Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נכון, זה היה מבצע של אלבר או אלדן. העניין הוא שנגמר המלאי - ואיתו גם ההזדמנות למחיר הזה.

 

עריכה : תראו מה מצאתי... סוף סוף מחירים לאיילון מוטורס: http://auto.israelweather.co.il/sale/auto/ford/fiesta/68857

 

לא מבצע ולא נעליים, זה המחיר באחת מחברות הליסינג (לא אלבר ולא אלדן).

המחיר עדכני להיום.

אגב, באלדן המחיר גבוה מידי (96K ₪).

 

לגבי איילון מוטורס, המחיר לא מספיק מפתה בכדי לרכוש רכב מהם.

יש לזכור שהרכב דרכם מגיע עם שנתיים אחריות בלבד.

וגם האחריות שהם נותנים היא דרך דלק מוטורס, ואולי אני סתם חשדן אך לדעתי דלק מוטורס לא ייתנו את אותו השרות למישהו שלא רכש דרכם את הרכב.

במחיר זול משמעותית אולי זה היה משתלם.

פורסם
באיזו חברה? חיפשתי בגוגל ולא מצאתי...

 

גם אני תהיתי. כי חיפשתי, ללא הצלחה, קליאו 0.9 טורבו ידנית 0 ק"מ יד שניה מיסינג/השכרה.

 

לדעתי הוא מתכוון לפיאסטה....

פורסם

המתחרה הכי ראויה כאן , ואף יותר מזה היא לא פחות מפיאסטה אקו-בוסט עם מנוע 1 ליטר . תבדוק שוב באיילון אם אפשר לייבא אותה ומה המחיר . לא מזמן הייתי ברומניה ונסעתי עליה שם . איזה חוויה ! עולה את עליות כאילו שלא היו כאלה . וב 3 דלתות היא

מדהימה . גרסת ה80 כ"ס , עולה שם "רק" 9600 יורו . עם דרגת זיהום קטנה כמו שלה , המיסוי לא יהיה כל כך גבוה .

בדוק את האופציה הזו .

פורסם
גם אני תהיתי. כי חיפשתי, ללא הצלחה, קליאו 0.9 טורבו ידנית 0 ק"מ יד שניה מיסינג/השכרה.

 

לדעתי הוא מתכוון לפיאסטה....

 

גם אני התכוונתי לפיאסטה. אין מבצע כזה כרגע לפי מה שראיתי.

פורסם
גם אני התכוונתי לפיאסטה. אין מבצע כזה כרגע לפי מה שראיתי.

 

אתה טוען שאני שקרן?

יש מחיר (לא מבצע!) של 90K ש"ח לפיאסטה2013 1.6 אוט' יד-1 0ק"מ מליסינג!

אם זה באמת מעניין אותך באיזו חברה הרכב נמכר במחיר זה תתקשר לחברות השונות ותשאל!

ואם לא בא לך להתאמץ, פשוט תעשה חיפוש בפורום...

 

אם אתה התכוונת לקליאו, אז אכן היא לא נמכרת דרך חברות הליסינג, לפחות לא עד כמה שידוע לי (ובדקתי בכל חברות הליסינג הרלוונטיות).

פורסם
אתה טוען שאני שקרן?

יש מחיר (לא מבצע!) של 90K ש"ח לפיאסטה2013 1.6 אוט' יד-1 0ק"מ מליסינג!

אם זה באמת מעניין אותך באיזו חברה הרכב נמכר במחיר זה תתקשר לחברות השונות ותשאל!

ואם לא בא לך להתאמץ, פשוט תעשה חיפוש בפורום...

 

אם אתה התכוונת לקליאו, אז אכן היא לא נמכרת דרך חברות הליסינג, לפחות לא עד כמה שידוע לי (ובדקתי בכל חברות הליסינג הרלוונטיות).

אני קניתי באלבר לפני שלושה חודשים ב-87 אלף. ידוע לך למה הם הפסיקו למכור?

