהוג הילדה הזאת...

 

.

 

אם היא מחפשת חתן כשר למהדרין בגילה, שלח אותה אלי
:oops:
פורסם

לצערנו לא פגשנו את בעליה אבל היא העתק של מכונית הראלי,

 

איך אתה יודע שמדובר ברפליקה/העתק ולא הדבר האמיתי?

 

בכל מקרה, תמונות מדהימות של הסטרטוס! :-o

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

דובר על זה בטופ גיר, מתי שהוא. מספר האמיתיות הוא פחות מ-10,

אפילו הם לא הצליחו לשים את היד על אחת אמיתית,

אלא נסעו ברפליקה (מוצלחת לכל הדעות).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
איך אתה יודע שמדובר ברפליקה/העתק ולא הדבר האמיתי?

 

בכל מקרה, תמונות מדהימות של הסטרטוס! :-o

 

 

אני לא יודע אם מדובר ברפליקה או מקורית, ככתוב- ניסינו לאתר את הבעלים ללא הצלחה.

 

אני לא פוסל שמדובר במכונית מקורית, יש לאנשים פה המון כסף וקשרים כשזה נוגע למכוניות.

 

אם מעניין אתכם לשמוע עוד פרטים לגבי הסטרטוס אני אנסה להגיע לבעלים דרך קבוצת חברים נוספת של נהגים בה אני חבר

 

ואדים,

 

לא נגמר הפילם בגלקסי שלי, היא חברה אצלי בפייסבוק אם מעניין אותך אבל למען האמת- אל תפתח צפיות לגבי המראה שלה, לא אטרקציה, פשוט אותי אישית מדליק לראות בחורה צעירה שנוהגת ברכב כזה ויודעת איך לשחק עם הרכב (בערך כמו שאני נדלק מבחורות על אופנוע 600/1000 ספורטיבי, עם\בלי בגדי עור או בגדים בכלל....).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...