Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט עד 160K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב אני מתלבט...

הזמנתי Leon SC FR 1.8, עדיין יכול להתחרט.

 

בבדיקה של שאר האפשרויות לא מצאתי משהו אחר שמתאים. אני מחפש אוטומט.

פולו GTI - דגם ישן, מנוע ישן

סיאט קופרה - כנל

 

האם יש עוד אפשרויות שלא בחנתי ?

נוהג על: Leon SC FR 1.8 TSI צבע לבן

לשעבר: SEAT IBIZA 1.2TSI SC

פורסם
קליאו RS. היא אומנם קטנה יותר מהלאון, אבל מקבלת ביקורות טובות.

 

קפוץ גם לאבארט. יש את ה500 שאומנם חלשה יחסית אבל מפצה בהתנהגות.

 

לצערי קליאו RS לא באה בחשבון, הם הגזימו לחלוטין עם מחיר הרכב.

ה-500 קטנה במיוחד ולצערי העיצוב לא לטעמי.

 

מאד רציתי את ה-קליאו RS אבל במחיר הזה אין מצב.

נוהג על: Leon SC FR 1.8 TSI צבע לבן

לשעבר: SEAT IBIZA 1.2TSI SC

פורסם

IbizaLoca,

ברור לך שהדבר הספורטיבי היחיד בלאון הוא המנוע, נכון? (וגם זה בע"מ).

עוד דבר, כמה רוצים ממך תמורת הלאון? 160K?

 

אל תמהר לפסול את הקליאו, ייתכן ויש מקום למו"מ בקשר למחיר. בנוסף, בדוק מול דלק מוטורס לגבי הפוקוס ST.

אפשרות נוספת היא אבארט פונטו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
IbizaLoca,

ברור לך שהדבר הספורטיבי היחיד בלאון הוא המנוע, נכון? (וגם זה בע"מ).

עוד דבר, כמה רוצים ממך תמורת הלאון? 160K?

 

אל תמהר לפסול את הקליאו, ייתכן ויש מקום למו"מ בקשר למחיר. בנוסף, בדוק מול דלק מוטורס לגבי הפוקוס ST.

אפשרות נוספת היא אבארט פונטו.

 

156K על הכביש והוסיפו עוד קצת תוספות ללא עלות.

אבדוק את האפשרויות שהעלית.

נוהג על: Leon SC FR 1.8 TSI צבע לבן

לשעבר: SEAT IBIZA 1.2TSI SC

פורסם
IbizaLoca,

 

 

אל תמהר לפסול את הקליאו, ייתכן ויש מקום למו"מ בקשר למחיר. בנוסף, בדוק מול דלק מוטורס לגבי הפוקוס ST.

אפשרות נוספת היא אבארט פונטו.

 

למיטב ידיעתי הפונטו אבארט משווקת בארץ עם תיבה ידנית בלבד

פורסם
למה שללת סיאט לאון קופרה או FR בנות שנה, שנתיים?

מנוע מיושן? מנועים עם פוטנציאל מטורף.

 

לא שללתי, אבל ללאון החדשה מנוע טוב יותר עם פוטנציאל שיפור לא פחות טוב. גם מגיע עם 180 סוסים במקום 160 במנוע הישן.

נוהג על: Leon SC FR 1.8 TSI צבע לבן

לשעבר: SEAT IBIZA 1.2TSI SC

פורסם

אתה שוכח שfr מגיע עם טורבו קיי03אס ולא קיי03 רגיל כמו בלאון 1.8 ככה שיש לך יותר פוטנציאל.. ואתה מקבל מנוע 2.0 עם 200 כס ולא 160/ 180 בחדשה.. ושלא הדבר על הצורה החדשה שלדעתי הרסה את הלאון.. מיטו/גולייטה/אבארט לא נותנות הרבה במיוחד.. אם אתה מוכן לרדת שנה יש לך גם Gti ואם אתה מוכן לרדת שנתיים+ במחיר הזה אתה יכול לקנות שירוקו 2.0 או Sti. בהצלחה

פורסם

^

לאון, בכל גרסה שלה, נותנת בעיקר מנוע ותת היגוי. מיטו/ג'ולייטה/אבארט מוצלחות ממרבית תוצרת VAG (בסגמנטים הרלוונטיים) מבחינת היגוי.

בנוסף, גם המיטו/ג'ולייטה/אבארט מגיעות עם מנוע טורבו אשר קל להעלות את הספק המנוע שלו.

 

למיטב ידיעתי הפונטו אבארט משווקת בארץ עם תיבה ידנית בלבד

צודק, לא שמתי לב תחילה שהוא מחפש רק אוט'.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
^

לאון, בכל גרסה שלה, נותנת בעיקר מנוע ותת היגוי. מיטו/ג'ולייטה/אבארט מוצלחות ממרבית תוצרת VAG (בסגמנטים הרלוונטיים) מבחינת היגוי.

