Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ישראל של שנות ה 90 ומכוניותיה - תמונות


chesh

פוסטים מומלצים

בתמונה ליד הסיאט יש רנו 5 בדיוק כמו שהייתה לי.

איזה געגוע זה עשה לי לרנו 5.:cry:

 

 

מה שמזכיר שפעם הרנו 5 וגם הסיטרואן וויזה היו רכבים צבאים בין היתר.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמזכיר שפעם הרנו 5 וגם הסיטרואן וויזה היו רכבים צבאים בין היתר.

לגבי הסיטרואן ויזה אני לא בטוח.

יודע בודאות על הפג'ו 104, רנו 4 ופג'ו 205

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איביזה דור ראשון נמכרה בארץ בשנים 85-93, בשנתיים האחרונות כבר תחת קבוצת פולקסווגן.

 

המנועים הנפוצים היו 1.2 60 או 70 כ"ס, ו 1.5 85 כ"ס, מנועים שפותחו בשיתוף פורשה ועל מכסה שסתומים שלהם היה כתוב PORSCHE SYSTEM.

 

בשנים 87-88 בערך הגיע גם דגם בסיסי יותר עם מנוע 903 סמ"ק 45 כ"ס של פיאט 127/אונו. נמכר בעיקר (או אולי אך ורק) לחברות השכרה.

 

היה גם דגם ספורטיבי SXI עם אותו מנוע 1.5 והזרקת דלק, 100 כ"ס.

 

מה שמעניין שבאותה תקופה איבזה לא הייתה נחשבת סופר מיני, אלא משפחתית קומפקטית הצ'בק כמו גולף, פיאט טיפו, ואופל קדט.

 

בדור הבא שלה היא כבר התבססה על פולו וירדה לקטגוריית סופר מיני.

 

 

עוד אפשר לציין שאיביזה דור ראשון היא פחות או יותר המכונית היחידה של סיאט שהם פיתחו בעצמם.

 

ה1.2 הייתה עם 72 כ"ס, או מאוד קרוב.

ה 1.5 הייתה עם 90 כ"ס.

היא נחשבה ממש כסופר מיני.

לא זוכר דגם חלש יותר מ 1200.

NSU Club Israel

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה1.2 הייתה עם 72 כ"ס, או מאוד קרוב.

ה 1.5 הייתה עם 90 כ"ס.

היא נחשבה ממש כסופר מיני.

לא זוכר דגם חלש יותר מ 1200.

ל 1.2 היו 63 כ"ס.

ל 1.5 היו בתחילה 85 כ"ס, שעלו ב 89' ל 90 כ"ס עקב הגדלת המאייד.

לגירסה המוזרקת היו 105 כ"ס, ונקראה SXI.

האיביזה שווקה בנוסף עם מנוע 903 סמ"ק של ה 127, והיו לה 45 כ"ס.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסיטרואן ויזה אני לא בטוח.

יודע בודאות על הפג'ו 104, רנו 4 ופג'ו 205

 

 

היו כמה יחידות בודדות של סיטרואן וויזה בצבא

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיטרואן ןיזה פרטיות אני לא זוכר, אבל הגירסה המסחרית (C15) דיזל שרתה בצהל בשנות התשעים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה שירשור. יש לי באלבום תמונות תמונה של הטויוטה קורולה 94 שהייתה לנו. הרכב היה חדש מהחברה וצולם שנה שנתיים אחרי הרכישה. צריך לסרוק את התמונה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד תוספת ממני, שנת 1992-

 

זוכרים את הפיירבירד 1974 שהעליתי מקודם? הנה היא שוב, בתקופה שלמשפחה היו שלוש (!) מכוניות; הפיירבירד, מיצובישי לאנסר 1989 GLX, וחדש דנדש, הפיג'ו 405 1900 SR שהחליף את המיצובישי. אבא ז"ל עדיין לא מכר את הלאנסר, וכך לעבדכם הנאמן היתה בחירה מרובה... לא באמת:

 

img001.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חורף 91-92 זכור אצלי לשמצה במיוחד לאחר שנתקעתי בבסיס לאחר סופ"ש מושלג- ההסעות לא יכלו להגיע אלינו ולא יכלו להחליף אותנו. :x

 

אני הייתי תקוע באסטרה א. באו לחלץ אותנו עם חתולי שלג :-)

 

יפייפיה התמה הזו.

בעצם, תמה בכלל זה מכונית יפייפיה.

 

התמונות הללו גם ממחישות איך נתח השוק של תוצרת המגף התרסק. פעם ראית פיאט או אוטביאנקי בכל פינה.[/quote

 

גם אני חושב שהתמה יפה מאוד מהנה לנסיעה, וגם אמינה בעיניי , ולכן היו לי לא מעט כאלו שקניתי במחיר מצחיק לאורך השנים.

כיום מחזיק תמה שנקנתה לפני שנתיים ,חיפשתי אחת שמורה במיוחד והיה חשוב לי שיהיה לה סאנרוף, רכב יד 2 שנקנה גם בסכום מצחיק של אלפים בודדים, אבל במצב מעולה,עשיתי לה צבע חדש,

ושיפוץ כללי הרכב נוסע נהדר .

 

התימה שלך נראית מעולה.

 

הנה תרומתי לסובארו ג'אסטי הנהדרת ששירתה אותי למשך 7 שנים!!!

למה היום אין דברים כאלה?

פשוטה, אמינה, זריזה ומהנה

 

הג'סטי הידנית באמת היתה אחלה.

 

לגבי הכיכרות - שתי טעויות:

א. הY10 היא בכיכר המדינה, ולא כיכר דיזינגוף.

ב. כיכר מילאנו לא מופיעה בתצלום כלל, מה שמופיע בה זה בניין ברחוב דיזינגוף, צפונית לכיכר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה עוד כמה תרומות שלי לשרשור הנפלא הזה.

 

סוזוקי סוויפט אדומה שאמא קנתה בשנת 94' כמשומשת.

לא זוכר את שנת הייצור של הסוזוקי, אולי מישהו מזהה.

 

2por43a.jpg

 

 

 

אני בשנת 88' או 89', לא יודע במדוייק,

ברקע סימקה (אאל"ט) כלשהי מהעבודה של אבא.

 

1q3kmc.jpg

 

 

 

עוד תמונה משנת 88',

ברקע רנו אקספרס וסובארו פשע אדומה של המשפחה.

 

apd1eg.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש יפה.

לגבי הסוזוקי נראה לי היא שנת 87 או 88 כי משנת 89 הוחלפה הצורה.

והרנו אקספרס כול כך יפה במיוחד שהיא הדור הראשון של האקספרס.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...