Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה חוסר האמונה?

אני אומר לך שקיבלתי הצעה בכתב (לפני שבוע) ואתה בשלך עדיין טוען שלא קיים.

מי שבאמת מעוניין צריך לכתת רגלים בין הסוכנויות השונות ולבסוף ימצא את מבוקשו.

אגב, יש פה לפחות עוד חבר פורום אחד אשר קיבל ממני את שם החברה, ביקר שם לפני יומיים-שלושה, וגם הוא קיבל את אותו המחיר.

 

בהצלחה..

השאלה באמת למה לא מפרסמים שיש את הרכב הזה בליסינג. זה באמת מוזר. גם באלבר בזמנו לא פרסמו באתר שלהם.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השאלה באמת למה לא מפרסמים שיש את הרכב הזה בליסינג. זה באמת מוזר. גם באלבר בזמנו לא פרסמו באתר שלהם.

 

התשובה דיי ברורה.

נמסר לי ע"י מספר נציגים של חברות ליסינג שונות כי הם רכשו לאחרונה כמויות ענקיות של מאזגה 2 ויונדי I20.

אז למה להם לדחוף לשוק רכב שהם צריכים להזמין מהיבואן במחיר דיי גבוה (דלק מוטורס לא נותנים להם הנחה גדולה מספיק על הפיאסטה) ולא לדחוף בכוח לכל לקוח שני את ה-I20 או ה-2?

פורסם
למה חוסר האמונה?

אני אומר לך שקיבלתי הצעה בכתב (לפני שבוע) ואתה בשלך עדיין טוען שלא קיים.

מי שבאמת מעוניין צריך לכתת רגלים בין הסוכנויות השונות ולבסוף ימצא את מבוקשו.

אגב, יש פה לפחות עוד חבר פורום אחד אשר קיבל ממני את שם החברה, ביקר שם לפני יומיים-שלושה, וגם הוא קיבל את אותו המחיר.

 

בהצלחה..

 

אני סקרן - למה אתה מתעקש לא לכתוב פשוט איפה זה וזהו.

חשבתי שכל מהות הפורום היא לחלוק מידע...

פורסם
אני סקרן - למה אתה מתעקש לא לכתוב פשוט איפה זה וזהו.

חשבתי שכל מהות הפורום היא לחלוק מידע...

 

^

בדיוק, על מה ולמה כל המיסתורין?

אנו פה בפורום משתפים מידע על מנת לעזור אחד לשני.

 

ולנושא,

אני חושב שכיום הקליאו שבמבצע "חבר" ב80K (הדגם הפחות מאובזר) נותנת את התמורה הטובה ביותר למחירה!

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.


×
×
  • תוכן חדש...