Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם ושבת שלום ,

ברשותי רכב מאזדה לאנטיס שנת 2000 מנוע 1600

ברכב מותקנת אזעקת קוברה עם כפתור נעילה גדול וכפתור צופר קטן

ביום יום הרכב בעת נעילה או פתיחה היה משמיע צפצוף

כיום לאחר ניתוק המצבר לכמה דקות הרכב נפתח ונסגר כולל סגירת החלונות אך ללא צפצוף

שלוחצים על הכפתור הקטן שומעים את האזעקה והיא עובדת אבל כאשר נועלים את הרכב או פותחים

לא נשמע כל צפצוף.

בדקתי את הסירנה והיא עובדת אודה למי שיודע דבר על בעיה זו

תודה מראש ושבת שלום

פורסם
כנראה בעיה של ממסר בתוך המעגל החשמלי של האזעקה, אם הכל עובד (חלונות ונעילה ) כל השאר זה סתם.

 

נשמע לי קצת מוזר שכל המערכת עובדת ופתאום הפסיק הצפצוף אני חושש שיש משהו נוסף שגורם לזה להיות ככה

פורסם

כל דבר שתעשה לשיפור המצב יבוא ב"בזבוז" זמן או כסף, ולפי דעתי ההתעסקות בזה מיותרת. אולי יהיו יותר הודאות של אנשים שהתנסו בזה יותר ממני.

פורסם

בזבוז כסף בטוח שלא יש קצת ידיים לתקן מה שיצטרך בסופו של דבר כולנו אוהבים שלמות ומפריע שמשהו לא מסתדר

פורסם

אולי כמו בביפר של רב בריח יש מצב שקט ..

ברגע שניתקת תמצבר המערכת התאפס ואולי נכנסה לזה באופן אוטו'

נסה לראות בהוראות אם קיים מצב כזה ..

פורסם

חברים תודה רבה נעזרתי במה שנכתב מעלי להוציא את הקוטב ולהחזיר וללחוץ על הכפתור הגדול וזה הסתדר תודה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...