Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חום מנוע עובר את האמצע ונמצא לפעמים בין אמצע לשלושתרבע ..

בדקתי נוזל קירור והוא בדיוק בקו הFull .

מה יכול להיות גורם הבעיה ?

קורה גם בלילה וגם ביום.

תודה

פורסם

ברגע שאתה עומד ברמזור או ממתין למישהו אז הוא עולה לאט לאט ..

אבל הוא כמעט ולא יורד עד שנכנס המאוורר לפעולה ..

להחליף אולי נוזל קירור חדש ?

פורסם

אין לכלוך שחוסם את הרדיאטור ..

יש לי את ההיסטוריית טיפולים של הרכב ואני יבדוק שם .. כי הרכב טופל רק במורשה ..

אני יחזיר תשובה לגבי המשאבת מים

פורסם

תנסה "להקשיב" לרצועה הראשית כשהרכב מונע, אצלי אחי באימפלה כשהמשאבת מים התחילה לעשות בעיות היה רעש כזה של חיכוך לא טבעי מאזור הרצועה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

ישנם שעונים שבהם טמפרטורת מים תקינה מתבטאת בקיבוע המחוג על נקודת האמצע בסקאלה, פולקסוואגן למשל. ישנם כאלו בהם המחוג מראה שינויי טמפרטורה אמיתיים, מרצדס למשל. אין לי מושג איזה מהאלו מותקן במליבו, אבל המחוג במרצדס דיזל E קלאס חדשה לחלוטין בה נהגתי לפני זמן קצר במשך שבוע וקצת, הראה בדיוק את מה שאתה מתאר אצלך. לכן חשוב להבין אם מדובר בחריגה יחסית לקריאות קודמות של השעון, או שזו התנהגות רגילה אצלו.

פורסם

אצלי בקאוואליר למשל,המחוג מגיע בין האמצע לשלושת רבעי וזה תקין.

 

תלוי במצב האוטו,לפעמים בנסיעה איטית הוא עולה עד החום הנ"ל כי החיישן סיבובי גלגל משדר למחשב שהאוטו בתנועה ואין צורך להפעיל את המאווררים עדיין.

 

ברוב האמריקאיות הישנות יותר,המחוג חום הוא "דינמי" הוא מראה את הטמפרטורה האמיתית, אצלי למשל בחיבור למחשב רכב, מזג אוויר קריר יחסית בחוץ, חום המנוע מגיע עד 105 בדיוק ונפעלים המאווררים.

 

ויש לי מערכת קירור קצת יותר חזקה מהקאוואליר הממוצעת.

פורסם
ישנם שעונים שבהם טמפרטורת מים תקינה מתבטאת בקיבוע המחוג על נקודת האמצע בסקאלה, פולקסוואגן למשל. ישנם כאלו בהם המחוג מראה שינויי טמפרטורה אמיתיים, מרצדס למשל. אין לי מושג איזה מהאלו מותקן במליבו, אבל המחוג במרצדס דיזל E קלאס חדשה לחלוטין בה נהגתי לפני זמן קצר במשך שבוע וקצת, הראה בדיוק את מה שאתה מתאר אצלך. לכן חשוב להבין אם מדובר בחריגה יחסית לקריאות קודמות של השעון, או שזו התנהגות רגילה אצלו.

 

כן במאליבו עד כמה שאני מכיר, כמו באימפלה אצלי שעון החום מראה טמפרטורה "אמיתית".

מה שכן אצלי ברכב בנסיעה רגועה בתוך העיר בב"ש בקיץ כשאני עומד ברמזור בשיא החום ובלי מזגן, לפעמים המחוג עובר את האמצע (שלפי חישוב בין הספרות בקצוות, האמצע מייצג 92.5 מעלות) אבל אז המאווררים נכנסים לפעולה והמחוג חוזר לקצת לפני האמצע, וחוזר חלילה. כשהמזגן פועל בד"כ המחוג לא עובר את האמצע, גם בעמידה ממושכת בפקק או ברמזור.

 

כדי להגיע אצלי לפס אחד אחרי האמצע (באזור ה 98-100 מעלות) אני צריך ללחוץ בד"כ חזק בשיא החום, נניח פתיחה חזקה ועוד איזה קיק-דאון באמצע, ואז לוקח קצת זמן עד שהמנוע מתקרר חזרה ללפני האמצע.

 

המחוג אצלי הגיע לאמצע בין הפס השני לשלישי כשחזרתי מאילת בערך ב 4 אחה"צ בחלק הקשה של העליות של סדום. נראה לי שזה נורמלי.

 

לדעתי אם המחוג במאליבו מגיע לפס שני או שלישי בנסיעה רגילה בתוך העיר, גם בעמידה ברמזור או בפקק אז משהו לא תקין. אולי רדיאטור סתום או אולי באמת משאבת מים.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...