Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המפגש היה ממש נחמד

היו מספר התקנות באמת מרשימות, חבל שלא הבאתי מצלמה. אבל לא נורא כמו שפוקו אמר "הפקנו לקחים לפעם הבאה:

 

בקיצור, היה שווה את ההשקעה

תודה רבה לכל צוות SOUND FX על האירוח הנפלא

 

:smilecolr

SENA לשעבר

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב, אני אישית לא הצלחתי להגיע מכיוון שעבדתי (פעם אחרונה בחיים שלי שזה קורה, שלא הגעתי בגלל עבודה), מפגש הבא אני אגיע לשם בליינד, לפי מה שמספרים פה, זה מפגש על רמה מטורפת, מקווה שהמפגש הבא יהיה בקרוב :|

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

גם אני לא יכולתי להגיע עקב עבודה.

עד היום עבודה דחיתי רק בגלל משחקים של מכבי חיפה, פעם הבאה נדחה בשביל ההמבורגריםםםםםםםם.

 

אני צוחק...

 

 

כמובן שבשביל הנקניקיות.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם
גם אני לא יכולתי להגיע עקב עבודה.

עד היום עבודה דחיתי רק בגלל משחקים של מכבי חיפה, פעם הבאה נדחה בשביל ההמבורגריםםםםםםםם.

 

אני צוחק...

 

 

כמובן שבשביל הנקניקיות.

כמו שאתם נראים עדיף שלא תתגאה בזה...:lol:
פורסם

הבאגי שייך לשגיא מראשון לציון (ומגדל העמק)

מה שכן אני חייב לציין את כמות ההשקעה שהושקעה בבאגי הזה

לשגיא יש חנות בראשון ומי ששם לב שגיא לא דיבר ואיפלו ולרגע על החנות שלו

הוא בא על מנת לתרום את ידיעתו במערכות

פורסם

אני מזה מצטער שלא הגעתי וויתרתי על המפגש הזה בשביל עבודה....בייחוד שהרוחתי פרוטות.:evil:

עדיף שהייתי מגיע למפגש... :roll:

 

ג'ניה

:king:

פורסם
אני מזה מצטער שלא הגעתי וויתרתי על המפגש הזה בשביל עבודה....בייחוד שהרוחתי פרוטות.:evil:

עדיף שהייתי מגיע למפגש... :roll:

 

ג'ניה

למה נראה לי שכול הפרוטות האלה הולכות למערכת ?

חח רק בגלל זה אנחנו סולחים לך !

פורסם
למה נראה לי שכול הפרוטות האלה הולכות למערכת ?

חח רק בגלל זה אנחנו סולחים לך !

עלית עלי.....:wink:

בעזרת השם בלי נדר תראו אותי במפגש הבא.

 

ג'ניה

:king:

פורסם

התיבה שלי הייתה מכוונת על 28HZ :mm_nah: !! בבדיקה שקיבלתי פעם אחד 135.5 ופעם אחד 136

עכשיו היא על 35HZ !! שומעים באס לפנים עכשיו !. אני משער..137dB עכשיו..!

 

נרכיב אלטרנטור 100A + ואני יגיע לתוצאה יותר גבוהה !

 

חנות פצצה!

מקום סוף הדרך!

אחלה אנשים!

תמשיכו כך.....

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

POKO!

אני לא מאמין שיש לכם את ה TEAM RF!

איזה גודל הוא?

ואני לא אתפלא אם עבורו אתם "בונים" את המסחרית... הייתכן???

כל הכבוד על הקמת האירוע, והאם נוכל לצפות לעוד?

(פעם הבאה אני אגיע בטוח, וגם אצלם כמו שלא נעשה במפגש הנ"ל... :) )

פורסם
POKO!

אני לא מאמין שיש לכם את ה TEAM RF!

איזה גודל הוא?

ואני לא אתפלא אם עבורו אתם "בונים" את המסחרית... הייתכן???

כל הכבוד על הקמת האירוע, והאם נוכל לצפות לעוד?

(פעם הבאה אני אגיע בטוח, וגם אצלם כמו שלא נעשה במפגש הנ"ל... :) )

שלא יהיה לנו Team RF ?

הסאב שיש לנו הוא 12" והיחידי מסוגו בארץ

המסחרית שאנחנו בונים היא לא בשבילו , סאב אחר , קצת יותר מסיבי.

Leon Cupra 2009

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...