Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות השאלות הרבות וההתעניינות לגבי המערכת שהוצגה(סיאט לאון אפורה)במפגש מטעם סאונד FX ביום שישי האחרון,אז קצת אינפורמציה.המערכת כוללת DVD2 של רוקפורד-פוסגייט,קומפוננט קדמי FNQ 3146 ,סנטר.רמקולים אחוריים FRC4205 ,סאב-וופר סרווין-מגה VMAX 10 מגברים 600.4 רוקפורד-פוסגייט,1001 BD .מעבד ESP2 אודיו-קונטרול,ובידוד מסיבי של דינמאט.(הרמקולים האחוריים עובדים רק בפורמט DVD ) .המערכת תומכת דולבי-דיגיטל 5.1 ,DTS 5.1,פרולוגיק 1,ופרולוגיק 2. הקונספט היה ליצור מערכת HI-END התומכת בכל הפורמטים,בעזרת ציוד של רוקפורד-פוסגייט.

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במה מדובר כאשר אתה כותב "בידוד מאסיבי"?

 

כששאלתי את עופר קיקר על הבידוד ברכב הזה הוא אמר שיש שם בידוד "סטנדרטי" לדעתו.

(ברמה של קיט דלתות אחד לכל דלת)

למה בחרתם בסאב של סרווין אם המערכת אמורה להיות מבוססת רוקפורד? עד כמה שאני זוכר היצע הסאבים של רוקפורד דיי גדול..

פורסם

אההההה....., מעניין אז מה שאני מבין זה שהכל תוצרת רוקפורד והסדרות הכי גבוהות רק.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
פוקו שמעתי שהיה ארוע מדהים

פעם הבאה אני מקווה שזה לא יפול לי על תחרות (כמו שהיה ביום שישי )

ואז אני אגיע ,ואז כולם יוכלו לענות על השאלה העתיקה

כמה רמקולים 9*6 אפשר לשים על מגש של פז'ו 306 ;)

ישר כוחות

 

עופר

(זה רום)

 

עופר פיספסת, באמת היה מדהים, בפעם הבאה תבוא :)

 

הבנתי שפעם בחודש יש מפגש, אז כנראה שב12/11 מפגש הבא? פוקו מאשר?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

מה דעתכם לעשות את המפגש הבא ביום חמישי בערב?

 

ככה:

א. אנשים לא ימהרו למפגש ברמת גן. (אני הייתי וראיתי כמה וכמה אנשים ממהרים ועוזבים באמצע).

ב. כך גם אנשים שומרי שבת (=אני; שומר השבת היחיד[?]) יוכלו להגיע.

פורסם

5000 וואט RMS.

10000 וואט PEAK...

אתה בטוח שזה 5000 ולא 500 rms?????

5000 rms יפוצץ ת'אוטו ובמיוחד של פוקו שהוא אטום כולו

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם
אתה בטוח שזה 5000 ולא 500 rms?????

5000 rms יפוצץ ת'אוטו ובמיוחד של פוקו שהוא אטום כולו

קודם שישיג מגבר מתאים.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

תודה על ההסבר.

פשוט גל(blackmazdaf) רשם 5000 rms אז נבהלתי

כי אני יודע ששום סאב לא יגיע לכזאת עוצמה

ואם הוא כן הוא יכול בקלות לפוצץ ת'אוטו(חלונות וכ'ו).

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

הוא התכוון למושג המילולי "מגיע", אי אפשר להגיד את זה על סאב, סאב לא מפיק ומייצר שום כוח.

 

סאב הוא נתון שמקבל כוח ממגבר אשר "מגיע" להספקים מסויימים.

 

אם אתה שואל אם הוא מקבל 5000 W, אני מאמין שכן, ואני לא חושב שזה ישבור חלונות (אני טועה?!)...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...