Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני חדש בפורום,אני בשלבי רכישת סיאט איביזה 2013,כששאלתי על מערכת המולטימדיה הבנתי שהם כבר לא עובדים עם הדגמים שהיו עד היום של blankput והתחילו להתקין מערכת מולטימדיה בשם הוגו (זה בפרטים היחידים שנציגת המכירות אמרה לי)

 

ניסיתי למצוא פרטים לגבי החברה אך ללא הצלחה. אולי מישהו מכם שמע משהו על זה?

פורסם

צלצלתי ל "רדיו מילאנו" המתקינים הרשמיים,

 

הנציגה שענתה לי אמרה שלחברה קוראים UGO, גם חיפוש השם הזה לא העלה הצלחה.

 

הצלחתי למצוא חברה בשם UGODE,ואני סבור שזו החברה.

 

מישהו מכיר?התנסה?

פורסם
זה היצרן

Hugo1.jpg

 

וברצינות: אין ספק שזה עוד תחליף סיני זול ולא שווה שהם שמים כדי לסתום את החור של הרדיו..

 

חזק ביותר!!!

פורסם
צלצלתי ל "רדיו מילאנו" המתקינים הרשמיים,

 

הנציגה שענתה לי אמרה שלחברה קוראים UGO, גם חיפוש השם הזה לא העלה הצלחה.

 

הצלחתי למצוא חברה בשם UGODE,ואני סבור שזו החברה.

 

מישהו מכיר?התנסה?

 

תוותר

לא שווה

קניתי ג'טה עם מערכת כזאת ואני מאוד מאוכזב...

×
×
  • תוכן חדש...