Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי ברכב לפני כשבוע ,הדגם הוא MG MIDGET קונברטבל שנת יצור 1962 נפח המנוע 948 במקור מצוייד בשני מאיידים

הרכב הגיע אלי מופשט לחלוטין (בעבר התחיל שיפוץ הבעלים נפטר והרכב עמד כעשור

מנוע עבר שיפוץ ,החלפתי את משאבת המים ,משאבות ברקס פורקו ונשלחו לשיפוץ כנ"ל משאבת הקלאץ התחתונה העליונה מחוברת יחד עם משאבת הברקס ,ברדיאטור הוחלפה הרשת , אגזוז פורק ותוקן פנסים חדשים גריל חדש טסות שהוזמנו מאנגליה (תודה לקובי מילוא) חסרים כרגע כיסאות נוסע ונהג שכנראה אצטרך להתאים משהו דומא רעיונות יתקבלו בשמחה :|

תמונות לבינתיים ... סורי שלא צילמתי לפני הרכבת החלקים :arrow:

IMG_1404.JPG

IMG_1405.JPG

IMG_1406.JPG

IMG_1408.JPG

IMG_1419.JPG

IMG_1418.JPG

IMG_1421.JPG

IMG_1407.JPG

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
התחדשתי ברכב לפני כשבוע ,הדגם הוא MG MIDGET קונברטבל שנת יצור 1962 נפח המנוע 948 במקור מצוייד בשני מאיידים

הרכב הגיע אלי מופשט לחלוטין (בעבר התחיל שיפוץ הבעלים נפטר והרכב עמד כעשור

מנוע עבר שיפוץ ,החלפתי את משאבת המים ,משאבות ברקס פורקו ונשלחו לשיפוץ כנ"ל משאבת הקלאץ התחתונה העליונה מחוברת יחד עם משאבת הברקס ,ברדיאטור הוחלפה הרשת , אגזוז פורק ותוקן פנסים חדשים גריל חדש טסות שהוזמנו מאנגליה (תודה לקובי מילוא) חסרים כרגע כיסאות נוסע ונהג שכנראה אצטרך להתאים משהו דומא רעיונות יתקבלו בשמחה :|

תמונות לבינתיים ... סורי שלא צילמתי לפני הרכבת החלקים :arrow:

 

כמובן שמערכת ההצתה הוחלפה למערכת מתאימה ,שמנים פלטרים ועוד ...ועוד יש הרבה מה לעשות :idea:

אני לא סגור שהטמבון הקמי מוסיף יופי לרכב כנראה שועוד הערב יפורק !

IMG_1423.JPG

IMG_1422.JPG

IMG_1388.JPG

IMG_1419.JPG

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם

אני מכיר את הרכב שנים רבות ונדהמתי לשמוע שהבעלים שהחל בשיפוץ (בחור צעיר ונחמד בשם אודי) הלך לעולמו טרם עת.

 

הרכב הנ"ל הינו רכב נדיר ומיוחד. המדובר בסדרה הראשונה של ייצור האמ גי מידגט. לרכב הנ"ל יש חישוקים מקוריים עם חורים עגולים (רק בסדרה הראשונית של המארק 1), כולי תקווה שהם נותרו על הרכב.

 

אודי ז"ל פירק את רכב וחלק מהחלקים אבדו להם. חסרים יותר מכיסאות. אין קוסטרוקטציית גג, אין את החלונות המתפרקים, אין פסי ניקל לכל אורך הרכב ועוד מיני חלקים ספציפיים. באנגליה ניתן למצוא הכל - הרכב חולק חלקים רבים עם הפורגאיי (AUSTIN FROGEYE).

 

ברכב הנ"ל יש צורך בתיקוני רצפה שלא בוצעו כראוי, ואני מעריך שהרכב עבר פחחות שוב מאז שראיתי אותו (לפני מספר חודשים :wink: ).

 

גם לי יש מידגט מארק 1 - אך שלי כבר לאחר שינויים שבוצעו בדגם (ע"י היצרן, כמובן) , משמע מנוע 1.1 ליטר, תיבת הילוכים מחוזקת שינויים קוסמטיים קלים והכי חשוב בלמי דיסק קידמי מקוריים.

 

בהצלחה באיתור החלקים והשמשת הרכב. אני מכיר את הדגם היטב באם תחפוץ בעזרה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
אני מכיר את הרכב שנים רבות ונדהמתי לשמוע שהבעלים שהחל בשיפוץ (בחור צעיר ונחמד בשם אודי) הלך לעולמו טרם עת.

 

הרכב הנ"ל הינו רכב נדיר ומיוחד. המדובר בסדרה הראשונה של ייצור האמ גי מידגט. לרכב הנ"ל יש חישוקים מקוריים עם חורים עגולים (רק בסדרה הראשונית של המארק 1), כולי תקווה שהם נותרו על הרכב.

 

אודי ז"ל פירק את רכב וחלק מהחלקים אבדו להם. חסרים יותר מכיסאות. אין קוסטרוקטציית גג, אין את החלונות המתפרקים, אין פסי ניקל לכל אורך הרכב ועוד מיני חלקים ספציפיים. באנגליה ניתן למצוא הכל - הרכב חולק חלקים רבים עם הפורגאיי (AUSTIN FROGEYE).

 

ברכב הנ"ל יש צורך בתיקוני רצפה שלא בוצעו כראוי, ואני מעריך שהרכב עבר פחחות שוב מאז שראיתי אותו (לפני מספר חודשים :wink: ).

 

גם לי יש מידגט מארק 1 - אך שלי כבר לאחר שינויים שבוצעו בדגם (ע"י היצרן, כמובן) , משמע מנוע 1.1 ליטר, תיבת הילוכים מחוזקת שינויים קוסמטיים קלים והכי חשוב בלמי דיסק קידמי מקוריים.

 

בהצלחה באיתור החלקים והשמשת הרכב. אני מכיר את הדגם היטב באם תחפוץ בעזרה.

 

למעט כיסאות וגג יש כבר את הכל, הרכב נוסע מעולה מחכה ל30.7 להוציא אגרת טסט לשנה וחודשיים ומקווה למושבים עד אז:idea: הגנטים אכן עם חורים

eran lanski

חבר מס- 14084

פורסם
איזה סוג רכב האדום השני?

 

פורד מסוף שנות השלושים והכחול האחר זה שבי 1953-4

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

איזה רכב חמוד ביותר,

תתחדש תהנה.

:mm_yeah:

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ערן בהצלחה, אני משוכנע שהגימור יהיה מושלם

פגוש קדמי מחוייב, אני מבין שמבחינת ה - LOOK הרבה יותר יפה ללא פגוש.

מזל טוב על הרכישה

מצא משה

פורסם

ערן!

מזל טוב ובהצלחה לפרוייקט החדש.

אתה לא נח לרגע ולזה אני קורא אנרג'ייזר.

כל הכבוד ובהצלחה !!!

צביקה מרגלית

×
×
  • תוכן חדש...