בנוסף, גם המיטו/ג'ולייטה/אבארט מגיעות עם מנוע טורבו אשר קל להעלות את הספק המנוע שלו.

 

 

צודק, לא שמתי לב תחילה שהוא מחפש רק אוט'.

 

לגבי המיטו/ג'ולייטה ברמת המחיר שלי ניתן להשיג רכב חלש יותר משמעותית לעומת הלאון. אין ספק שהמיטו ואחותה הגדולה נראות טוב יותר. אבל אני לא יכול לפרוץ את התקציב. וכמובן מעדיף את מירב הביצועים במצב הקיים.

נוהג על: Leon SC FR 1.8 TSI צבע לבן

לשעבר: SEAT IBIZA 1.2TSI SC

פורסם

ב160K???

 

מלללללאאאאא...

 

 

יש לך את הקורסה OPC, שהיא ניראת נורמטיבית לכל דבר אבל בפועל היא ממש לא.

 

הפיאסטה ST, יש לה מנוע חזק שילדה טובה ומיתלים מעולים, גם היא וגם הOPC עובדות על מנוע 1.6T.

 

האבארט פונטו רצה לעומת זאת עם מנוע 1.4T מוטלי אייר (זהה למיטו תילתן). אבל מצד שני היא נוחה יותר ביום יום.

 

מה ש- Cuore Sportivo. אבל גם לא נכון, וזאת כי- נכון קל להעלות את ההספק, אבל מצד שני אתה דיי מוגבל (בעיקר במנועי מולטי אייר, עד לאחרונה). מבחינת עד כמה אתה באמת יכול להעלות אותו וזה לא זול... מצד שני זה אף פעם לא זול.

 

בסופו של דבר כל מה שרשמו קודמיי נכון לכאן ולכאן.

 

פוטנציאל השיפור בVAGS מטורף, אני ושאר האנשים פה מניחים שתירצה מתישהו לשפר אם אתה קונה רכב מסוג זה.

 

מאידך האיטלקיות ברמה הבסיסית, אמורות לאחוז טוב יותר.

 

אם אתה שואל אותי? ואני בעלים של אבארט. אם היו שואלים אותי למה הייתי מחליף שהוא לא אבארט?

 

**פיאסטה ST.**

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
ב160K???

 

מלללללאאאאא...

 

 

יש לך את הקורסה OPC, שהיא ניראת נורמטיבית לכל דבר אבל בפועל היא ממש לא.

 

הפיאסטה ST, יש לה מנוע חזק שילדה טובה ומיתלים מעולים, גם היא וגם הOPC עובדות על מנוע 1.6T.

 

האבארט פונטו רצה לעומת זאת עם מנוע 1.4T מוטלי אייר (זהה למיטו תילתן). אבל מצד שני היא נוחה יותר ביום יום.

 

מה ש- Cuore Sportivo. אבל גם לא נכון, וזאת כי- נכון קל להעלות את ההספק, אבל מצד שני אתה דיי מוגבל (בעיקר במנועי מולטי אייר, עד לאחרונה). מבחינת עד כמה אתה באמת יכול להעלות אותו וזה לא זול... מצד שני זה אף פעם לא זול.

 

בסופו של דבר כל מה שרשמו קודמיי נכון לכאן ולכאן.

 

פוטנציאל השיפור בVAGS מטורף, אני ושאר האנשים פה מניחים שתירצה מתישהו לשפר אם אתה קונה רכב מסוג זה.

 

מאידך האיטלקיות ברמה הבסיסית, אמורות לאחוז טוב יותר.

 

אם אתה שואל אותי? ואני בעלים של אבארט. אם היו שואלים אותי למה הייתי מחליף שהוא לא אבארט?

 

**פיאסטה ST.**

 

נראה לי שזה לא ממש משנה. הפיאסטה ST לא נמכרת בארץ.

מבחינתי אחד הדברים החשובים ברכישת רכב זה זמינות :)

נוהג על: Leon SC FR 1.8 TSI צבע לבן

לשעבר: SEAT IBIZA 1.2TSI SC

פורסם
נראה לי שזה לא ממש משנה. הפיאסטה ST לא נמכרת בארץ.

מבחינתי אחד הדברים החשובים ברכישת רכב זה זמינות :)

 

איך אומרים אנשים פה?

 

"אתה טועה ומטעה!".

 

יש לי חבר שהזמין דרך איילון ומקבל אותה בתחילת השנה האזרחית הנוכחית..

 

ובתקציב הזה הוא גם מקבל עודף.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

×
×
  • תוכן חדש...