Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי רכב במאי 2012 והתברר לי שהוא 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

חלקכם או רובכם בטח מכירים אותי, רכשתי את הרכב בתמונה סיאט לאון במאי 2012 שזה מועד עליה לכביש בידיעה שקניתי רכב שנת 2012 והיום אני מקבל טלפון מצ'מפיון לבוא להחליף מכטרוניקס שכן הרכב מצוייד עם גיר DSG7, אמרה הנציגה שהם שלחו מכתבים לפני מספר חודשים ואני משום מה לא קיבלתי והרגשתי מוזר לקבל טלפון כזה כי כמה שהיה זכור לי קראתי כי משנת 2012 פולקסווגן הודיעו כי הם פתרו את הבעיה.

 

חיפשתי את הנושא ומצאתי את הכתבה הזו מחודש אוגוסט 2013:

 

http://www.mako.co.il/cars-cars-news/local/Article-50f9694ef9d4041006.htm

 

מצויין בכתבה כי כל הרכבים המצויידים בגיר זה משנת ייצור 2008-2011 נקראים לתיקון ואני עדיין במחשבה שזה מוזר כי הרכב שלי 2012.

 

בדקתי לפי מספר שלדה בעזרתו של חבר טוב באתרים הבאים:

 

http://www.vindecoder.net/

 

http://www.vin-decoder.net/

 

ואכן הוא זיהה את הרכב שלי סיאט לאון שנת ייצור 2011!

 

 

התחושה האמת מאוד לא טובה ולא נעימה שכן איך ייתכן שאני רוכש רכב באמצע שנת 2012 (חודש מאי) ומקבל רכב שהוא בכלל שנת ייצור 2011? זה לא שקר מטורף?

 

מעבר לזה, אני הייתי בטוח כי אני כבר עם הגיר המתוקן כביכול ועתה מסתבר שאם הרכב שלי 2011 אז אני עם הגיר הבעייתי יותר. עולה הסוגיה, כל עוד הרכב באחריות של 5 שנים על הגיר נגיד ואפשר "לסבול" את זה, אך לאחר סיום תקופת האחריות, האם כדאי להעיף את הרכב מחשש לתקלות עתידיות ואז אין אחריות?

 

מעבר לכך, יש בכלל מה לעשות בסוגיה של שקר כזה? האם ניתן לתבוע בכלל? יש עם מי לדבר?

 

תודה לכולם.

פורסם

לא מבין מה הלחץ. אז הרכב ייוצר ב2011 מתישהו. מתי? בינואר? באוגוסט? בדצמבר?

לקח לו כמה חודשים להגיע לארץ, חיכה כאן קצת זמן אבל כנראה לא שנה, קיבלת עליו אני מניח הנחה יפה.

הגירים החדשים הם על רכבים שיוצרו באמת מאמצע 2012 או משהו כזה. מה חשבת? שרכב מגיע אליך חודש אחר ייצורו? מה הוא גבינה צהובה?

ולגבי הגיר - מרכיבים לך אני מניח את המכלולים החדשים. והרי עד היום חשבת שיש לך אותם והיית מרוצה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תגיד תודה למשרד התחבורה שהעלים את שנת המודל מרשיונות הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מאוד פשוט.

 

יוצר ע"י היצרן במאי 2011, נמכר ע"י היבואן במהלך 2012. בארץ, שנתון הרכב נרשם ברישיון בזמן הנפקת הרישיון, משמע שאפילו שהרכב יוצר ב2011, הוא עלה לכביש ב2012 ולכן נמכר כרכב משנת 2012.

 

מבעס? קצת. כנראה שבגלל שמדובר בDSG זה טיפה יותר מבעס אבל בכל מקרה אף אחד לא שיקר לך.

אם היית שואל על שנת ייצור כנראה שהיו אומרים לך, אבל כמו כל הישראלים אף אחד לא שואל כמה הזמן הרכב עמד במגרשי היבואן.

 

לי למשל יש לקוחות שמאוד מתעקשים על רכב שעומד לא יותר מחודשיים. מאוד נדירים, אבל יש כאלה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

חבל שאתה סתם מתנפח.

