כבעל מכשיר 760 אני ממליץ עליו בחום רב אחלה מכשיר מספק לי את כל מה שאני רוצה אם זה איכות או אם יופי אפשר להוריד לו סירטונים וכו.... וזה בדוק!
לכל אלו שאמרו שאי אפשר להוריד קבלו את ההוכחה להורדת סירטונים:
http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4041_64496597,00.htm
l