Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 147 2002


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

אני פעם הגעתי ל-280 אבל רק בצפון, בלילה של ירח מלא ובחורף. האוויר פה קריר וזה משפר את הביצועים.

180 בסיבובים עאלק.

 

לגבי הרכב ששאלת, גם אני חשדן למשמע מודעות כאלה. תחפור, אולי תגלה פתאום שהוא איבד

כמה ידיים ו-100 אלף ק״מ בנוסף.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוטו מדהים שלא ראה מוסך יראה מוסך. אם היו רק טיפולים שוטפים מזה 220000 הצפי הוא: החלפת בולמים, משולשים תחתונים, משולשים עליונים, כריות בולמים, מוט מקשר למוט מייצב, משאבת דלק, אולי משאבת מים, וריאטור- רק בדגם שיש לו כזה, כמובן. אולי יהיה צורך בשנתיים הבאות, נניח להחליף:

מנעול דלת, חלקי מזגן, עוד חלקי מיתלה, מצמד, אלטרנטור ועוד.

אני מבין מהדברים שהמוסך אוכל את הכובע ומופתע מן האלפא, כלומר לא מתמחה באלפא?

 

אתם צודקים, את הבלאי כבר יראה הקונה. אבל להזכירכם, אני לא בפורום כדי למכור את המכונית שלי, היא כבר מכורה מראש. אני רק משבחת אותה מאוד. ומגיע לה כל שבח, רק על הסיבובים המדהימים בכביש 443 ועל זה שאין לה תקלות בכלל.

אגב, אני יכולה להראות לכם את הדוחות והשלילה אם אתם לא מאמינים למהירות ולמיקום...

למגיב הסקפטי עם התהיות על מוסך אלפא- היא מטופלת בתלתן. את ההצעה לרכישה קיבלתי ממוסך ההתקנות שהחליף רמקולים וניבא למערכת החשמל שלה, בעת הקנייה, אורך חיים של חודש (הוא לקוח שלי ואנחנו נפגשים הרבה) רק בגלל שלאלפא יש תדמית כזאת. שלי הוכיחה שזה לא נכון. אם מתחזקים טוב- היא נוסעת מדהים.

ובמחיר שהוא קונה אותה, הוא יתקין משולשים, בולמים, משאבת מים, מצמד, וכל מה שיתבלה, ולדעתי גם יישאר לו עודף ממה שהוא היה משלם לאלה שכבר החליפו והתקינו. ..

פורסם

מאחלת לך החלמה מהירה בליל ירח מלא בצפון בלילה קר. מאחלת לך גם אוטו שיכול לעשות 180 בסיבובים של כביש 443 וזוג **** לעשות את זה.

פורסם
יש לי אלפא רומיאו 147 משנת 2002, ידנית 1600.

יש לה 250 אלף, שאת רובם עשיתי בעצמי בעליות לירושלים במהירות 180 קמ"ש בייחוד בסיבובים.

 

.

אגב, אני יכולה להראות לכם את הדוחות והשלילה אם אתם לא מאמינים למהירות ולמיקום...

 

חחח... ע-נ-ק! :roflmao: :roflmao:

 

עכשיו ברצינות, איך עשית 180 בסיבוב עם אלפא רומיאו 147? ועוד בעליה?! עדיין לא מדובר כאן על איזו פאביה הרי...

איזה תגובה הזויה, לא יודע אם לבכות או לצחוק.

פורסם

טוב, בואו נעזוב את הדיון על "180 בסיבובים" (בולשיט גדול ביותר) ונתרכז במהות הדיון.

 

רקע שלי:

לי יש אלפא 156 עם 298000 ק"מ (עד הסופ"ש תגיע ל300000).

אני עשיתי עליה בערך 40000 בכל מני תנאים בדרך. המקסימום שהגעתי זה 140 בערך כי לא צריך יותר מזה.

זה גם המנוע השני שיש לה, אחרי שאיזה אידיוט נסע בלי שמן.

 

יש לי את היסטוריית הטיפולים של הרכב של כל 8 השנים האחרונות ואני חבר של הבעלים הקודם.

 

ולעניין:

ה156 וה147 הם רכבים טובים ולא בעייתיים אם שמרו עליהם.

כמו כל רכב, הם דורשים תחזוקה נכונה והחלפת מכלולים בתקופות מסוימות, לפי המלצת היצרן.

בגלל שאנחנו חייב בארץ הקודש, יש סיכוי לא רע שלא עשו את הטיפולים האלו, ואז התיקונים יכולים להגיע למחיר של חצי מהאוטו או טיפה יותר.

 

מדובר ברכב שאם אתה יודע לנצל אותו ואתה יודע מה אתה עושה, יש לו פוטנציאל הנאה יותר טוב משל כל רכב אחר שהוא הנעה קדמית במחיר הזה.

