Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה יכולה להיות להיט, לא פחות.

 

תתארו לעצמכם, כמה כייף זה לנסוע בכזו מכונית עם מזגן. מתקררים תוך שניות בודדות - פשוט תענוג.

 

החוסר במזגן ובמערכת, בהחלט לא כזה פשוט.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם רדיו אין?! זה הופך את העניין לעוד יותר לא משתלם 10X.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
טעות גדולה לחשוב ככה, כי היבואן בחיים לא משלם את אותו סכום שמשלם לקוח בגרמניה.

אפשר לעשות השוואה פשוטה- רנו פלואנס חשמלית עולה בגרמניה 26 אלף יורו, ובטר פלייס תמחרה אותה בארץ ב-120 אלף שקל(ותאמין לי שזה תמחור עם רווח) , הטוויזי מתומחרת ב-7 אלף שזה פי 3.71 פחות מהפלואנס, מכאן שבארץ היא אמורה לעלות 32-33 אלף. מחיר גם ככה גבוה בשביל הרכב הזה, אבל לפחות לא חזירי כמו 50 אלף.

 

 

ובקרסו לא צריכים להרוויח? ושוב, המחיר של הגרסה הישראלית של הטוויזי הוא 9,250 אירו לא 7,000 אירו כך שהלקוח הישראלי משלם כמו זה הגרמני, בערך.

פורסם

חחחח טוויזי

שכרתי כזו בברלין, מגניבה אש ... כל עצירה 5-10 תיירים באים לסתכל.

נטענת ב220V די מהר ואפשר לנסוע בערך 30-40 ק"מ בעיר, מגיעה בשקט ל80 פלוס.

אבל 50 אלף ש"ח מעט יקר ואל לישכוח שצריך להחליף מצברים די מהר.

שווה אולי לפיצריות כמו האט ודומינוס.

פורסם
תיכנס לאתר של רנו הגרמני- המחיר שלה הוא 6990 יורו.

 

 

אתה מסתכל על דגם הurban.

הדגם הישראלי הוא הtechnic היקר יותר.

Aprilia Shiver 750

פורסם

פיאג'ו MP3 עולה 40300 לפי אתר היבואן, הטוויזי מציעה עוד גלגל, היא חשמלית ועם כלוב. יחסית להיצע בארץ המחיר לא בשמיים

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
תיכנס לאתר של רנו הגרמני- המחיר שלה הוא 6990 יורו.

 

נכון, המחיר ההתחלתי הוא אכן כפי שציינת, אך אם תיכנס לאפיון הדגם (קונפיגורציה), תוכל לראות שהדגם שיוצע בישראל מחירו גבוה משמעותית.

 

רק אני חושב על זה - מה קורה בחורף? :evil:

 

ישנה אופציה לחלונות צד (כבר דיברו על זה בפורום), לא יודע לומר האם זה מקורי של רנו או אפטר מרקט.

פורסם

ישנה אופציה לחלונות צד (כבר דיברו על זה בפורום), לא יודע לומר האם זה מקורי של רנו או אפטר מרקט.

ציטוט מהכתבה

"יש אמנם ערכה לחורף הכוללת מסגרת מתכת ויריעת פלסטיק עם רוכסן, אבל היא עולה 350 יורו"

שזו גם גניבה בפני עצמה...

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

גג מזכוכית חשופה... אוי לא. מילא לסבול שמש ישירה כשאתה סתם רכוב על אופניים, אבל לקבל את האפקט הזה בהכפלה, למזוכיסטיים בלבד.

אם כבר ויתרו על החלונות, היה יותר נבון לחשוף גם את הגג על הדרך.


×
×
  • תוכן חדש...