Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני רוצה לדעת מה קורה עם האיביזה FR שהייתה לי :(

 

אחרי שמכרתי אותה הבעלים החדשים מכר אותה יחסית מהר לבחור צעיר מאחד הכפרים בצפון שהוא גם ניסה למכור אותה בYAD2 והמודעה ירדה , מעניין אם הוא מכר אותה או שוויתר על המכירה ואצל מי זה היום :\

 
 

 

 
 
פורסם
בשנת 2008 מכרתי פיאט אונו מנוע 1.4 דגם 70S אדומה, הייתי נוסע איתה לביה"ס בכיתה י"ב, בצבא הייתי מכניס אותה לתוך הבסיס וכולם היו מתלהבים ממנה (אני עדיין זוכר את המפקד שלי שואל יום אחד: "מה, רק 109K קילומטר"?!). גם אחרי שהיא נמכרה אנשים חיפשו אותה ועברו דלת לדלת, שלא נדבר על הטלפונים.

 

נמכרה לחבר פורום שאח"כ מכר אותה שוב. עד היום אני מסתכל על לוחיות הרישוי של אונואים אדומות כדי לראות אולי זו היא, הייתי שמח לעבור לידה ולהסתכל עליה היום, אם היא עדיין שרדה... ואם כן לא מאמין ששומרים עליה כמו שאני שמרתי - כך שאתה לא לבד.

 

לא מוכרים רכב כזה!

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

זה היתרון בלמכור לחבר פורום,

אתה יודע איפה היא חונה אפילו :)

 

(2 מכוניות שמכרתי נשארו בתחומי הפורום, 2 אחרות לא מעניינות ממש).

משכנתא זה קל

פורסם

אתה לא לבד.

גם אצלי סורנטו 2003 יד ראשונה- מהנגלה הראשונה שהגיעה לארץ !!

שאצלי זה גם יד ראשונה וגם הרכב הראשון שלי (עד אז רק אופנועים).

שמורה ומטופלת שעברה לחברה בטרייד אין.

 

אני לא כלכך אובבסיבי לבדוק איפה היא אבל נזכר בה מדי פעם ובהחלט מסתכל על כל לוחית רישוי של סורנטו דומה שעוברת מולי.

איך אומרים? לוחית רשוי ראשונה בחיים לא שוכחים"...

פורסם
אני מאמין שתמצא אותה באזור נצרת (אכסאל, דבוריה, משהד, כפר כנא, ריינה, עילוט, זרזיר).

 

איך הגעת למסקנה הזו?

 

מעניין שלכולם יש את אותה ההרגשה ו"זיקה" לגבי הרכב הראשון שלהם.

אני מה זה שמח לדעת שאני לא לבד בקטע הזה! :)

פורסם

לי אין שום זיקה לרכב הראשון שלי : דייהו לאנוס לבנה ונבלה.

 

אולם, שנים אחרי שנפטרתי ממנה, בדרך לניחום אבלים הבחנתי בה יוצאת מחנייה מאחת הקריות (לא משנה איזו, כולן אותו חרא8) ).

היה משעשע.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...