Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכל חברי הפורום! , שתהיה לכם שנה מושלמת .

 

אז היום אחרי כל הבלגן של החג ( ככה ב2:00 ) , אני והחברה נוסעים לטבריה .

ברכב מאזדה 3 , מטופלת בזמן , אצלי כשנה , 0 תקלות .

 

אני נהג חדש+צעיר, עוד מעט אני מסיים שנתיים והנהג צעיר מסתיים .

זאת הנסיעה הארוכה הראשונה שלי , אף פעם לא נסעתי יותר מ50-60 ק"מ .

אני מצטייד בנוזל קירור ( נשאר לי כליטר מהטיפול, אולי פחות ) , שמן מנוע חצי גלון .

בלמים , לפני כחודש וחצי הרכב טופל ונאמר לי שיש עוד "הרבה בשר" ואין צורך להחליף בלמים .

 

כמה שאלות :

* בנוגע לצמיג הרזרבי, אף פעם לא נגעתי בו, כמובן שהיה צורך לבדוק אותו ,מה הלחץ המומלץ לצמיג שכזה? .

* בנוסף אני תמיד ממלא 31PSI , ברכב יהיו 2 נוסעים + ציוד , האם יש צורך למלא יותר אוויר? .

* מה אתם ממליצים לי לבדוק לפני הנסיעה? , יש עוד דברים שכדי לקחת? .

 

אגב, אני נוסע דרך כביש 6 , יש קטעים מסוכנים ? .

אשמח לכל טיפ אפשרי, שהיה לכולנו המשך יום נהדר.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

בדיקה של שמן מים (למרות שאת זה צריך לעשות מידי פעם גם בלי נסיעות ארוכות), וזהו. היום המכוניות לא מתפרקות כמו פעם שכל נסיעה היה צריך להביא חלקי חילוף.

פורסם
בדיקה של שמן מים (למרות שאת זה צריך לעשות מידי פעם גם בלי נסיעות ארוכות), וזהו. היום המכוניות לא מתפרקות כמו פעם שכל נסיעה היה צריך להביא חלקי חילוף.

 

בדיקה כזאת אני עושה כל שבוע, ובכל זאת למישהו יש עוד איזה טיפ אפשרי? :)

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

לזכרוני יש לך מאזדה 3 2008.

בהנחה והרכב מטופל בצורה סבירה, יש שמנים ומים.

שים דלק, תשלב הילוך לD, ודרך צלחה.

פורסם

הייתי מוסיף גם לנקות היטב את החלונות וחשוב למלא מים במיכל של המתזים. הייתי מציע לנהוג במהלך שעות היום או הלילה ולהמנע מנהיגה בשעות שאין ממש אור יום ואין ממש חושך. שמור מרחק ואל תסיח דעתך מנהיגה בטוחה גם אם אתה מרגיש לא לגמרי נוח עם זה מול החברה

פורסם

בכביש 6 אין קטעים מסוכנים,אחלה כביש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

משהו קצת לא קשור, חוץ ממה שאמרו לך, תבדוק שיש לך לפחות מנוי וידאו לכביש 6. יחסוך לך כסף. (אם יש לך פסקל אז לא רלוונטי)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

חוץ ממה שנאמר פה כבר אין שום דבר מיוחד...רק תארגן איזה משהו לנשנש לדרך :lol: ותדאג לחניה במקום אשר נועד לכך בטבריה (הפקחים פה פשוט שדים :evil: )

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אז היום אחרי כל הבלגן של החג ( ככה ב2:00 ) , אני והחברה נוסעים לטבריה .

 

כמעט כל יום בעבודה אני עובר בערך את המרחק ממרכז הארץ לטבריה. לפעמים יותר.

 

נכנס לאוטו, מניע ונוסע. לא בודק שום דבר.

 

את הבדיקות של נוזלים ולחץ אוויר בצמיגים עושה פעם בשבוע/שבועיים בלי שום קשר.

 

נראה לך הגיוני בכל יום בבוקר לפני יציאה לעבודה לעשות את כל הבדיקות האלו?

 

תניע ותסע.

 

 

פורסם

מסתבר שיש אנשים שעדיין חיים בעידן הרכבים שלפני 20 שנה.

יש לי שרייד בת 13 ואני עושה בדיקות שמנים/ומים פעם בשבועיים/שלוש, כאשר הרכב מטופל כיאות אין סיבה לדאגה.

 

מה שכן, אני מקפיד להסתכל על המד חום באופן קבוע ולהיות קשוב לרכב, נסיעה קצרה כארוכה. הרגל שסיגלתי לעצמי על כל רכב שאני נוסע כולל חדשים דנדשים (להפתעתי הרבה אפילו חזיתי פעם אחת שהמצבר הולך למות, ובאמת 2 התנעות אחר כך הוא מת..)

 

הדבר היחידי שצריך לעשות זה למלא אוויר בצמיגים (קרים) ע"פ הוראות יצרן ע"פ העומס הצפוי. הוראות יצרן נמצאות או בדופן הדלת או בפתח התדלוק.

פורסם
מסתבר שיש אנשים שעדיין חיים בעידן הרכבים שלפני 20 שנה.

 

גם לפני 20 שנה פיאט אונו וסובארו DL לא דרשו הכנות מיוחדות. מהבחניה הזו שום דבר לא השתנה ב 20 השנים האחרונות.

 

בדיקה של שמן מים (למרות שאת זה צריך לעשות מידי פעם גם בלי נסיעות ארוכות), וזהו. היום המכוניות לא מתפרקות כמו פעם שכל נסיעה היה צריך להביא חלקי חילוף.

 

אולי אני לא מספיק זקן, אבל לא זכור לי שבעשורים האחרונים היה צריך לקחת חלקי חילוף לנסיעה של 200 ק"מ.

 

משהו קצת לא קשור, חוץ ממה שאמרו לך, תבדוק שיש לך לפחות מנוי וידאו לכביש 6. יחסוך לך כסף. (אם יש לך פסקל אז לא רלוונטי)

 

אם יש לו מנוי, אז מן הן הסתם הוא יודע את זה ולא צריך לבדוק.

 

אם אין, בשביל נסיעה אחת פעם ב... לא הייתי עושה מנוי. ישלם עוד 10-15 ש"ח - זה לא כזה סכום רציני.

 

 

פורסם

מנוי וידאו עד כמה שזכור לי לא עולה כסף. (ומקנה 20% הנחה)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
גם לפני 20 שנה פיאט אונו וסובארו DL לא דרשו הכנות מיוחדות. מהבחניה הזו שום דבר לא השתנה ב 20 השנים האחרונות.

 

האמת, אני הייתי קטן מידי, אני רק יודע שאבא שלי היה מחזיק בקבוקי מים בבאג'ז (וזה היה לפני 10-15 שנה), אחותי עדיין מחזיקה אותם למרות שיש לה ליסינג :roll:

לי אישית קרה ממש כשהוצאתי רשיון הסובארו DL שלנו התחמם, וזה קרה לא פעם ולא פעמיים במשפחה, היום לא נתקלתי במקרה של התחממות כבר כמה שנים טובות.

×
×
  • תוכן חדש...