אם תתחזק אותו לא נכון או תתקמצן, הוא יתגמל אותך בהמון תיקונים אידיוטיים ותקלות הזויות.

 

מה שכן, אלו רכבים שתייניים (יחסית) בגלל מנוע גדול ומשקל די גבוה, כך שאם אתה רוצה לחסוך בדלק, זה לא המקום שבו אתה צריך לחפש.

לי האלפא עושה 1:10 עם מזגן ונהיגה נורמלית ועד 1:14 ב"נהיגת סבתא" בחורף בלי מזגן.

פורסם
זו נסועה נמוכה אם היא נכונה. אם הרכב טופל ברשת של היבואן, בעל הרכב יכול לבקש מהם טלפונית לקבל מייל עם תיעוד התקלות ולשלוח לך. אם טיפל אצל אחרים- ניתן לבדוק טלפונית בהרשאה שלו, אם הטיפולים תועדו, כמובן.

 

באשר לאלפא דרקו, בחמש שנים המנוע של האלפא שלו עוד לא ממש נפתח.

אחרי שבע שנים, בהקפות סביב ירושליים אולי אפשר לגרד 180 בעליות.

המשמעות היא שאפשר להגיע ל210 במישור וכנראה 240 בירידה.

כמובן, ההקפות הללו לא מתקיימות בירושלים כל השנה.

יש שלקחו קורס נהיגה מתקדמת ולמדו לדייק באייפקס, במקרה כזה בסיבובים הם מצליחים להגביר את האפקט הצנטריפוגלי

ולהגיע ל260.

כידוע לרכב יש גם גירסת 2000 סמ"ק והיא מגיעה בידי נהג מיומן ל280.

רק מעטים מחזיקים בדגם הגיטי איי עם מנוע 3200 המסוגל להגיע ל320. וצריכת דלק של 1:16.

אני לא ממליץ להגיע למהירויות הללו. חבר שניסה את זה נתפס ע"י אוקטביה דיזל של המשטרה שהשיגה אותו. טוב, היא מגיעה ל340.

סעו בזהירות.

 

הבעיה שאחרי שבע הקפות החומות נופלות, וזה לא מצב רצוי..

 

תראו איזה פורום מדהים יש לנו, בא בחור צעיר לחפש עצה על אלפא 147 ועל הדרך מצא את אחותו האובדת, מרגש!

אולי יהיה עליהם אייטם בדן שילון...

פורסם
אוטו מדהים שלא ראה מוסך יראה מוסך. אם היו רק טיפולים שוטפים מזה 220000 הצפי הוא: החלפת בולמים, משולשים תחתונים, משולשים עליונים, כריות בולמים, מוט מקשר למוט מייצב, משאבת דלק, אולי משאבת מים, וריאטור- רק בדגם שיש לו כזה, כמובן. אולי יהיה צורך בשנתיים הבאות, נניח להחליף:

מנעול דלת, חלקי מזגן, עוד חלקי מיתלה, מצמד, אלטרנטור ועוד.

אני מבין מהדברים שהמוסך אוכל את הכובע ומופתע מן האלפא, כלומר לא מתמחה באלפא?

 

אתם צודקים, את הבלאי כבר יראה הקונה. אבל להזכירכם, אני לא בפורום כדי למכור את המכונית שלי, היא כבר מכורה מראש. אני רק משבחת אותה מאוד. ומגיע לה כל שבח, רק על הסיבובים המדהימים בכביש 443 ועל זה שאין לה תקלות בכלל.

אגב, אני יכולה להראות לכם את הדוחות והשלילה אם אתם לא מאמינים למהירות ולמיקום...

למגיב הסקפטי עם התהיות על מוסך אלפא- היא מטופלת בתלתן. את ההצעה לרכישה קיבלתי ממוסך ההתקנות שהחליף רמקולים וניבא למערכת החשמל שלה, בעת הקנייה, אורך חיים של חודש (הוא לקוח שלי ואנחנו נפגשים הרבה) רק בגלל שלאלפא יש תדמית כזאת. שלי הוכיחה שזה לא נכון. אם מתחזקים טוב- היא נוסעת מדהים.

ובמחיר שהוא קונה אותה, הוא יתקין משולשים, בולמים, משאבת מים, מצמד, וכל מה שיתבלה, ולדעתי גם יישאר לו עודף ממה שהוא היה משלם לאלה שכבר החליפו והתקינו. ..

 

פרנקוס הוא מתרגם, אבל חוץ ממנו כולם כאן עורכי דין כך שאיננו מסתפקים בדוח סתמי אלא עומדים על כך שיכתב בו"בעליות בסיבובים"

 

הקוננספט של "מכורה מראש"...גם אני מכרתי כך, עד היום הדברים אצלי.

