Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תמיר ,

הכבל של הרתכת סביר,

אבל למה אתה משתמש בכבל חשמל ביתי למגבר השני ?!?!

לתאורה שלנו בסככות יש כבל יותר עבה , זה גם כבל חד גידי שלא מתאים ל12V

הכבל חשמל של המגבר השני 1. זה לא ביתי. 2.זה תעשייתי כבל עבה יחסית. 2.5MMX3

הכבל הוא מספיק עבה. לאורך שהוא אובר בו. בעוצמה גבוהה אין כמעט נפילה. אם הייתה נפילה היית

מחליף כבל..

 

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הכבל חשמל של המגבר השני 1. זה לא ביתי. 2.זה תעשייתי כבל עבה יחסית. 2.5MMX3

הכבל הוא מספיק עבה. לאורך שהוא אובר בו. בעוצמה גבוהה אין כמעט נפילה. אם הייתה נפילה היית

מחליף כבל..

 

 

תמיר

איך בדיוק בדקת ש"אין כמעט נפילה"?

 

הכבל יכול להיות תעשייתי וגם עמיד מאש, אבל זה לא ממש יעזור לעובדה שהוא מורכב מגיד אחד של 2.5 מילימטר שבמילים אחרות מדובר בנגד של כמה אוהמים נחמדים, להעברת זרם AC זה ממש לא קריטי אבל לDC ברכב זה מאד משפיע.

 

תפסיק להיות חאפר ולהשתמש בתירוצים כשאין לך מושג מה הדבר הנכון באמת.

תאמין לי שלכל ציוד שמשתמשים בו יש את היעוד שלו, ואין דברים שהם סתם.

אם היה ניתן להשתמש בכבל חשמל ירוק היו משתמשים בו, אבל לא, ויש לזה סיבה מאד טובה.

 

ועוד שאלה, למה לא חיברת את הכבל של הסאבים שלך עם הכבל המופלא הזה מהמגבר לתיבה וכל הגישורים שביניהם?

פורסם
איך בדיוק בדקת ש"אין כמעט נפילה"?

 

רב מודד על מתח DC 20V קצה אחד (אדום) של הרב מודד על קצה ראשון של הכבל החוט

קצה שני של הרב מודד (שחור) על הקצה שני של הקבל.

וככה הלאה לכול החוטים (חום כחול וצהוב). בדקתי בעוצמה מקסימלית. הנפילה היא 0.27V.

לא רציני.

 

הכבל יכול להיות תעשייתי וגם עמיד מאש, אבל זה לא ממש יעזור לעובדה שהוא מורכב מגיד אחד של 2.5 מילימטר שבמילים אחרות מדובר בנגד של כמה אוהמים נחמדים, להעברת זרם AC זה ממש לא קריטי אבל לDC ברכב זה מאד משפיע.

 

שוב. אין נפילת מתח. והכבל התאים לי כי הוא 3 גידים ועבה מספיק.

 

תפסיק להיות חאפר ולהשתמש בתירוצים כשאין לך מושג מה הדבר הנכון באמת.

תאמין לי שלכל ציוד שמשתמשים בו יש את היעוד שלו, ואין דברים שהם סתם.

אם היה ניתן להשתמש בכבל חשמל ירוק היו משתמשים בו, אבל לא, ויש לזה סיבה מאד טובה.

 

יש לי מושג. אולי לא בדברים שאתה יודע. אבל לך אין מושג בדברים שאני יודע.

יש יעד לכול דבר. זה נכון. לא היה ברשותי כבל מתאים אז סמתי את זה כי מיהרתי להתקין.

עד היום לא החלפתי כי הכבל לא במצב קריטי.

 

ועוד שאלה, למה לא חיברת את הכבל של הסאבים שלך עם הכבל המופלא הזה מהמגבר לתיבה וכל הגישורים שביניהם?

 

לא חיברתי את הכבל המופלא הזה לסאבים מהמגבר. מכמה סיבות. 1. הוא לא מספיק גמיש.

2.הוא 3 גידים ואני הייתי זקוק רק ל2.

 

עוד משהו?

יום טוב תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
הבידוד בסיאט לאון למי ששאל מה זה בידוד מסיבי,הוא בידוד המורכב מדינמאט אורגינל,ודינמאט אקסטרים.זה עדיין לא בידוד ברמה של רכב תחרותי כמו של סאונד f x אבל מספק ביחס לתוצאה שקיבלנו.ההחלטה להשתמש בסאב של סרוין-וגה היה שיקול שלנו,באותה מידה יכולנו להשתמש ברוקפורד.(אגב היה ברכב רוקפורד בגלגול הקודם של המערכת)
אני ממש אהבתי את הסאב זה הוא בגודל 10 אינטש ונותן מספיק כוח בקשר לדיוק הוא באמת ברמה

אני ממש התלהתי מהסאב הזה...

פורסם
תמיר ,

הכבל של הרתכת סביר,

אבל למה אתה משתמש בכבל חשמל ביתי למגבר השני ?!?!

לתאורה שלנו בסככות יש כבל יותר עבה , זה גם כבל חד גידי שלא מתאים ל12V

 

הכבל שלכם בסככות הוא בדיוק אותו הכבל. 3 פעם 1.5 .

רק צבע הבידוד שונה. שלכם ירוק , של תמיר שחור.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
חבל שגם אין תמונות של החיווט המדהים והמקצועי שהיה ברכב של אסטרו.

 

ציטוט של פוקו - "תגיד יש לך פה תלת פאזי?"

 

בקיצור אסטרו - מקצוען אמיתי.

 

אזי, מה שחשוב,שאתה מקצוען. מצטט מישהו שאינו מבין בחשמל ביתי, שרואה כבל בעל 3 גידים,

פאזה, אפס והארקה. וקורא לזה "תלת פאזי" אני ספרתי פאזה אחת (אם כבר).

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
אני מאמין שפוקו צחק ולא באמת התכוון לתלת פאזי מה גם שמן הסתם אצל תמיר לא מחוברים שלושה, לא צריך להיות כבדים.

זה קבל ירוק שצבעתי לשחור.

ויש שלושה חום כחול וצהוב.

 

חום +

כחול -

צהוב - שליטה.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

נו, ואלו הם בדיוק הצבעים המשמשים ברשת החשמל הביתית...

 

לדעתי די ברור למה פוקו צחק והזכיר "תלת פאזי"... :-) אך אני לא סנגורו...

פורסם
נו, ואלו הם בדיוק הצבעים המשמשים ברשת החשמל הביתית...

 

לדעתי די ברור למה פוקו צחק והזכיר "תלת פאזי"... :-) אך אני לא סנגורו...

אז מה הבעיה שלך פה?! מה אכפת לך? מערכת שלך? מה זה צריך לעניין אותך מה הולך לי באוטו.

הגיע הזמן שלך לישון

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...