Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב איביזה 2010 fr 150 כס .

עשיתי טסט החודש..ולפנינהטסט נסעתי למוסך מורשה ואמרו שאני חייב להחליף ברקסים..

עברתי 48000 ושלוש שנים .

העלות הייתה בסביבות ה3 אלף שח

השאלה אם זה הגיוני ? או שדפקו אותי?

פורסם

המחיר סביר אולי לחברה-מוסך היבואן אבל,אני חושב שבמוסך כללי/מוסך שמתמחה בדגם כמו רון היית נשאר עם עודף נאה ביד.

לא מבין מה כל כך מיוחד ברכב הזה, מוסך כללי יכול להשתמש בחלק תחליפי OEM,שעולה פחות מחלק מקורי וגם מחיר העבודה זול בהרבה מהחברה.

בכל מקרה כבר תיקנת,זה לא יתן עכשיו כלום לבכות על מה שהיה-זה סתם עכשיו.

פעם הבאה- לפני תיקון עדיף להתייעץ כאן ולקבל המלצה למוסכים לא פחות טובים ממוסך החברה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
המחיר סביר אולי לחברה-מוסך היבואן אבל,אני חושב שבמוסך כללי/מוסך שמתמחה בדגם כמו רון היית נשאר עם עודף נאה ביד.

לא מבין מה כל כך מיוחד ברכב הזה, מוסך כללי יכול להשתמש בחלק תחליפי OEM,שעולה פחות מחלק מקורי וגם מחיר העבודה זול בהרבה מהחברה.

בכל מקרה כבר תיקנת,זה לא יתן עכשיו כלום לבכות על מה שהיה-זה סתם עכשיו.

פעם הבאה- לפני תיקון עדיף להתייעץ כאן ולקבל המלצה למוסכים לא פחות טובים ממוסך החברה.

 

אני לא סגור על החוק ואשמח אם יתקנו אותו מי שכן מכיר, אבל לפי מה שידוע לי, מוסך לא יכול לשחרר רכב שיש בו ליקוי בטיחותי כמו בלמים, צמיגים הגה וכו'. לי לא שיחררו פעם רכב שהייתה חובה להחליף בו את הצמיגים על פי הוראות היצרן. במוסך אמרו לי שמצדם אני יכול להביא להם איזה צמיג שאני רוצה אם אני לא רוצה לקנות מהם אבל את הרכב ככה אסור להם להוציא מהמוסך אחרת יכולים לתבוע אותם במקרה של תאונה. מקסימום אפשר להעביר אותו על גרר למוסך אחר ואז ההבדל במחיר שאולי היה יכול להיות ממילא מתבטל.

פורסם
יש לי רכב איביזה 2010 fr 150 כס .

עשיתי טסט החודש..ולפנינהטסט נסעתי למוסך מורשה ואמרו שאני חייב להחליף ברקסים..

עברתי 48000 ושלוש שנים .

העלות הייתה בסביבות ה3 אלף שח

השאלה אם זה הגיוני ? או שדפקו אותי?

 

נישמע יקר מאוד מאוד אבל כדאי שתציין מה בדיוק החליפו שם.

פורסם
אני לא סגור על החוק ואשמח אם יתקנו אותו מי שכן מכיר' date=' אבל לפי מה שידוע לי, מוסך לא יכול לשחרר רכב שיש בו ליקוי בטיחותי כמו בלמים, צמיגים הגה וכו'. לי לא שיחררו פעם רכב שהייתה חובה להחליף בו את הצמיגים על פי הוראות היצרן. במוסך אמרו לי שמצדם אני יכול להביא להם איזה צמיג שאני רוצה אם אני לא רוצה לקנות מהם אבל את הרכב ככה אסור להם להוציא מהמוסך אחרת יכולים לתבוע אותם במקרה של תאונה. מקסימום אפשר להעביר אותו על גרר למוסך אחר ואז ההבדל במחיר שאולי היה יכול להיות ממילא מתבטל.[/quote']

 

מלכתחילה,אם היה מתייעץ היה מקבל המלצות למוסכים כלליים/מומחים כמו רון והיה נמנע מכל הסיפור הזה.

שוב,חבל לחפור בזה כי זה כבר נעשה ואת הנעשה אין להשיב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...