פורסם
אני קניתי באלבר לפני שלושה חודשים ב-87 אלף. ידוע לך למה הם הפסיקו למכור?

לא יודע אך בפועל הם הפסיקו.

יש לציין כי בזמן שרכשת גם מחירון היבואן היה נמוך ב-2000 ש"ח ממחירו כיום.

מה תאריך העליה לכביש של הרכב שלך?

פורסם
לא יודע אך בפועל הם הפסיקו.

יש לציין כי בזמן שרכשת גם מחירון היבואן היה נמוך ב-2000 ש"ח ממחירו כיום.

מה תאריך העליה לכביש של הרכב שלך?

אני מניח שהעלו בגלל עליית המס. הרכב שלי עלה לכביש ביוני אם אני זוכר נכון. זו הייתה עסקה אחת המהירות. קיבלתי את הרכב למחרת כולל אגרה, קודן וחיישני רוורס. כנראה שהיה להם אז מלאי והפסיקו לייבא. גם 90 אלף זה מחיר שווה לדעתי. למרות שזה יד ראשונה מליסינג, זה זול מהקליאו בכמעט 20 אלף שקל, ובתכלס לדעתי גם רכב יותר טוב. הייתרון של הקליאו הוא רק במראה וקצת באבזור. עשיתי נסיעת מבחן על שני הרכבים, הפיאסטה הרגישה לי יותר זריזה וחזקה. יחסית למנוע טורבו הקליאו מאכזבת מאוד, בטח בהשוואה ל-TSI.

פורסם
המתחרה הכי ראויה כאן , ואף יותר מזה היא לא פחות מפיאסטה אקו-בוסט עם מנוע 1 ליטר . תבדוק שוב באיילון אם אפשר לייבא אותה ומה המחיר . לא מזמן הייתי ברומניה ונסעתי עליה שם . איזה חוויה ! עולה את עליות כאילו שלא היו כאלה . וב 3 דלתות היא

מדהימה . גרסת ה80 כ"ס , עולה שם "רק" 9600 יורו . עם דרגת זיהום קטנה כמו שלה , המיסוי לא יהיה כל כך גבוה .

בדוק את האופציה הזו .

 

אם יגיע ביבוא מסודר אז זה נשמע רכב מצויין.

אבל הרפתקה של לייבא אותו לבד זה לא כ"כ פשוט

פורסם
אתה טוען שאני שקרן?

יש מחיר (לא מבצע!) של 90K ש"ח לפיאסטה2013 1.6 אוט' יד-1 0ק"מ מליסינג!

אם זה באמת מעניין אותך באיזו חברה הרכב נמכר במחיר זה תתקשר לחברות השונות ותשאל!

ואם לא בא לך להתאמץ, פשוט תעשה חיפוש בפורום...

 

אם אתה התכוונת לקליאו, אז אכן היא לא נמכרת דרך חברות הליסינג, לפחות לא עד כמה שידוע לי (ובדקתי בכל חברות הליסינג הרלוונטיות).

 

אלון, לא אמרתי שאתה שקרן אז אתה יכול להרגיע את הרוחות. בדקתי בפורום ובאינטרנט, ואין איזכור של מחיר כזה המוצע כיום. אני מניח שאם היה כזה- הייתי מוצא איזו פיסת מידע ברשת, אחרת אותה חברה לא באמת מעוניינת למכור.

 

לפני מספר חודשים בהחלט היה מחיר כזה, אבל כמו שציינתי לפני, המלאי אזל.

פורסם

למה חוסר האמונה?

אני אומר לך שקיבלתי הצעה בכתב (לפני שבוע) ואתה בשלך עדיין טוען שלא קיים.

מי שבאמת מעוניין צריך לכתת רגלים בין הסוכנויות השונות ולבסוף ימצא את מבוקשו.

אגב, יש פה לפחות עוד חבר פורום אחד אשר קיבל ממני את שם החברה, ביקר שם לפני יומיים-שלושה, וגם הוא קיבל את אותו המחיר.

 

בהצלחה..


×
×
  • תוכן חדש...