Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 147 2002


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון חלקית, ובמה זה עוזר כשחלקי בחקם קשים להשגה מחלקי 164?

עצתו של הסמוראי טובה.

קרא שוב מה שכתבתי בשרשור [שלא קשור ל180 בסיבובים בעלייה,] הירשם לפורום אלפא ושאל אם מישהו מכיר האקזמפלרים בספציפיים,טלפן לבעלי הרכב ושאל על טיפולים ומחיר, היעזר במוסכים שציינתי ואולי אם אי אפשר, אז ברעננה במוסך יחדיו או בחדרה במוסך עדי. בנצרת ובנהריה אין לי פתרון מלבד היוועצות בפורום על מוסכים לצורך בדיקה.

 

רכוש, סדר מה שצריך ותהנה. אכן אם אתה רוצה אלפא ולא מתפשר זו בעיה, אך בעיה טובה בסה"כ.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפי מה שהבנתי מנוע שמוטפל היטב לא מאוים מ-200,000 קילומטר .

 

2 ישנו מיתוס ישן שמנועים חיים טוב עד מספר הקסם של 200000 ואז נופחים נשמתם.והכן, במנועי טיאס המיתוס לא כ"כ רחוק מן המציאות. התקשר למוסך התילתן, לאיציק או למיכאל, שאל עד איזה קילומטרא'ז מחזיק מנוע טי אס ללא טיפול ראש או יותר מכך וחזור עם תשובה.

 

שמע, קיבלת עצות טובות מפנדוב.

קודם כל באיך לבצע דריפט ב-180 קמ"ש בעליה עם 147 1.6, וזה לא פחות חשוב מהטיפ השני!

הטיפ השני (והלא פחות חשוב) הוא, אל תתבייש ותרים טלפון למוסכים אשר הוא המליץ לך ותנסה לברר את אמינות המנוע כתלות בק"מ.

אם אני קורא נכון בין השורות, פנדוב מנסה לרמוז לך שלא כל כך מומלץ לרכוש רכב כזה עם 200K ק"מ (או שלרכוש אך המחיר המתאים, כזה שמשאיר לך איזה עשיריה לשיפוץ מנוע).

 

אני אישית הייתי נמנע מלרכוש רכב איטלקי (אמין יותר או פחות) עם 200K ק"מ.

פוטנציאל התקלות פשוט גדול מידי (גם אם תוחזק כראוי) והתיקונים ככל הנראה לא זולים כלל וכלל.

מעבר למנוע עצמו, ישנם עוד המון מכלולים שסובלים מתלאות הזמן והכביש ואין להקל ראש בנושא.

 

אני בהחלט הייתי ממשיך לחפש 147 שמורה עם ק"מ נמוך, גם אם צריך לעלות בשנתון ואפילו יקח מספר חודשים.

אל תמהר.

 

אגב, אני יכול להעיד כי חלק מהרכבים שאתה חושב עליהם מפורסמים כבר ה-מ-ו-ן זמן, בעוד רכבים עם ק"מ נמוך נמכרו.

זה לא מפריע למוכרים לחיות בללה-לנד ולדרוש מחיר מופרז (לא מתפלא למה הם לא מוכרים).

 

אולי תדבר עם EVA ותקנה את הרכב שלה, אם כמובן בעל חנות ההתקנות יסכים, בכל זאת הכריז shotgun..

פורסם

טוב קודם כל אני רוצה להודות לכולכם על התגובות ועל העזרה ! המון תודה חברים !

הדבר הבא יהיה זה סיכום של כל השירשור, באמת שיש הרבה טיפים מעולים .

 

Alonjp

שאלה לי אלייך , הזכרתי פה לפני כמה הודעות שאין לי בעיה לרכוש שנתון חדש בכדי לחסוך טיפולים .

השאלה היא כזאת , האם באלפא 147 נגיד שנת 2008-2009 יש פחות בעיות ? מבלי להתחשב עכשיו בקילומטראז׳.

איך הגיר הרובוטי שלה ?

ויותר מעניין איך הסלספיד הזה ? בחיים לא יצא לי לנהוג עם אחד כזה .

האם הגירים הנ״ל אמינים ? חיסכוניים ברמה של הרגיל ?

Alfa romeo 147 , 1.6 , 120 hp .


×
×
  • תוכן חדש...