Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זה מגיע ל5000W? אין סאב שמגיע ל5000W יש סאב שיכול לספוג 5000W זה גם לא אומר שהוא באמת זקוק להספק הזה, זה רק אומר שהוא יכול לעמוד בו מבלי שיגרם לו נזק.
bkantor

מה שאייל רצה להגיד לך פה זה שאין דבר כזה סאב שמגיע ל 5000 יש סאב שיכול לקבל 5000

והסאב שהם מדברים עליו יכול לקבל 5000 RMS בלי שקרה לו נזק

( כול סאב אחר שהוא יותר חלש פשוט ישרף באותו הרגע)

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בבדיקה שהיית לפני שבועים בחיפה עם אותו ציוד בדיוק ( של אודי ) עם אותו הדיסק ( של אודי טרק 48 )

הוצאתי 134 שזה היה הכי גבוה עם סאב אחד....

מתן מספיק להוסיף לעצמך עוד ועוד........סהך הכול קיבלת 133.1DB

http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=47410

 

אתה עוד רחוק מהלגיע ל134.

 

ותיקח בחשבון שאם אלירן היה בא עם המגבר לנזר שלו הוא היה מקבל יותר מימך.

יש לו באס מטורף.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

לא מוסיף לעצמי עוד ועוד פשוט חשבתי שזה היה 134

בלי קשר עכשיו באמת היית מצחיק אנשים פה לא מכירים את אלירן אז לא נכניס את זה לפה אבל אני פשוט יכול לצחוק על מה שאמרת...

ואם אתה אומר שהך הכול קיבלת 133.1 אז אין לי הרבה מה להגיד לך...

פורסם

ואני יכול לצחוק עוד יותר שקיבלת שהספסלים שלך היו סגורים 124DB.

 

ואדי קיבל 128 או 129.. ואצל אלירן יש באס הרבה יותר חזק לא משנה מה תגיד.

 

ומי שרוצה לדעת מה יש לבחור הזה. זה לנזר 400W 4 ערוצים בברידג' לסאב קליפורניה כמו שלי.

עם תיבה 60 ליטר. 32HZ.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תמיר אתה נועל על זה שקיבלתי בהתחלה 124 זה היה לפני שבכלל נגעתי באיז כיוון שבכלל לא רציתי להתחרות

תחלאס אתה יודע אני לא אוהב בכלל SPL זה לא עושה לי את זה אז הכיוונים שלי היו על באס 0 וכול החרא הזה

 

אתה גם בדקת עם ספסל פתוח ובוכל מי דבדק גם בפתח תקווה פתח את הספסל שלו

יש לך בעיה תמיר אתה בחיים לא יכול לפרגן כמו שצריך למישהו...

פורסם

היי

לדעתי היה חמוד פלוס,

אפילו יותר מזה,

באמת הייתה השקעה רבה, והיה מסודר, ולא היה בלאגן, וגם את כל הבדיקות של המוזיקה השתדלו לעשות אחריי ארבע בצהריים כנראה שזה לא יפריע לשכנים או משהו,

בכל אופן באמת נהנית מהמפגש,

למרות שהתוצאות שלי היו לא בשמיים, אבל, בכל זאת

היה חמוד מאוד

TURBOV

\\\\\\-Audi TT-//////

............©.............

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...