 

אני שמח לשמוע שבניגוד למשתמע מדברייך הקודמים, המוסך שהשתאה מאמינות מופתית הוא מוסך התקנות [הניזון מדברייך] ולא המוסך המטפל[אך לא מתקן, כי אין שום צורך בתיקונים] באלפא.

 

מוסך התילתן- אכן מוסך טוב. עלויות העבודה בו הוגנות. עלותם של חלקים שציינת ואחרים- גבוהה בהחלט, בשל מדיניות היבואן. לעיתים יש תחליפים שגם הם אינם זהים אך הם חיוניים כדי לנסוע 180 בעליות, אני ממליץ לשדרג בלמים שיספיקו ל240 בירידות, כפי שמשתמע מהביצועים בירידות.

פורסם
הבעיה שאחרי שבע הקפות החומות נופלות, וזה לא מצב רצוי..

 

תראו איזה פורום מדהים יש לנו, בא בחור צעיר לחפש עצה על אלפא 147 ועל הדרך מצא את אחותו האובדת, מרגש!

אולי יהיה עליהם אייטם בדן שילון...

 

יפה, מישהו הבין אותי. הללויה, אני תוקע בשופר.

 

...ומתי יש הקפות?

פורסם

אתם פשוט לא נורמאלים !! :roflmao:

חברים אבל קצת רצינות .

קודם כל בואו נשים בצד את לילות הדריפטינג בירושלים כי זה לא מעניין אותי בכלל .

יותר מ-130 קמ״ש אני בטוח לא צריך , וגם זה לעיתים רחוקות .

לפי מה שהבנתי מנוע שמוטפל היטב לא מאוים מ-200,000 קילומטר .

אדבר עוד היום עם הבחור ואדרוש ספר טיפולים מלא !

אם הוא באמת שמר על הרכב ועשה את מה שנדרש( ואני מקווה שקצת מעבר) אני לא חושב שתיהיה בעיה .( לפחות אני מקווה שכך יהיה )

Alfa romeo 147 , 1.6 , 120 hp .

פורסם

שני תיקונים:

1 דריפטינג זה בד"כ הנעה אחורית[למרות שמי שעושה 180 בעליה בסיבוב ב147 1.6- דריפט קטן עליו]

2 ישנו מיתוס ישן שמנועים חיים טוב עד מספר הקסם של 200000 ואז נופחים נשמתם.והכן, במנועי טיאס המיתוס לא כ"כ רחוק מן המציאות. התקשר למוסך התילתן, לאיציק או למיכאל, שאל עד איזה קילומטרא'ז מחזיק מנוע טי אס ללא טיפול ראש או יותר מכך וחזור עם תשובה.

 

אשר לרכב ספציפי: מעבר לבדיקה ראשונית של הרכב בעצמי[חפש ומצא בפורום מדריכים שנכתבו בעניין] לא הייתי רוכש רכב בלי היסטוריית טיפולים מסודרת ובלי בדיקונת במוסך מתמחה אלפא:בפ"ת ישנם התילתן ואוטו איטליה, בת"א מיכאל, ברחובות איציק. בחיפה מוסך הכוכב ואולי מיכאל ממוסך גיטיאיי, בירושליים מוריס. תמיד בתיאום טלפוני מראש.

 

קרא מה נכתב על הרכב כאן ובפורום של מועדון אלפא. מבחינת עלויות טיפול, ה105 זולה יותר בטיימינג ובכך שאין וריאטור, מעט חלשה יותר ואולי רמת גימור נמוכה יותר.

 

מכוניות נחמדות, אין שום סיבה ראציונאלית לשלם עליהן 25000.

פורסם

אתה צודק , 25,000 ש״ח זה באמת הרבה לסוג זה של רכב .אבל הבעיה שלי היא שאני מאוד רוצה אלפא ואני לא רוצה להתפשר.

המליצו לי גם שעם הדגם הזה הכי כדאי להתחיל . הוא גם זול יחסית לשאר הדגמים.

Alfa romeo 147 , 1.6 , 120 hp .

פורסם

אולי תנסה את ה164 ,יש אחת בצפון עם שאם לעקוב אחריי ההיסטוריה של הרכב הספציפי הזה ניתן להגיע שהיה שייך לבעל מוסך בצ'ק פוסט, אבל לא בטוח. וזה יחזיר אותך רק כמה אלפיות אחורה.

  • אחראי פורום
פורסם

ובתחזוקה ובמרדף אחרי חלקים זה עלול לדחוף אותו גם ב-5 ספרות למעלה.

147 מנוע 105 הוא דגם הכניסה הדי אולטימטיבי, אבל לא ב-25K.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...