Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאור שמועות לא מבוססות על קשיים של אחד מהסוכנים החשובים של חומרי טיפוח - חוזר השאלון

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טגיד יחול לצעת לך יוטר תעויות ?

 

שוטף*......

 

יוצא*...

 

ניסוח:אני שוטף בערך פעם בשבועיים, חומרים ומים, זה יוצא בערך 250 ש''ח לשנה/בשנה.

 

 

שאלה שלא קשורה כלכך לשרשור שאני הרבה זמן רוצה לשאול אבל אין לי את מי,

בפורום הזה אין מקום לדיסלקטים או לעולים חדשים או לכל בן אדם שלא פיקס בעיברית?

כי אם כן תגידו עכשיו שאני ידע לא להיכנס יותר

Using Tapatalk

פורסם

תלוי בתקופות.

 

לפני הרבה שנים שהייתי משתמש ב"קארפלן" או ב"אוטו גלים" הסכומים לא עברו את ה 500 ש"ח בהגזמה.

 

בתקופה שהכרתי חומרים נוספים ויקרים/איכותיים יותר -הסכומים הגיעו למעל 1300 ש"ח (אפילו יותר)

כמו רובם, בהתחלה עושים קניות מטורפת, ולאחר מכן מתמתנים ורוכשים רק לפי צורך. (משתדל)

 

עדיין זה תחביב ממש זול לעומת תחביבים אחרים. דוגמה, התחביב המרכזי שלי -אודיופיל

שם רק כבל סביר אינטרקונקט עולה משהו כמו 3000 ש"ח

ראש פטפון סביר עולה סכום דומה. תקליטים ודיסקים היו יכולים להגיע ל 1500 ש"ח בחודש בשקט.

 

תתנחמו בעובדה שתחביב דיטייליג לא יקר במיוחד (לא חסרים תחביבים יקרים) שנותן הרבה סיפוק.

פורסם

בכיף - הערכה שמבוססת על מחירי החומרים השונים ועל אומדן צריכה שעשיתי (המכלים נשקלו במשקל מטבח לפני ואחרי השימוש):

 

שמפו - מגווירס 1.65 ל' 30 מ"ל לשטיפת רכב - יחזיק שנה לערך 65 ₪ .

חומר לפלסטיקה - 500 מ"ל יחזיקו בהרבה מעל שנה - 80 ₪ .

חומר צמיגים - לא מצליח לסיים את הבקבוק הראשון - 40 ₪ לשנה.

וואקס - 500 מ"ל יספיקו לכ- 10 מריחות שהם שנה - 150 ₪ (לשתי מכוניות).

קונדישנר לעור - מיכל לשנה 80 ₪.

פלסטלינה, ONR - סכום זניח אבל נלך על 20 ₪ לשנה.

 

סה"כ 435 ₪ שאם נעגל אותם למעלה הם 500 ₪ לשנה לשני כלי רכב, הרבה יותר זול ואיכותי מ'שטיפת משה ובניו' אבל לא מספיק כדי להחזיק כאן כל כך הרבה ספקים.

פורסם

חדש מאד בנושא...

 

למעשה היום הפעם הראשונה שבצעתי שטיפה מסודרת בשיטת 3 דלאים ( דלי נפרד לג׳נטים גלגלים) עם מטליות רבות וכפפה של מגוואייר׳ס. שמעו ישבתי על האוטו בסביבות ה 3 שעות. 7:30-10:30 בבוקר.

 

ועוד לא הספקתי לעשות שואב...

בגדול רכשתי מוצרים באיזור ה 700₪ כולל דלאים מברשות ומטליות.

 

יש לי כרגע שמפו של מגווירס

ווקס נוזלי שלהם

ספריי לניקוי פנימי

ספריי לשימור פלסטיקה Natural Shine

דיטלייר שלהם

פלסטלינה (שלא הספקתי לנקות איתה היום)

וג׳ל לצמיגים שלהם

 

אולי שכחתי עוד איזה מוצר..

 

אבל בשביל פעם ראשונה שיישמתי ווקס מאד נהנתי ורואים את ההבדל בשטיפה שלך לעומת מכון שזורק עלייך ומחפף שטיפה ב 30 דק׳. ואתה יוצא עם כל הרכב נוזל וזה אחרי שישבת לו על הראש. וזה שהוצאת מהמשוואה את המטאטא שרק פה גליתי כמה הוא הרסני!

