Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע בכיף ועוד לפני שאני מגיע לכיכר פתאום אני שומע בום חזק ! (בדומה לאבן שנזרקת ).

אני עוצר בבטחה כמה מטרים אחרי וחשכו עיניי !

אני רואה שנזרק על חלון הרכב, כדור דשא חרא יבש ענק שנמרח על החלון + הדלת והידית :x !!!

כמובן שבזמן הפגיעה הסתכלתי במבט מהיר לכול הכיוונים ולא ראיתי אנשים\ילדים ( אולי ברחו ? )

רק לפני יומיים שטפתי את הרכב יסודי :-( (צבע אדום מטאלי יפייפה שניצנץ למרחקים ).

פורסם
אני נוסע בכיף ועוד לפני שאני מגיע לכיכר פתאום אני שומע בום חזק ! (בדומה לאבן שנזרקת ).

אני עוצר בבטחה כמה מטרים אחרי וחשכו עיניי !

אני רואה שנזרק על חלון הרכב, כדור דשא חרא יבש ענק שנמרח על החלון + הדלת והידית :x !!!

כמובן שבזמן הפגיעה הסתכלתי במבט מהיר לכול הכיוונים ולא ראיתי אנשים\ילדים ( אולי ברחו ? )

רק לפני יומיים שטפתי את הרכב יסודי :-( (צבע אדום מטאלי יפייפה שניצנץ למרחקים ).

 

מה זה אומר "נוסע בכיף"?

כי יש לי אחד בשכונה שנוסע בכיף בפול ווליום ומבצע דריפטים בכיכרות (מן הסתם בוגר "קורס לנהיגה מתקדמת", שהוא כידוע משפר נהגים).

כי אם זה בשבילך "נוסע בכיף", אז גוש החרא שנזרק לעברך הוא על תקן מסר "קח את הגרוטאה שלך לשכונה אחרת".

פורסם
מה זה אומר "נוסע בכיף"?

כי יש לי אחד בשכונה שנוסע בכיף בפול ווליום ומבצע דריפטים בכיכרות (מן הסתם בוגר "קורס לנהיגה מתקדמת", שהוא כידוע משפר נהגים).

כי אם זה בשבילך "נוסע בכיף", אז גוש החרא שנזרק לעברך הוא על תקן מסר "קח את הגרוטאה שלך לשכונה אחרת".

 

נוסע בכיף זה רגוע בלי לחץ לא ממהר לשום מקום.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

משהו לא נראה לי בסיפור הזה, בתור בעל כלב שנים רבות אני יכול להעיד על העובדה שחרא יבש לא נמרח.

 

ע"מ שכדור הקקה ימרח עליו להיות לא יותר משעה אחרי ההכנה (אלא אם כן יש ממטרות בסביבה).

פורסם
מה זה אומר "נוסע בכיף"?

כי יש לי אחד בשכונה שנוסע בכיף בפול ווליום ומבצע דריפטים בכיכרות (מן הסתם בוגר "קורס לנהיגה מתקדמת", שהוא כידוע משפר נהגים).

כי אם זה בשבילך "נוסע בכיף", אז גוש החרא שנזרק לעברך הוא על תקן מסר "קח את הגרוטאה שלך לשכונה אחרת".

 

ערימת שטויות. רוב בוגרי הקורסים לנהיגה מתקדמת נוהגים באופן הרבה יותר שקול בכבישים ציבוריים, מה גם שמעניין איזה רכב ראית שהוא מבצע דריפטים בכיכרות. אם זה סיוויק ושות', אתן לך רמז - זה לא דריפט ובטוח לא תוצאות קורס לנהיגה מתקדמת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ערימת שטויות. רוב בוגרי הקורסים לנהיגה מתקדמת נוהגים באופן הרבה יותר שקול בכבישים ציבוריים, מה גם שמעניין איזה רכב ראית שהוא מבצע דריפטים בכיכרות. אם זה סיוויק ושות', אתן לך רמז - זה לא דריפט ובטוח לא תוצאות קורס לנהיגה מתקדמת.

 

במיוחד בשבילך, אני אצלם אותו בנסיעה הכיפית הבאה (שתתרחש מן הסתם היום בלילה) ואעלה את זה לכאן :)

פורסם
במיוחד בשבילך, אני אצלם אותו בנסיעה הכיפית הבאה (שתתרחש מן הסתם היום בלילה) ואעלה את זה לכאן :)

 

תצלם גם את תעודת מעבר הקורס לנהיגה מתקדמת שלו?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מה זה אומר "נוסע בכיף"?

כי יש לי אחד בשכונה שנוסע בכיף בפול ווליום ומבצע דריפטים בכיכרות (מן הסתם בוגר "קורס לנהיגה מתקדמת", שהוא כידוע משפר נהגים).

כי אם זה בשבילך "נוסע בכיף", אז גוש החרא שנזרק לעברך הוא על תקן מסר "קח את הגרוטאה שלך לשכונה אחרת".

 

אתה מלכלך עליי חופשי מבלי להכיר אותי ואת הגורטאה שלי .

 

בכול מקרה , לנסוע בכיף בשבילי זה בלי לחץ (אין לי קוצים בתחת ) , מזגן , מוזיקה, סבלנות ואדיבות לנהגים ומשתמשי דרך אחרים ושלום על ישראל.

 

נוסע בכיף זה רגוע בלי לחץ לא ממהר לשום מקום.

 

נכון מאוד :)

 

משהו לא נראה לי בסיפור הזה, בתור בעל כלב שנים רבות אני יכול להעיד על העובדה שחרא יבש לא נמרח.

 

ע"מ שכדור הקקה ימרח עליו להיות לא יותר משעה אחרי ההכנה (אלא אם כן יש ממטרות בסביבה).

 

זה לא חרא אבל דומה לחרא + דשא יבש שהידקו אותו לכדור ענק .

 

במיוחד בשבילך, אני אצלם אותו בנסיעה הכיפית הבאה (שתתרחש מן הסתם היום בלילה) ואעלה את זה לכאן :)

 

לא צריך אבאלה , מאמינים לך .

רק שישמור על עצמו , שחס וחלילה לא ייתקע בעץ או יוריד הולכי רגל תמימים או משהו בסגנון .

×
×
  • תוכן חדש...