Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל שגם אין תמונות של החיווט המדהים והמקצועי שהיה ברכב של אסטרו.

 

ציטוט של פוקו - "תגיד יש לך פה תלת פאזי?"

 

בקיצור אסטרו - מקצוען אמיתי.

פורסם

חח חופשי זה באמת חיווט מדהים ! כבל של רתחת יותר קטן מזה...

 

אה ורפאל את זה הבנאדם היחסית מבוגר שדיברתי איתו נכון ?

כי יצא לי כמה פעמים לדבר איתך ואת האמת לא ידעתי ( או שחכתי את ) את השם

פורסם

לא זה לא הייתי אני הבן אדם שדיברת איתו..

 

בקשר לכבל, אם זה היה כבל של רתכת זה היה טוב, כבר רתכת זה 0 גייג' בד"כ לעומת כבל טלת פאזי ירוק שמורכב מגיד אחד של נחושת, שהוא אומנם עבה (אולי 8 גייג' שזה גם לא משהו..) , אך בעל התנגדות גבוהה מאד יחסית.

בכבלים יעודיים הכבל מורכב מהרבה מאד גידים דקים של נחושת.

 

לא מובן למה עופר לא הוציא את המטף.. ;)

פורסם
לא זה לא הייתי אני הבן אדם שדיברת איתו..

 

בקשר לכבל, אם זה היה כבל של רתכת זה היה טוב, כבר רתכת זה 0 גייג' בד"כ לעומת כבל טלת פאזי ירוק שמורכב מגיד אחד של נחושת, שהוא אומנם עבה (אולי 8 גייג' שזה גם לא משהו..) , אך בעל התנגדות גבוהה מאד יחסית.

בכבלים יעודיים הכבל מורכב מהרבה מאד גידים דקים של נחושת.

 

לא מובן למה עופר לא הוציא את המטף.. ;)

טוב לא חשוב אז מי זה הבנאדם המסתורי?

פורסם

אני מפרגן שצריך. אבל אתה מתלהב כול הזמן מחדש וכל פעם מעלה לעצמך בניקוד.

 

פעם 133.1 פעם 133.5 ואחר כך כבר אמרת יאאלה נגיד 134....

134 אין לך סיכויי להגיע עם המגבר של הקליפורניה.

שהיה לך 124 המגבר נתן את כול התפוקה שלו. פשוט הספסלים שלך עם עם גב ממתכת ולא יעזור כלום

לא תעבור את ה125DB שהם סגורים. כי שפתחנו את הספסלים לא נגענו בכיוונים רק אטמנו את התיבה.

 

בקשר לחיווט יש לי כבלים של רתכת מהפלוס של המצבר עד למגבר וכנל למינוס. (רעיון של TWEET)

החוט השני הירוק זה חוט 3 גידים עבה. שאורכו סהך הכול כ70 ס"מ. והוא מפעיל מגבר שלא צורך יותר מ20A. החוט הזה בהחלט מספיק. אין נפילת מתח מקצה לקצה.

 

רפאל אני יעלה עוד מעט תמונות שתראה את החווט של הרתכת.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
צודק אני מסכים איתך זה לא אשמתי שאני תימני....

אתה מוכן להגיד לי איפה הוא מתקיים באיזה שעות וימים בבקשה?

פסדר.....אני מבין אותך אני חצי......:wink:

כשהתקיים מתי שהוא המארגנים מפרסמים. זה לא דבר קבוע....ולא יציב כול אחד והשגעונות שלו..

סבבה?!

 

יום טוב

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תמיר ,

הכבל של הרתכת סביר,

אבל למה אתה משתמש בכבל חשמל ביתי למגבר השני ?!?!

לתאורה שלנו בסככות יש כבל יותר עבה , זה גם כבל חד גידי שלא מתאים ל12V

Leon Cupra 2009

פורסם

הבידוד בסיאט לאון למי ששאל מה זה בידוד מסיבי,הוא בידוד המורכב מדינמאט אורגינל,ודינמאט אקסטרים.זה עדיין לא בידוד ברמה של רכב תחרותי כמו של סאונד f x אבל מספק ביחס לתוצאה שקיבלנו.ההחלטה להשתמש בסאב של סרוין-וגה היה שיקול שלנו,באותה מידה יכולנו להשתמש ברוקפורד.(אגב היה ברכב רוקפורד בגלגול הקודם של המערכת)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...