Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היית שמח לקבל המלצות על צמיגים לסקודה רומסטר.

לא מחפש לחסוך בכסף ולא מתכוון להתקין צמיגים פשוטים ו/או סיניים.

 

אני אשמח לדעת ממישהו בעל רכב דומה על מה הוא ממליץ

 

 

תודה, אורי.

  • ספונסר פורום
פורסם

אם אתה מחפש צמיג איכותי, אז שקול ברצינות את גודייר Efficientgrip. צמיג איכותי מאוד, שקט ואוחז נהדר. המחיר לא זול אבל...

http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=12350&PF=&did=1518&G=&SM=&_UserReference=A80B40E19493071F523588FB

 

אופציה נוספת היא הצמיג החדש של NITTO שהגיע לארץ, מותג היוקרה של טויו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=495098

פורסם
שלום לכולם,

היית שמח לקבל המלצות על צמיגים לסקודה רומסטר.

לא מחפש לחסוך בכסף ולא מתכוון להתקין צמיגים פשוטים ו/או סיניים.

 

אני אשמח לדעת ממישהו בעל רכב דומה על מה הוא ממליץ

 

 

תודה, אורי.

 

 

 

שלום,

 

במידה שלך יש צמיגי nitto בכמה דגמים. אתה יכול לפנות אלי בפרטי ואני יפנה אותך לפנצריה הקרובה אליך.

כל הדגמים הם תוצרת יפן ולכל דגם יתרונות משלו.אשמח לעזור לך בכל שאלה.

 

בברכה ,

 

אורי

פורסם

אני ממליץ לך בחום על הצמיגים של מישלין.

יש לי רכב מסוג מאזדה 6, הרכבתי 4 צמיגים של משילין והרכב ממוגנט לכביש.

צמיגים מדהימים שמביאים לרכב יכולות תמרון טובות.

עולים קצת יקר ביחס לצמיגים אחרים, אבל שווים כל שקל.

×
×
  • תוכן חדש...