Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי מדריך להרכבת מערכת לאוטו ובכלל כל גדבר חשמלי רשום שם לנתק ת ההדק השלישי ( - )

אצל חבר שלי עשינו את זה רק שניתקנו גם את הפלוס ( + ) ומה שקרה זה שהאזעקה נדפקה לא יודע משו השתבש שם

השאלה שלי זה אם אני מנתק עכשיו רק את ההדק השליש כמו שכתוב במדריך בלי לנתק את הפלוס זה יכול לקרות גם הדבר הזה?

ודבר שני אני לא יכול להתחשמל נכון?

 

מחכה לתשובות

פורסם
קראתי מדריך להרכבת מערכת לאוטו ובכלל כל גדבר חשמלי רשום שם לנתק ת ההדק השלישי ( - )

אצל חבר שלי עשינו את זה רק שניתקנו גם את הפלוס ( + ) ומה שקרה זה שהאזעקה נדפקה לא יודע משו השתבש שם

השאלה שלי זה אם אני מנתק עכשיו רק את ההדק השליש כמו שכתוב במדריך בלי לנתק את הפלוס זה יכול לקרות גם הדבר הזה?

ודבר שני אני לא יכול להתחשמל נכון?

 

מחכה לתשובות

תשובה מהירה!

זהירות אתה יכול להתחשמל! חבר לגופך מנורות ותוכל להאיר את רמת גן!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ממתח 12 וולט לא מתחשמלים !!.

אני מכיר שני הדקים (שלילי וחיובי), בכל מקרה לא משנה איזה הדק מנתקים (פתיחת מעגל חשמלי).

מע' האזעקה לא אמורה להתקלקל, נסה לבצע לה RESET ע"י המפתח של היחידה עצמה.

תופעות מוכרות כאשר מנתקים אחד ההדקים:

"בריחת" כל התחנות הקבועות מהרדיו.

איפוס מחשב ניהול מנוע.

 

בהחלפת מצבר על מנת שלא יקרו התופעות הנ"ל ישנם חשמלאי רכב "שמגשרים" בעזרת מצבר חדש.

פורסם

אז ככה האם יש הבדל מבחינת אחוזי הנזק שיכולים להיגרם לאיפוס העזאקה או לרדיו וכאלה אם מנתקים רק את ההדק השלילי או את שניהם

 

ומה כבר יכול להיגרם אם אני עושב תחת מתח כאשר אני אחראי לכך שלא יתקצר הפלוס והמינוס האם יש עוד דברים שהם לא בשליטתי

פורסם

לא משנה אם אתה מנתק אחד מההדקים או שניהם (בכל מצב פתחת את המעגל החשמלי).

אם הינך עובד מסודר ולאחר כל חוט הינך מבצע בידוד אזי, ניתן לעבוד תחת מתח.

ברכבים של היום ממש לא מומלץ לבצע חיתוכים ואילתורים בצמות אלא, להתקין צמה מתאמת (למערכת סטראו) מקורית של היצרן .

התקנה חובבנית עלולה לשרוף מחשב המנוע ואז זה עסק יקר שהאחריות ברוב המקרים לא תופסת.

 

בקיצור, עדיף לבצע פעולות כאלה אצל חשמלאי מוסמך ולמנוע "כאבי ראש" עתידיים.

×
×
  • תוכן חדש...