 

לא ראית פה תמונות של נמל אשדוד ומאות הרכבים שעומדים שם ואוספים אבק? אתה לא מודע לתופעה של רכבים שנמכרים יד1 0קמ בהנחה כי עברה שנה ממועד הייבוא שלהם?

באמת ובתמים חשבת שהרכב שלך הורכב בינואר, נשלח מספרד והגיע לידיים שלך תוך שלושה חודשים במבצע חיסול מלאי? (עצם העובדה שיש מבצע חיסול על הדגם אמור להתריע בפניך שזה לא המצב..)

בקיצור הכל בסדר, לך תעשה את הריקול ותמשיך עם חייך. לא קרה כלום.

 

העיקר כולם ממהרים לתבוע..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הבחור צודק לגמרי. היצרנים משנים את המפרט בדרך כלל בחודשי הקיץ, וזה נקרא שינוי שנת המודל. מתבטא בספרה העשירית של מספר השלדה. לכן יתכן שהרכב הוא במפרט 2011 אבל כיון שהמתין זמן רב עד מסירתו ללקוח ברשיון מצויין רק תאריך עליה לכביש 2012, ואילו הנתון הטכני של שנת הדגם חסר ברשיון, אלא אם הלקח טורח לפענח את ה-VIN. ועל כל הצרת יש יצרנים עם VIN לא סטנדרטי - למשל סוזוקי - שאינו ניתן לפענוח במחשבוני VIN סטנדרטיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן, אני חושב שזה מקרה שהוא לא נעים ולא בסדר. נכון שבזמנו לא חשבתי שהרכב יהיה 2011 כי כאשר קניתי רכב מאמצע שנת 2012 באמת חשבתי שהוא יהיה שנת ייצור 2012, מה לעשות? תמים? לא יודע, אולי כן אבל בואו נגיד שהייתי מצפה שיאמרו לי שהרכב שנת ייצור 2011 אבל אז כנראה היו יודעים שהייתי מתלבט אם לרכוש אותו או לא.

 

לדעתי יש פה תחום אפור שהוא מסריח וזה כן גובל בשקר כלשהו, הנקודה הבעייתית היא אכן ה-DSG שהוא 2011 ולא ה-"מתוקן" מ-2012 אבל ברור שאעשה את הריקול ואקווה לטוב, השאלה עכשיו האם עוד 3.5 שנים כאשר אחריות הגיר תסתיים כדאי ורצוי למכור את הרכב? או לקחת סיכון עם הגיר כאשר כבר אין אחריות?

 

תודה.

פורסם

תפתח שרשור ייעוץ באפריל 2017 ונראה, אם האיראנים לא ישמידו אותנו עד אז.

(אתה באמת שואל מה לעשות בעוד 3.5 שנים?..)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
תפתח שרשור ייעוץ באפריל 2017 ונראה, אם האיראנים לא ישמידו אותנו עד אז.

(אתה באמת שואל מה לעשות בעוד 3.5 שנים?..)

 

כן, אה? :-D

פורסם

אני באמת לא מבין מה אתה רוצה. אני רכשתי GTI בחודש מרץ. אין לי צל של ספק שהיא יוצרה בשנה שקדמה לאותו מרץ. SO??

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני באמת לא מבין מה אתה רוצה. אני רכשתי GTI בחודש מרץ. אין לי צל של ספק שהיא יוצרה בשנה שקדמה לאותו מרץ. SO??

 

אתה באמת חושב שזה תקין שתקנה רכב באמצע שנה מסויימת ותקבל למעשה רכב שהוא מודל שנה קודמת? ברמת הצרכנות זה נשמע לך תקין? אם כן לבריאות, לדעתי יש פה תחום בעייתי שהיה מחייב לומר כי הרכב יוצר בשנה קודמת וכי אינו השנה שבה אני רוכש אותו.

פורסם
אתה באמת חושב שזה תקין שתקנה רכב באמצע שנה מסויימת ותקבל למעשה רכב שהוא מודל שנה קודמת?

 

הוא מודל 2012, שיוצר ב-2011.

כן זה תקין.

 

רות סוף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...