Jump to content

סופר לנסר

  • הודעות

    79
  • כאן מאז:

הנקודות של סופר לנסר

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. אתה צריך לכבות את המכשיר ואז ללחוץ על כפתור הפונקציות ברגע שזה נכנס לך לפונקציות תדפדף עד שתגיע לשעון תכוון אותו וזהו בהצלחה
  2. לפי דעתי אני חושב שזה בעייה בתיבת הילוכים שלך מיכוון שגמגום רכב בעת לחיצת גז קורת כאשר אתה בהילוך קטן מהנדרש ולכן יש מצב שהתיבה לא מתפקדת כראוי מומלץ ללכת למוסך על מנת לא להישאר ללא תיבת ההילוכים
  3. אכן מוגזם אבל עליכם להבין שזה רכב תצוגה
  4. כבעל מכשיר 760 אני ממליץ עליו בחום רב אחלה מכשיר מספק לי את כל מה שאני רוצה אם זה איכות או אם יופי אפשר להוריד לו סירטונים וכו.... וזה בדוק! לכל אלו שאמרו שאי אפשר להוריד קבלו את ההוכחה להורדת סירטונים: http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4041_64496597,00.htm l
  5. ל760 יש אפשרות הורדהhttp://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4041_64496597,00.html
  6. סבבה אדי שעה 3 מתאים לי סוף הדרך! אני מביא נרגילה אם למישהוא יש גם אז שיביא
  7. כחובב פיוניר אני מציע לך פיוניר אך הקנווד לא רק בכלל שוב פעם כמו שאמר לך גל הכל תלוי במה שאתה אוהב שני המכשירים בהחלט טובים
  8. גם אני בא!!! ואני יביא גם נרגילה
  9. זה כיוון של הצליל כלומר אם אתה רוצה למרוח אותו וכו...
  10. ומה קורה אם אתה נמצא בכנרת???? תיסע לבית? לא אז אל תגיד שם דברים בלי לחשוב על מה שאתה אומר
  11. חבל שאני לא יכול לבוא למרות שאני בפ"ת אני מקווה כי יהיה עוד הרצאות והדרכות בתחום ותודה על היוזמה!
  12. הבאגי שייך לשגיא מראשון לציון (ומגדל העמק) מה שכן אני חייב לציין את כמות ההשקעה שהושקעה בבאגי הזה לשגיא יש חנות בראשון ומי ששם לב שגיא לא דיבר ואיפלו ולרגע על החנות שלו הוא בא על מנת לתרום את ידיעתו במערכות
  13. אני לא מאמין שהחוק יצא כי זה בעייתי לאכוף את מסכי הDVD וחוץ מזה אל תיהיו מטומטמים ותצפו במסך בשעת נהיגה
  14. מישהו צריך לתת מילה טובה גם ליוגב שבא עם הפרטנר של העבודה אחלה מערכת עם DVD בתוך המראה משהו פשוט מדהים ממליץ בחום! פוקו שיחקת אותה!!!
×
×
  • תוכן חדש...