Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם!

 

הבעיה: לא נדלקת הנורה של תא המטען בעת פתיחת התא.

 

ניסויים וממצאים:

  • - נבדק מתח במגי בית הנורה ונמצא שישנו מתח של כ-12V
  • - הנורה נבדקה ע"י חיבורה במקום אחר ונמצאה תקינה.
  • -למרות שהנורה נמצאה תקינה, חוברו במקומה 2 נורות זהות לה, לפי הסדר, וגם הן לא דלקו.

מה הבעיה חברים? מה ניתן לעשות?

 

תודה.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

שינוי דרמתי בעלילה!

 

לאחר כמה משחקים עם המתח. נעילה ופתיחה ושוב נעלה ופתיחה, הנורה החלה לעבוד רק שהיא עובדת כל הזמן. גם כאשר אני נועל וגם כאשר אני פותח.

מה עכשיו?

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

כניראה שקיים מעין כפתור שברגע שתא המיטען ניפתח הוא אמור להילחץ או להישתחרר ואז זה מה שמדליק את הנורה. כמו בדלתות שהדלת נישענת על כפתור שברגע שאתה פותח את הדלת אותו כפתור מישתחרר והנורה בתא הנוסעים נידלקת. אז הבעיה באותו כפתור ככל הניראה.

פורסם
כניראה שקיים מעין כפתור שברגע שתא המיטען ניפתח הוא אמור להילחץ או להישתחרר ואז זה מה שמדליק את הנורה. כמו בדלתות שהדלת נישענת על כפתור שברגע שאתה פותח את הדלת אותו כפתור מישתחרר והנורה בתא הנוסעים נידלקת. אז הבעיה באותו כפתור ככל הניראה.

 

אתה צודק. באמת יש כפתור. אבל בהתחלה, אחרי קריאה של כמה שרשורים בפורום ובמקומות אחרים חשבתי שהמיקרוסוויץ' נמצא באזור המנוע של מנעול תא המטען. פירקתי את המנעול וגיליתי שהמקרו-סוויץ' לא שם. ואז ראיתי את הקפות שנלחץ בזמן שסוגרים את התא והוא בכלל נמצא בצד ולא קשור למערכת הנעילה.

אבל כנראה שבזמן ש"שיחקתי" עם כל העניינים איכשהו זה חזר לעבוד. אולי זו בעיה במגעים.

בכל מקרה, ביניתיים. ריססתי ספרי מגעים על מגעי חיבור הקפתור לצמה, מפני שאת הקפתור עצמו עם המקרוסוויץ' אני לא מצליח להוציא. אם הבעיה תחזור נבדוק חיווט.

תודה בכל מקרה על כל התגובות!

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

הבעיה בכפתור. מגע רופף בינו לבין גוף הרכב. הניקוי שביצעת יעזור לזמן מסויים.

 

 

 

מדדת 12 ולוט בבית נורה, כי תמיד מגיע לשם 12 וולט.

 

 

הכפתור נותן (-) כלומר סוגר מעגל לגוף הרכב ולכן הנורה נדלקת.

 

כנראה ביצעת בדיקה בין אחד המגעים בבית נורה לבין הגוף ולא בין שני המגעים ולכן מדדת 12 וולט.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...