Alfa 159 TBi

פורסם

קשה לחשב כזה דבר רק היום הוצאתי 900 שקל! על 5 פדים, מכונת פוליש חדשה, שואב אבק רטוב יבש ובקרוב גם אוטם ,ווקס, פוליש וכו... חומרים אני קונה כל פעם מה שצריך כי לכל דבר יש כמות שימוש אחרת .

וכל דבר נקנה במקום אחר. הכל תלוי במחיר:(

אז הממוצע השנתי שלך הוא לאדם נורמלי ולא פדנט חחח, בפורום בממוצע יושב פה לדעתי 150 שקל לחודש, כולל הכל עם הוא מנקה רכב או 2 בבית לדעתי.

בקרוב העלה שרשור על הפוליש שאני יעשה ,וחוות דעת על המוצרים שקניתי.

drive for life

פורסם

קורולה - יש רק בעיה אחת בחישוב שלך, קנית מכונה? עלות הרכישה שלה מתחלקת על פני שנות השימוש.

בשימוש פרטי נורמלי המכונה אמורה להחזיק לפחות עשר שנים, מה שמעמיד אותנו על פחות ממאה ₪ לשנה בסעיף זה.

פורסם

איפה קנית מכונת פוליש חדשה, 5 פדים, ושואב אבק רטוב, ב900 שקל?! אשמח לדעת, וכמובן גם לקישורים לרכישה אם יש.

פורסם
איפה קנית מכונת פוליש חדשה, 5 פדים, ושואב אבק רטוב, ב900 שקל?! אשמח לדעת, וכמובן גם לקישורים לרכישה אם יש.

מכונת פוליש של סקייל, 6 רמות ,מגיע עם 3 פדים ובמקום הנחה נתנו לי עוד 2 פדים עולה 490 ש"ח

בחנות בשם שזר ,קצת אחרי חוצות המפרץ צמוד לתחנת דלק .

אותו דבר גם השואב אבק רטוב יבש נראה אחד לאחד כמו זה של קשקר, אבל של זק"ש עלה 370 ש"ח גם בשזר, ויש גם של גולד ליין ב350 ועוד כמה חברות שונות.

סכה 900 שקל הוצאה.

drive for life

פורסם

עשיתי חישוב מוצרים נטו כלומר -סבון ,ווקסים ,פולישים,מוצרי ניקוי פלטסיקה ,מגבות וכו בשנה וחודש הוצאתי בערך 1300 שקל עם להחשיב את כל שאר הדברים עם זה לדים,מערכת,כלי עבודה לרכב למינהם כמו השואב וכו..זה כבר מגיע לאלפי שקלים.

drive for life

פורסם

קורולה זה יפה מאוד, אבל עכשיו תעשה מאמץ נוסף ותספר לנו כמה עלו להערכתך החומרים שהשתמשת בהם בשנה האחרונה.

עלות החומרים השנתית היא שמעניינת ולא כמה שהוצאת, כי החומרים שלא נוצלו ישמשו אותך בהמשך הדרך בלי הוצאה נוספת מצדך.

פורסם

עד עכשיו הוצאתי:

מכונת שטיפה 400 ש"ח

מכונת פוליש דאס 6 פרו 900 ש"ח

חומרים לשטיפה שבועית 700 ש"ח בערך והם מחזיקים כבר כמעט שנה

מקציף למכונת שטיפה 250 ש"ח

תיק אורגנייזר של דודו ג'ויס 300 ש"ח

שואב אבק קירבי כבר יש בבית

אני רוצה אולי לקנות שואב ניקוי בהזרקה ראיתי כאלה פשוטים וטובים באמאזון ב100 וקצת דולר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גיליתי שלעשות טבלאות אקסל להוצאות על תחביבים זה סתם מיותר ומוריד מהחשק, בערך כמו בבדיחה על הבירה והפרארי.

צריך לדעת לא להיסחף בהוצאות כמו בכל דבר וזהו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
עד עכשיו הוצאתי:

מכונת שטיפה 400 ש"ח

מכונת פוליש דאס 6 פרו 900 ש"ח

חומרים לשטיפה שבועית 700 ש"ח בערך והם מחזיקים כבר כמעט שנה

מקציף למכונת שטיפה 250 ש"ח

תיק אורגנייזר של דודו ג'ויס 300 ש"ח

שואב אבק קירבי כבר יש בבית

אני רוצה אולי לקנות שואב ניקוי בהזרקה ראיתי כאלה פשוטים וטובים באמאזון ב100 וקצת דולר.

תוכל לתת לינק לשואב כזה באמזון? מעניין אותי.


×
×
  • תוכן חדש...